Tänään testattu taas ja uskallan jo sanoa et PLUSSA ei nyt ihan kontrolliviivan paksuinen ollut, mutta ei mikään haamukaan enään.
Onko täällä joku joka testaa isänpäivän kunniaksi?
Onko täällä joku joka testaa isänpäivän kunniaksi?
Täällä yksi sellainen! Molemmista lapsista plussa näkynyt testissä vasta kp50 (dposta ei hajuakaan). Kuopuksesta tiesin jo 4 viikkoa sitä ennen olevani raskaana ja kotitestissähän tuo ei näkynyt lainkaan.Alkuperäinen kirjoittaja eläinystävä;30412799:Haikara, jos sulla vaan tulee plussa vähän hitaasti. Muistan lukeneeni et jollain tuli vasta tyyliin DPO20 ja yli plussa :O
Vuoden "karenssi" on perusteltua, jos on tehty hätäsektio tai synnytyksen jälkeen on ollut kohtutulehdus tai muita vakavia komplikaatioita. Muutoin saa yrittää uutta raskautta, kun siltä tuntuu. Onnea odotukseenMariah33 muistanhan minä sut! Oon seuraillu sun juttuja tuolla ruotuun ja raskaaksi-ketjussa. Todella hienoja saavutuksia sulla. Tsemppiä! :heart: Joo no mua hämää tässä se ettei yhtikäs mitään oireita ole! Ja pelottaa ku on vasta niin vähän aikaa kulunu sektiosta. Mutta tulevat viikotha ne näyttää mitä tulee tapahtumaan.