Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
mimmi92 jos tää olis kaikkien plussakierto <3 Isänpäivälahjoja ja sit myöhäsiä lahjoja joilla myöhemmin näkyy :)
vivia Mä nään hennon viivan tihrustamattakin

Täällä DPO2, toivo korkeella vaikka yhdynnät ei oo onnistunut (2x) Eli 2pv ennen ovista oli ainoo kerta, jos ei aikasempia lasketa kun ei niistä ole hyötyä. Jossain sanottiin et 2pv ennen ovista ja oviksen aikoihin olis paras aika, niihin tähdättiin mutta ei menny kun elokuvissa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: mimmi92
Tervetuloa mahotoon!

Mulla tuli ovis kp12 mikä on kyllä ihme... kierrot ku on ollu semmosia 35-40 ja ovis oli viimekierrossa kp24. Noh talletus tehtiin heti ku ovispmussa tuli (vahingossa satuin testaamaan kun mietin että miks tulee ovislimaa jo nyt) ja on sellanen fiilis että tuo ei riitä vaan että ois tarvinnu tallettaa jo päivä-pari aijemminkin :( menossa siis yk2
 
Adell eiköhän sen pitäis riittää jos heti ovisplussasta talletellu :) aika hienosti ainakin kierto lyhentymässä :)

Oviskivut loppu ja viimeiset talletukset suoritettu. Nyt pitäis ainakin olla simppoja asemissa: Talletukset dpo -2,-1 ja 0 :D romantiikka kyllä kaukana tän päiväsestä..

Eläinystävä toivotaan että tuo riitti :)
 
Moikka kaikki testailleet ja asioista enemmän tietävät :)

Ajattelin kirjoittaa nyt tälle palstalle ja kysellä vähän neuvoja viisaammilta / kokeneemmilta. Eli, mulla on nyt menossa kiertopäivä 31, ja normaalikierron pituus on ollut 26-29. Minkäänlaisia tuntemuksia ei ole siitä että menkat alkaisivat, mutta kaikkea muuta on ilmaantunut kyllä. Maha on ollut ihmeen turvonnut jo parisen viikkoa ja rinnat ovat samalla tavalla "pullahtaneet", että jouduin jo ostamaan isommat rintsikatkin. Rinnat ovat myös kipeät. Painoa on tippunut viime kuukausien aikana reilusti, yli 10kg, mutta mieheni huomasi ton mun mahan turvotuksen ja otti raskausepäilyn esille.

Vauvansaanti yritystä meillä on jo sen verran takana, että nyt jos olis viimein tärpännyt niin jess!! Noh, tein tänä aamuna siis kp 31 testin, ja se näytti negaa.

Kysymykseni siis on, että kannattaisiko minun nyt ostella niitä testejä kotiin, jos menkkoja ei näy ja eivät ala esim. tällä viikolla, niin tekisinkö siis vaan uusia testejä niin kauan kuin kaikki (joko menkat tai positiivinen testi ilmaantuisi) merkit ovat sitä mieltä että olisinkin viimein raskaana?

Olisin iki-onnellinen jos joku osaisi jelpata tällaisessa asiassa. :)
 
Vauvamahako kyllähän se voi olla että jos ovis onkin ollu myöhemmin tai jos sulla nousee hormoni hitaasti :) täältä himotestaajista saa ehkä vähän huonon vastauksen, mutta ite varmaan tekisin joka päivä uuden testin:D jos parin päivän päästä ei ala plussaa näkymään niin alkaisin odottamaan menkkoja. Tosin on niitäkin joilla ei testi koskaan näytä plussaa vaikka raskaana olis (netin mukaan) :)

Aamulämmöistä, pitäiskö niiden nousta heti oviksen jälkeen? Ke aamuna ovis+, to illalla kovat (irtoomis?)kivut, ja tänään lämpö vieläkin tasan samassa..
 
Mimmi92: lämmöstä. Viime kierros mul nous lämmöt heti oviksen jälkeen ja romahti pari pvä ennen menkkoja. Täs kuus lämmöt ei oo noussu vaan on ollu alulämpöö???

On: testi nega. Olosta ei voi päätellä mitään. Sunnuntaina taas testaan jos tarvii. Nyt dpo 7-11...
 
Moikka taas hätähousuiset! :)

Mulla testailu jatkuu...nyt viidettä päivää siis. Tarttisin teidän apua. Eli mitä mieltä ootte viivan vahvistumisesta? Kun musta näyttää et viiva pysyny samanvahvuisena. Mutta mitä se sit tarkottais? Kohdunulkoinen? Tuulimuna? Voi että kun mulla olis kristallipallo, josta voisin katsoo miten tämä tulee päättymään! :|

 
Minalo kyllä tuo mun silmään ihan vahvistuneelta näyttää ja on muutenkin todella selkeä plussa! Itellähän ei esikoisesta koskaan noin selvää plussaa edes melkein 2 viikon testailun aikana tullut. Pelkkiä haamuja vain ja hyvin meni loppuun saakka :)
 
Okei..kiitos mielipiteistänne! :) Minähän sain viime raskaudessa tosi TOSI tumman plussan pc:llä muistaakseni rv 5+0. Siihen verrattuna tuo tämänpäiväinen on vielä selvästi haaleempi. Ja tänään kai olisi 4+5 ehkä..
 
