Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Kaisa minä ainaki joisin ihan huoletta. Ja voin kertoa, että minä oon se joka juo niidenki puolesta jotka tissuttelee illan! :) Ei kyllä hirveesti tarvi onneksi semmosten kans iltoja viettää sillon ku pääsee viettään. ;) Mää jäisin ihan heti kiinni jos sanoisin ihan vaikka ettei nyt oikein maistu.. :D Mutta ymmärrän kyllä ton huolen ja mietityttäähän se varmasti.
 
itellä ny menossa rv 6+3 ja karsee vi*utus, mielialat ihan moro.. miesparka joutuu kuuntelee :(
Hermoja kiristää, mikään ei nappaa jne.. lämpöö vähävälii 37,2 muuten normaaliraskaus pikku kipuineen tähän asti.. toiv kaikki menee hyvin. Mulla neuvola vasta 25.11 v*ituttaa sekin odotus... ei tää alkuraskaus ainakaan kauheen iisiä ole..kauheeta pelkäämistä ja miettimistä... mun puolest raskaus sais alkaa vast viikoilla 12 :D
 
  • Tykkää
Reactions: kaisa27
Uusi piinailija ilmoittautuu riviin! :wave:

Ovulaatio saattoi olla kp18, nyt kp36 eli dpo18. Raskaustestejä oon tehnyt dpo10 lähtien mutta negatiivista näyttää :( Oireita ollut koko ajan, vatsaa on jomottanut oviksesta lähtien (etenkin lenkkeilyn jälkeen iltaisin tosi pahasti!), alaselkään koskee ja huono olo vaivaa. Yleensä kierrot on olleet noin 40 päivää ja oviksen oon saanut tikutettua selvästi vain kerran tätä ennen. Raskauksia on takana jo kaksi joten luulisin tuntevani oireiston mutta miksi hemmetissä noi testit on negaa eikä menkkojakaan näy? :headwall:
 
Jep, kamera eikä kuvaaja ole sieltä paremmasta päästä. Itse näen siinä jotain punaista, mulla on kyllä hyvä mielikuvitus :) Dpo oli väärin, onkin 11, eli alkaa aivot pehmetä näistä tikutteluista.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos vastauksista kanssasisaret, en ehkä sittenkään ole tullut hulluksi. Mulla ikää 48 ja edellinen muksu ihan luomusti tuli ekasta yrityksestä, olin 43. Muksuja on 5, muut 4 jo aikuisia. Bongasin ovulaation hyvin tikuilla ja jostain syystä jatkoin tikuttamista, viiva haaleni kunnes alkoi vahvistua ja viivat pysyivät tasavahvoina, siksi tein testin. Laitan vielä kuvan tänpäivän ovistikusta, joka on jo osittain haalistunut. dpo 13 Tiedän hyvin riskit jos tää sattuu olemaan "oikea raskaus", toisaalta ajattelen että luonto hoitaa jos jotain on pahasti vialla ja toki tän ikäiset ovat tarkassa syynissä. Pelottaa silti :( , siis oviksessa myös dpo 11.
 
Viimeksi muokattu:
Minalo, voi harmi :( Aika hyvä vainu sulla oli asiasta!

Täällä dpo18 muuttui koopeeykköseksi tänää! :D Johan sitä odotettiinkin. Ja on muuten aika törkeet krampit ja vuodot, saa nähä mitä yöstä tulee... :O Pitää varmaan kaivaa vielä noita esikoisen vaippoja esiin. Hyvänen aika, antakaa tän olla viiminen epäonnistuminen ja seuraavan kerran saa vuotaa sitten synnytyksen jälkeen ensi vuoden elokuussa!!

