Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja eläinystävä;30412799:
Haikara, jos sulla vaan tulee plussa vähän hitaasti. Muistan lukeneeni et jollain tuli vasta tyyliin DPO20 ja yli plussa :O
Täällä yksi sellainen! Molemmista lapsista plussa näkynyt testissä vasta kp50 (dposta ei hajuakaan). Kuopuksesta tiesin jo 4 viikkoa sitä ennen olevani raskaana ja kotitestissähän tuo ei näkynyt lainkaan.

Nyt kp28/27-29 (dpo10) ja puhdasta negaa näyttää. Oireita ollut oviksen jälkeen enemmän ja vähemmän, mut kaippa se täti tulee kylään alkuviikon aikana |O

Onnea An79 :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: eläinystävä
MiNalo En tiedä muistatko mua, mutta mä muistan sut... :) Mä oon niin onnellinen sun puolesta että kaikki kääntyi hyväksi pitkän odotuksen jälkeen ja nyt vielä näin nopeasti uusikin raskaus! :) Se antaa itsellekin toivoa. :) Sylin täydeltä onnea odotukseen!! :heart: :heart: Ja rauhoitu! :D On noi viivat ihan selvästi vahvistuneet! :) Sä oot vaan niin yllättäny tästä uudesta raskaudesta että et usko silmiäsi, mutta kyllä mun mielestä ainakin nuo testit näyttää siltä että kaikki olisi just hyvin! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
Mariah33 muistanhan minä sut! :) Oon seuraillu sun juttuja tuolla ruotuun ja raskaaksi-ketjussa. Todella hienoja saavutuksia sulla. Tsemppiä! :heart: Joo no mua hämää tässä se ettei yhtikäs mitään oireita ole! Ja pelottaa ku on vasta niin vähän aikaa kulunu sektiosta. Mutta tulevat viikotha ne näyttää mitä tulee tapahtumaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
Minalo, olepas reippaasti yhteydessä neuvolaan sen sun sektion takia, yleensähän se neuvo yhden vuoden odotuksesta on vain varatoimenpide :)

Ja minun tutkimustöihin, jotku varmaan muistaa sen mun Sofi testin dpo 12 jossa oli hailakka viiru. No menkkoja tässä odotettu ja tein sit tänään dpo 15 varuiks testin joka on ihan oikeasti plankojen planko:



Ja se dpo 12:



Ei edes testiajan jälkeen tullut viirun viirusta tai sen varjoa.

Oisko sit kuitenkin tässäkin kierrossa ollut jotain kiinnittymisen yritystä? Antaa toivoa tulevaan mutta samalla mietityttää miksei se tarraa kunnolla kiinni? Onko mitään apukeinoja joilla parantaa limakalvoja? Geleet? Mun vhh sai nyt paljon enemmän motivaatiota tähän seuraavaan kiertoon :) On tää jännää tehä kokeita omalla kropalla. :D
 
Viimeksi muokattu:
Pakko myöntää tää itselle, hätähousuinen himotestaaja taidan olla...Harvase päivä tulee tastailtua ja selkee nega ollut JOKA kerta, paitsi...Testailin Perhoset.fi erittäin herkillä (10 mIU/ml) testeillä alkuviikosta ja tuli ensimmäinen haamu. Odottelin loppuviikkoon ja tein testit pe, la ja tänä aamuna. Tässä tulos:

[/url][/IMG]

Taustalla seuraavanlainen tilanne: Syyskuun lopussa lopetettu pillerit ja kierto tällä hetkellä 36/28-29, kait. Viikko sitten perjantaina ja lauantaina oli pientä tuhruvuotoa, ei siteelle saakka ja oletin jo menkkojen alkavan. Mutta ei. Oviksesta ei havaintoa, en ole koskaan sitä havainnut, en edes aiemmissa raskautumis yrityksissä. :D

Auttakee nyt naista mäessä, miks noi testit ei tummene? Mitä toi reilu viikko sitten ollut vuoto oli? :O
 
Unnaunna Onko nuo perhosen puikkoja ja 10mlU? Ne perhosen liuskat on ainakin todella surkeita, minulla ne ei näyttänyt kuin onnetonta haamua kun pc, sofi, rfsu ja apteekin oma näytti aika selkeetä viivaa. Ja haamuakin nuo edellä mainitut näytti ennen perhosen 10mlU liuskaa. Että onko nuo puikot yhtä huonoja jos ne sieltä on tilattu? Testaappas jollain muulla =). Viivahan noissa on. Ja oisko sinulla voinut olla ovis myöhemmin ja se vuoto oli kiinnittymistä? Tai sit nuo on iha surkeita testejä?
 
