Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
kiitos vastanneille ! :)

Nutturuulle tsempit! toivotaan, että talletukset riittää! :)

pisamapeikko, voi hyvinkin olla mahdollista että olisin raskaana. mutta oireet muistuttaa niin paljon ovis oireita, joten oletan että ovis on menossa. Ja kyllä, testasin tänään r-testilläkin. Jotain haaleaa minä siihen sain. Oletan, että se jokin tuli siihen testiin ovulaation takia. Joillain r-testit reagoinu ovikseen. Vaikka ei pitäis.. Nyt jännitetään alkaako menkat noin 2 viikon päästä. Onhan tää aika mahtavaa, että nyt jälleen tunnen ovuloivani! =)
 
tervetuloahaikara, onpas muhkea ovisplussa, vau! :) Mä oisin kyllä niin hullu että testaisin sillä raskaustestilläkin parin päivän päästä :D

Mä en voi uskoo mut ne menkat ei alkaneet tänäänkään. Huomenna dpo17! Vähän rupesin jo epäilee omaa kroppaanikin että oliko mulla nyt oikeesti se ovis vaiko ei vaikka ovisplussan sain ja kivutkin oli... :/ Kai se on pakko viel yks testi uittaa huomen aamulla jos ei oo vuoto alkanut yöllä.
Onko miten pitkiä luteaalivaiheita teillä muilla ollu? Mulla on yleisin ollu tuo 16, viime kierrossa oli "vaan" 15 päivää..
 
Heipähei! Onko kenelläkään ollut oireettomuus raskauden oire? Ei siis mitään tuntemuksia ja on jopa liiankin outoa. Oviksen tunsin mut sen jälkeen ei mitään kiinnitymiakipuja, lämpöilyä tai repäsykipuja :/ Jotenki epäuskonen olo tärpistä. En ole edes käynyt ostaan testejä apteekista. Nyt DPO 6
 
Sarasofia mulla luteaalivaihe 13-14pv. En halua masentaa mutta joskus voi köydä niinkin että munasolu ei irtoakkaan, vaikka lh nousee. Ite kävin esikoista odottaessa ar ultrassa niin näkyi muutama 5cm kokonen kysta, jotka oli just noita puhkeamattomia munarakkuloita. Voihan se olla jos sulla testi näyttääkin plussaa myöhemmin :)
 
Voi miten vaikeeta tää piinailu on!! Nht dpo5 ja koko ajan tekis mieli testata. Eilen alko ihan kauhee flunssaki ja pari nippausta ollu mahassa, tuntuu että ei oo "tarpeeks " oireita että vois olla raskaana.
 
sarasofia, mulla luteaalivaihe yleensä 14pvää. mut tässä kierrossa se on mikä on, siitä ei ole tietoa, ainakaan vielä.

Adell, totta, tää piinailu on oikeesti välillä tosi vaikeaa.. ! :ashamed: muista, oireettomuus voi olla yksi oire! ;)

Voi että.. nyt oon niin täpinöissäni tästä kierrosta! Toivotaan, että tän iltanen pupuilu riittäis ja simpat kerkeäis oikeaan paikkaan ajoissa! Vieläkin vihloo&repii alamahaa ihan hemmetisti! :x
 
Tervetuloahaikara muistan juu, mutta jotenki niitä oireita vaan odottaa :D

sarasofia mä nään ainaki viivan tuola :)

Tänään oli sit pakko uittaa yks pc:n tikku.. eipä siinä taida olla mitään muutaku myn oman mielikuvituksen tuottama vaaleenpunanen kohta viivanpaikalla..

dpo6
 
Sarasofialla viivanen :) mä oon muuten kuullu et noi ei niin herkät testit olis jopa parempia kuin nuo herkät. Mä jätin tässä kierrossa noi herkät kokonaan väliin. Kokeile apteekin omaa ( siihen ei ainakaan tule turhia viivoja)
 
Onnea kaikille, jotka ovat löytäneet toivomiaan viivoja ja tsemppiä muille! :)

Täällä olisi nyt suurin piirtein dpo 6, kp 24/30. Ovisplussa löytyi vaivatta, mutta en saanut askarreltua talletuksia niin hyvin kuin olin suunnitellut, mikä harmittaa vähäsen. Viime kierron keskenmenon jälkeen mitään testailuhimoa ei ole ja odottaminen on paljon helpompaa, kun ei ole niin toiveikas olo. Jotakin nippailuja olin toissapäivänä tuntevinani, vähän samaan tapaan kuin edellisessä kierrossa samaan aikaan, jolloin sitten olinkin vähän aikaa onnellisesti raskaana. Nyt ne oli paljon lievempiä nippailuja kyllä.
Ensi viikollapa sen sitten näkee...
 
On se aika tumma, mutta kun viikkoja olksi jo 5+1 tai 2 niin vähän turhan haalee on. Aikaisemmissa raskauksissa ollu tässä vaiheessa tasavahvat vähintään jo. Ja kun oon vieläpä täysin oireeton niin on vaikeeta uskoa raskauden jatkuneen normaalisti..
 
Huomenta. Näköjään näinkin haaleat viivat kelpaa digille. ;) valokuvaan ei tahdo ikuistua mun kameralla nuo viivat. Livenä ne onneksi näkyy tiiraamatta ja lisäksi tulivat testiajalla.

Tsemppiä muillekin piinailijoille! :) apteekin omaa tosiaan joku kehui, ja siihen voin yhtyä. Tässä pc apteekin oma ja digi. Apteekin oma näytti viivan selvemmin kuin pc mutta nyt pcssä viiva puolestaan vahvistuu selkeämmin.Kiva vertailla testien eroja. Ja tosiaan sellainen eriherkkä 10 one step ei eilen näyttänyt oikeastaan mitään, vaikka apt oma ja pc selkeitä. :eek:
 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut myös sinulle zipuliini! :)

Otin vielä kuvan kaikista viikon aikana tekemistäni testeistä ja kyllähän se huonolta näyttää..Viimeisimpien testien välillä ei näy juurikaan enää vahvistumista, esim. 8.11. ei juuri eroa tämän aamun viivasta. Ja vahvimpana erottuu mun mielestä eilisen päivän ensimmäinen testi. Pyh ja pah! Hulluksihan tässä tulee ku tuijottaa noita viivoja! :headwall: Odottas vaan vuodon alkamista..
 
Hookoo-82 :hug: Pidän peukut pystyssä ja toivotaan, että raskaus olis niin alussa ettei pikkusta vaan näkyny siellä.

Onnea plussanneille! Ketä teitä olikaan, An79, Lapanen, zipuliini..
Ja MiNalo myös! Eiköhän sulla ole selvä plussa! Ja jos niin ahdistaa ym. niin ota nyt jo ihmeessä yhteyttä neuvolaan! Jos sitä keskeytystäki mietit, niin mitä nopeammin sen parempihan se on!!
 
  • Tykkää
Reactions: sarasofia

Yhteistyössä