MiNalo, minunkin silmään hyvin on vahva viiva ja tummunut :)

Täällä Kp41/32 ja testit näyttää negaa/viivanpaikkaa.. epätoivoinen olo! Alkais nyt vaan ne menkat jos ovat alkaakseen, ni uusi kierto pääsis alkuun. Enitenhän mä tottakai toivon, ettei ne alkais ollenkaan ja ois tärppi käynyt! Mut häröttää ku testeihin ei tule mitn.. :confused:
 
Tervetuloahaikara: veritestiin? Tunnistitko oviksen?

Mä taas tänään dippailin ja edelleen haamua näyttää. Ei ole vahvistunut eilisestä. Eilen juoksin vessaan, kun jotain tuntu lurahtavan housuun. Oli vaan valkkaria. Kp tänään 27/30
 
Nyt on alkanut pregcheckin testit sekoilemaan ja näyttää ilmeisesti viivanpaikkaa. Ei kai nuo haamujakaan voi olla kun kai se olisi neljässä päivässä vahvistunut? Kokeilen laittaa kuvan tämän aamuisesta mutta en tiedä näkyykö siinä mitään kun aika vaikeaa on saada kännykällä hyvää kuvaa tuosta. 20141108 110342 Onko muilla pregcheckit näyttänyt viivanpaikkoja?
 
minni: mun käsittääkseni negat on negoja ja plussat plussia. Mun silmiin tossa olis vähän väriäki. Mulla on nyt itelläni noita ja haamuilee kans ( tosin muutkin merkit haamuilee). Voithan sä kokeeks hakee vaikka apteekin oman tms.
 
Kylläpä täällä piinaillaan! Haikara, jos sulla vaan tulee plussa vähän hitaasti. Muistan lukeneeni et jollain tuli vasta tyyliin DPO20 ja yli plussa :O

Oma: DPO4, mulla on todella oireeton olo, oireettonin sitten pillereiden lopettamisen. Ei siis mitään o_O Normaalisti jo jotain tuntemuksia ollu suuntaan tai toiseen. Olo on tosi "tyhjä" en tosiaan usko et olia tärppikierto. Nyt jotenki semmonen olo, että malttais vaan odotella alkaako menkat vai ei. Osaiskin olla testailematta etukäteen.
 
Viimeksi muokattu:
Taas päivitystä testailuun. Ketään tuskin edes kiinnostaa tää kuvasaaste, mutta laitan kuitenki! :D En usko et on normaali raskaus kyseessä..varmaan menny jo kesken. Ei tummu tasavahvoiksi ei. Tänään rv 4+6 kait. Varmaa tietoo ei kyllä ole siitäkään..

 
  • Tykkää
Reactions: Nutturuu
An79; oviksesta ei mitään tietoa milloin se oli.. Yleensä olen saanut ovisplussan Kp18-Kp19. Tässä kierrossa sain melkein ovisplussan jo Kp12-Kp13. Sitten testit loppui kesken. Joten en tiedä yhtään tapahtuiko ovis jo silloin aiemmin, vai vasta myöhemmin..

minni-1; valitettavasti minä en mitään selvää näe.. tai sit vaan mun silmät harittaa iltavuoron jäljiltä.. :D suosittelen kokeilemaan jtn muuta testiä.

eläinystävä; Thähh, en ole tajunnutkaan, että se vois mennä noinkin myöhäseen joillaki!? :O täytyy vähä lueskella aiheesta. hope so, että niin olis mullaki :saint: Kumminki jo reilu puoli vuotta mulla oli kk-kierto aina tasan 32päivää ja nyt kummallisesti kierto huitelee ties missä. hmm..

MiNalo; kyllä ne minun silmään vaan on vahvistuneet hieman. Eihän ne välttämättä yhdessä yössä vahvistukkaan kaikilla kauheesti. Minäkin suosittelen digiä :) Mut mun silmään viiva näyttää hyvälle! :)
 
MiNalo Pakko tähän sen verran kommentoida, että täsmälleen samalle näyttää kuin omat PC-viivat noilla viikoilla. Nyt on 16. viikko ja tyyppi todistetusti mukana. Ei tuosta testirivistä voi kyllä mitään ikävää päätellä :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: An79

Yhteistyössä