Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Sarasofia, niin mä vähän ajattelinkin, että ihan turhaan tässä vaiheessa vielä mitään positiivista veikkailla edes. Noh, kassellaan... Viikko on vaan aika pitkä aika odotella :D

Kiva oli silti nähdä edes jonkinlainen viiva, oli se sitten turha tai ei :)
 
Sohvi kannattaa ainakin viikko vielä malttaa :) meillä mies kyseli samaa et millon vois aikasintaa tehä testiä :D ja sehän on aikasemmin aina sanonu et miks ei voi testaa vast sit kun viikon myöhässä :D ja nyt dpo 4 menossa..
 
Päivää,
Mulla on nyt dpo 7 ja minimaalinen värjäytynyt valkovuoto havaittu tänään aamulla. Lugesteroni ei ole pettänyt aikaisemmissa kierroissa eli vuodot on pysyneet poissa, voisko olla kiinnittymisestä??
Mimmi92, mä en oo tainnu ikinä pystyy odottaa kuin ekasta lapsesta (dpo18) muista lapsista on epsäännöllisten menkkojen takia aina vahingossa tai tahallaa n joki 10-11dpo..
 
Viimeksi muokattu:
An79 voi toivottavasti vuotelu on ihan harmitonta alkuraskauteen liittyvää! Pystytkö laittaan kuvaa sun testeistä? Saisin minäkin vähän vertailukuvaa tähän omaan tilanteeseen..;)

Lapanen85 viivanpaikaltahan tuo näyttäs..aika selkee kyllä. Jospa se siittä vielä plussaksi muuttuisi. Aikaahan vielä on! :)

Mun tämänpäiväinen testi näyttäs ehkä hiukan vahvemmalta taas..mutta ei vieläkään ole tasavahvat viivat. Hitto miten ärsyttää tämmönen epätietoisuus! Ja kun ei kummiskaan pariin viikkoon vielä saa tietää mitä tiolla masussa oikein tapahtuu..
Tässä kuvaa, ensin tänpäiväinen yksistään.


Sitten 4:ltä peräkkäiseltä päivältä.
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
MiNalo en oikein osaa tällä puhelimella laittaa :D mut sulla on mun silmiin vahvempia kuin mun testit. Digi sano tänään "raskaana 1-2" ja vuotoki loppu. Ja enempää ei ois digiin voinu tullakkaan vielä ku dpo on n.13 vasta
 
An79, ekassa raskaudessani mulla oli jonkun verran vuotoa ennen kuin koko plussauksesta tiesin. Mulla muutenkin normaalistikin saattoi tiputella viikkoa ennen menkkoja, niin en tuolloinkaan osannut edes epäillä mitään. Hyvä vaan, muuten olisin stressannut hiuksetkin päästäni.

Saman raskauden aikaan seuraavan kerran tiputtelua oli siinä rv8 tienoilla, mutta silloinkaan ei onneksi ollut mitään hätää.

En siis huolehtisi :)
 
An79 Niin sullon niin alussa vielä. Mulla lienee tänään 5+0 tai 5+1. En uskalla tehä sitä digiä kun se on niin lopullinen sitte. Mulla on taustalla ennen tätä kesäkuussa syntynyttä pikkumiestä 3 keskenmenoa, joista yks oli spontaani km viikoilla 6+2 alko vuoto. Sillon digi ei noussu siihen 3+ tulokseen ollenkaan.
 
An79 Niin sullon niin alussa vielä. Mulla lienee tänään 5+0 tai 5+1. En uskalla tehä sitä digiä kun se on niin lopullinen sitte. Mulla on taustalla ennen tätä kesäkuussa syntynyttä pikkumiestä 3 keskenmenoa, joista yks oli spontaani km viikoilla 6+2 alko vuoto. Sillon digi ei noussu siihen 3+ tulokseen ollenkaan.
Mut oman mielenrauhan takia se kannattais tehdä. Ja soitto neuvolaan. Pääsisit varmasti varhaiultraan ja veritesteihin noilla menneillä tiedoilla. Rohkeesti vaan :) hyppää tuonne heinäkuisiin..siellä moni muukin jännää kohtaloaan.
 