Plussatuulosia teille typyt! :heart:
 
Äitivanhuksella näkyy punainen haamu r-testi kuvassa ! :)

Joku kyseli alkoholin käytöstä.. itse ainakin käyttäisin "normaalisti" siihen asti kunnes saisin tietää olevani raskaana. Mutta todella vähän mä käytän, että siitä ei ole huolta :)
Ystävättäreni oli alkuviikoilla raskaana ja oli juopottelemassa hieman enemmänkin, kaikki ok pienokaisella :)
Elämä on valintoja. Valinta tämäkin. Kukin tyylillään ja mikä tuntuu itsestään parhaimmalle.

Tänään sain työni puolesta influenssarokotteen, ja kun sairaanhoitaja kysyi olenko raskaana (rokotetta ei suositella jos on raskaana tai imettää), tuntui kauhealle vastata etten ole.. jotenki se iski tonne sisuksiin ja kovaa! :ashamed:
Mite ihmeessä jaksan odottaa n.kaksi vkoa alkaako ne menkat vai eikö .. huoaah! :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: kaisa27
Raskaana oleville nimenomaan suositellaan. Äidin vastustuskyky on heikompi raskauden aikana ja näin ollen riski sairastua influenssaan suurempi :) Ehkä hoitaja halusi tietää mihin ryhmään kuulut.

Sellaisia rokotteita jotka sisältää sitä itse "tautia" eli eläviä mikrobeja niin ei suositella. Juurikin sen vuoksi että vastustuakyky ja puolustusjärjestelmä heikompi ja keho ei välttämättä jaksa muodostaa vasta-aineita taudin aiheuttajaa vastaan, tämä voi olla haitallista jopa hengenvaarallista, sikiölle ja äidille
T: hoitaja
 
Viimeksi muokattu:
Adell mä en ainakaan omalla puhelimella saa tihrustettua mitään. Näitkö paljaalla silmällä? DPO8 on aika varhain, että harvalla vielä sillon näkyy. DPO10 voi jo herkimmillä testeillä näkyä :)

Mulla dpo9 ja onneka koko päivä töissä :D Huomenna aamulla testailen, ei ole tosin herkkiä kun ostin marketista.
 
Adell ihan kun mä näkisin siellä jotain :)

Testailu kateus iskee. Dpo 7, ja oon nyt päättäny että alkuviikosta vois testiä tehä. Tosin yhtään negaa en haluais nähä, joten voi olla että testi jää tekemättä, jos menkat ei myöhästy. Kotona ei oo yhtään testejä, niin helpompi hillitä itteensä :D
 
Oon tässä nyt muutaman päivän lueskellut teidän juttuja ja alan taas päästä vauhtiin :D

Meillä siis tilanne, että minä kuumeilen vauvaa ja mies sanoo: no more babies. Kuitenkin muutama päivä sitten onnekkaana ovulaatiopäivänä pisteli paljaalla ja täällähän mä heti oon :D täähän saattaa olla mun elämäni viimeinen piinaviikko ;) :/

Raskaustestit tilattu ja maanantaina aloitan tikuttaan :) Odotukset eivät tosiaan ole kovin korkealla, koska yksi kerta suojaamatonta+imetys+33v ikä, mut pakko hän se on taas päästä piinailemaan :)

MimSe dpo 6
 
Mä en enää rajua tätä!! Eilen juili mahaa ja selkää koko päivän ja testit näytti haalistuneen..ja nyt taas ne näyttäs taas vahvistuneen?!? En ymmärrä. Ja kuitenkaan viivat ei ole vieläkään tasavahvat. Kyllä mun on pakko pian tehä se digi. Tai käydä ultrassa tai jotain.
Tässä tän aamun testaukset.
20141113 095913
 
Kiitos kaikille jotka ootte mun testiä tiirailleet ? paljaalla silmällä näkyy aika samanlailla ku kuvassa. Tiedän että on vielä tosi aikasta testata mutta millään en mieltäni malttanut, vaikka ajatuksena oli alkaa testata vasta dpo10. Ehkä itekki liian toiveikkain silmin noita testejä tuijotan :/
 

Yhteistyössä