Viimeksi muokattu:
heidip*; kiitos todella paljon, että jaoit kokemuksesi! :) ..antaa toivoa.

omanapa: tänään menossa Kp43/32. Vasemmalla alamahassa/muniksissa tuntuu välillä ihan uudenlaista jomotusta. Ikinä en ole tuollaista tuntenut. Ei yllä kipuun asti, mutta selkeää jomotusta. Testin teen tänään myöhemmin. (isänpäivä kaffetta kitannu niin paljon, etten vielä halua tehdä kun pissa niin laimeaa) ilmottelen sitten :)
 
Iltaa! Himotestaaja on viimein siirtynyt jo ovulaatiotestien tekoon :D pahoja vieroitusoireita viime kierrosta kun ei saanut testailla ollenkaan kun mitään mahdollisuuksia raskauteen ei aikataulujen takia ollut....
Nyt toivotaan että ovulaatiotesti olisi jo huomenna tasavahva, olisi toivoa että viime yön talletukset saattaisi vielä johtaa haluttuun tulokseen.... Eikös ne simpat normaalisti sen n. 3 pv pysy hengissä? Mahaa kyllä jo siihen malliin nipistelee että ovis on tuloillaan... Nyt pidetään peukkuja että olisi ihan alku viikosta!! Tai sitten venyisi ensi viikonloppuun :whistle:

Tämän päivän ovistesti jo antaa hiukan toivoa ovisen olevan tuloillaan
image
 
Mariah33 muistanhan minä sut! :) Oon seuraillu sun juttuja tuolla ruotuun ja raskaaksi-ketjussa. Todella hienoja saavutuksia sulla. Tsemppiä! :heart: Joo no mua hämää tässä se ettei yhtikäs mitään oireita ole! Ja pelottaa ku on vasta niin vähän aikaa kulunu sektiosta. Mutta tulevat viikotha ne näyttää mitä tulee tapahtumaan.
Vuoden "karenssi" on perusteltua, jos on tehty hätäsektio tai synnytyksen jälkeen on ollut kohtutulehdus tai muita vakavia komplikaatioita. Muutoin saa yrittää uutta raskautta, kun siltä tuntuu. Onnea odotukseen :)
 
^ Kiitos! Näin minäkin oon sen koittanu järkeillä. Mutta huhheijjaa! Kyllä silti pelottaa lasten pieni ikäero. Oon aina nääs vannonu etten ikinä hankinlapsia suten et on kaks vaippaikäistä samaan aikaan. Vannomatta paras! :D

Onnea myös sinulle An79! :) Laitahan kuvaa testistä! ;)

Toki tein testin tänäänkin ja nyt oikeesti näyttää viiva haaleemmalta eiliseen verrattuna. Ja kyllä minä oletan ja odotan saavani tasavahvat viivat jossain vaiheessa. Kaikissa hyvin menneissä raskauksissa oon ne saanut. Tässä vertailukuva, eilinen yllä ja tämänpäiväinen alla.
20141109 181415
 
MiNalo; teitkö eilisen ja tän päivän testit samaan vuorokauden aikaan? ..testin tekoaika/pissa, juomisen määrä yms seikat vaikuttaa varmana testituloksen vahvuuteen&tulokseen. Toivon, että viiva lähtee vahvistumaan ja pikkuinen kestää matkassa!<3 tsemppiä!
 
^^ On tehty samaan vrk:n aikaan. Ja pidätysaikakin samaa luokkaa. Tunnen sisimmässäni et tämä raskaus on tullu tiensä päähän. En usko et viiva tuosta enää vahvistuu. Mutta kiitos tsempeistä! Toki itsekin toivoisin toisenlaista lopputulosta.
 
Mäki sit jouduin testailee vielä. Alkoi vuotelee illalla pikkusen ja vähän tullut tänäänkin pyyhkiessä. No pc näytti himpun verran vahvempaa kuin eilen. Jos olis kemiallinen, niin vahvistuisiko se? Pakko se on minunkin vielä viikkonäytöllinen hommata.

MiNalo toivotaan nyt, että päätyis hyvin
 
An79, toivottavasti vuotelut harmittomia. Kemiallisessa vissiin ei mitään kunnon viiruja ikinä meinaa saada et jos viiva vahvistuu niin on hyvä merkki :)

Täällä dpo 16 eikä merkkiäkää vuodosta. Eilen tuli tippa verta mutta sekin tyrehtyi heti alkuunsa. Jospa tässä tän päivän aikana aukeis hanat... Huoh.
 
Hei kertokaapas te kokeneemmat testailijat mitä tarkoittaa Davidin raskaustestissä hyvin hyvin haalea viiva? Testiajan puitteissa ei tullut mitään, unohdin testin reiluksi tunniksi ja olin jo viskaamassa sitä roskiin, kun huomasin siihen tulleen hyvin hailakan viivan. Tarkoittaako se mitään vai liekö pelkkä "roskishaamu"?

Tiedän testanneeni aivan liian aikaisin, mutta pakko oli kokeilla. Yksi testi enää jäljellä, joten en ihan vielä hetkeen aio testailla. Nyt meneillään siis kp 23/29 ja dpo11(?).
 
Lapanen, mulla tulee yleensä Davidiin viiru testiajan jälkeen niin että siihen viivanpaikan VIEREEN tulee sellainen värikertymä joka saattaa näyttää haamuviivalta. Tarkkaan kun tihrustaa ( :D ) niin sen näkee. Mutta voi olla että sulla jotain ihan muuta :)
 

Yhteistyössä