Mä meen suoraan omiin juttuihini..
tänään oli gyne aika ja ultrasivat. Limakalvo oli paksu ja musta, alkuraskauteen viittaava kohtu, vaan sikiöö ei löytyny joko tuulimuna tai raskaus vasta niin alussa. 2viikon päästä uusi ultra ellei sitä ennen nyt ala vuoto. Ja juteltii sitte näistä keskenmenoista ym niin aateltiin jossakin vaiheessa alottaa tuki lääkitys kunhan nyt selviää tää tilanne onko tuolla kohdussa elämää. kyseli miltä minusta tuntuu nämä keskenmenot, niin sanoin ettei oikeestaan enää miltään, tottuu/turtaksi menee niin ei itketä eikä oikeen miltään. Lääkäri sanoi että usealla joka saa peräkkäisiä k.menoja tulee se turta olo.
Mutta näin nyt mennään ja jatkan hiljais eloa taustalla.

Koitin että onnittelisin plussanneita mutta taidan jättää välistä, en voi olla onnellinen muiden uutisista kun itse on paskoissa fiiliksissä.
 
No nyt mä olen aiivan sekaisin!! mitä ihmettä mun kroppa touhuaa!?
tänään menossa Kp44/32 ja mulla on tänään OVULAATIO! mitä helv*ttiä! :D
ihan mahtimega ovis!
muutamaan kuukauteen en ole tuntenut mitään oviskipuja, ni tänään aivan selkeät oviskivut vasemmalla muniksissa.
Just kun mies tuli reissusta ja oli tarkotus tänäaamuna pupuilla, ni sillä alkokin työt aiemmin eikä kerettykään.. Sit huvikseen aamupäivällä testailin ovistestillä, ni huhhu :D oon iha sekasi :LOL:
toivottavasti munasolu ei ole vielä irronnut ja kerettäs miehen kanssa tosi toimiin kunhan hän kotiutuu töistä! ;D (talletus simppoja ei ole..)

Tässä kuva aamupäivällä tehdystä ovistestistä;
IMG 2559-001

Ja tässä kuva äsken tehdystä ovistestistä;
IMG 2557-001

IKINÄ en ole saanut noin vahvaa ovisplussaa! Aivan huikea :D Ja ihanaa, kun "pitkästä aikaa" tunnen oviskivut! Se voi olla merkki siitä, etten olekaan nyt muutamana kuukautena ovuloinu, kun kipuja ei ole ollut.
Tässä rupesin miettimään.. että saikohan Gelee Royalet elimistön ovuloimaan? Nyt olen syönyt niitä n.reilun viikon.

pahoittelen sekavaa täpinätonttu tekstiä. :cool:
 
Mie taisin ovisplussan testillä nyt ohittaa.... Tämän illan testi eilistä haaleampi, MUTTA aivan selkeät oviskivut tänään ja iltaa kohti voimistuneet ja ilmat kanssa. Testasin siis vaan eilen illalla ja tänään illalla (en ehdi aamuisin ovistakaan testailemaan). Eli uskon ovisen tänään olevan :) eli mites ne dpo:t nyt sit lasketaan jos tänään ovis?
Huomenna pitäs saapua lisää ovistestejä, on kyllä erimerkkiä et ei vertailukelpoisia tietysti keskenään. Nyt oon testannut first singnal testeillä ja mulla tosiaan näyttää nuo testit vaan ovisen lähettyvillä viivaa muuten on ihan nega testi....

Eli toivoa taitaa olla että viikonlopun talletukset olisi osuneet kohdilleen :heart:
 
Kengumamma vaikee sanoa kuuluuko mut itellä on nyt synnytyksen jälkeen alkanu menkkakivut melkein heti oviksen jälkeen. Aikasemmin alko aina pari päivää ennen.

Tervetuloahaikara mahtava ovisplussa! :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä