Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
YrittäjäJ voimia sinulle! Lääketiede on onneksi kovin kehittynyt nykyään, joten lähestulkoon kaikki on mahdollista!

Mimmi92, sulla on kyllä naisen anatomia hyvin hallussa. Minä en kyllä löytäisi mitään kohdunsuita yms. itse ollenkaan. Tosin tuskin näillä töppösormilla yltäisin edes riittävän syvältä kopeloimaankaan, niin se siitä.

Täällä vähän flunssanen olo jotenkin. Syys- ja lokakuussa olin jo räkätaudissa, joten ei nyt enää kolmatta tähän marraskuulle enää. Lämpö jatkuvasti 37 asteen kohdilla, ei nyt onneksi huono olo, mut vähän vetelä kuitenkin. Tympii vain tämä ainainen vilutus iltapäivän ja illan mittaan. Oikein toiveikkaana olettaisin tämän olevan silkkaa raskausoiretta, mutta tuskin nyt kuitenkaan. Kiertopäivä 18/29 meneillään. Oviksesta öpauttiarallaa viikko. Malttamattomana tein ei-herkän raskaustestin ja tottahan toki se negaa näytti, mutta en voinut olla kokeilematta. Toisaalta se tuli ilmaiseksi ovistestien mukana, niin ei se taloutta kaatanut :)

Voi vitsi kun pitäisi vielä sen puolisentoista viikkoa kärsiä ennen kuin uskaltaa testiä dipata yhtään mihinkään. Toiveet sen verran korkealla, että nämä vilu-oireetkin ovat taatusti omasta päästä keksittyjä :D

sohvi35
En kyllä minäkään osaa kohdunsuusta sanoa mitään ovista tms vaikka tiedänkin ja tunnistankin sen :D

Vatsassa oviksen tuntua ja limoja sen verran että taitaapi olla käsillä :popcorn: dippailen noita ovistestejä mutta en mä niitä osaa tulkita. Mulle kaks viivaa on yhtä kuin plussa vaikka kumpi tahansa ois vahvempi :D

Sohvi

Mäki välillä sitä kohdunnapukkaa kokeilen pitkin kiertoa, oviksen aikaan se on apposen auki niin että koko sormen pää sujahtaa sisään ja esim. tänään se oli kiinni, mutta kuitenkin se kohta tunnistettavissa. Synnyttäneillä se löytyy paljon helpommin kuin synnyttämättömillä. Mä aina välillä mietin että kun se on sellanen nyppylä, ihan kuin vuoren tunturin päällä oleva aukko että miten ihmeessä ne siittiöt sinne ikinä löytää mutta kai ne löytää kun todistetusti raskaanakin joskus oltu :D

Yrittäjä J, tuli mieleen kun hypistelin noita sofeja käsissäni, niin tuliko sulla ihan testiajalla ne liilat viivat? En millään malttais odottaa huomiseen, mutta harmittaa nyt noi Sofit et jos ne kaikki antaa jotaa viirusta oli raskaana tai ei. Kerran aikaisemmin testannu ja se oli ihan selkee plussa dpo13. Yks pc-puikko ois kans kaapissa mutta en viittis viel tämmösillä dpo:illa sillä testata.
Huoh. Ku vaan malttais oottaa mut ku ei malta. Ja siksi mä tässäkin ketjussa kirjottelen :D

En tiiä miksi, mutta mää en jotenki ehkä edes ilikäis ettiä koko kohdunnipukkaa. Muuten kyllä ei iletä mikään veri tai isot haavat tai ylipäänsä mikään ihmiskehossa, mutta värkki ja miettii, että siellä on joku "kraateri".. :LOL: Vaikka kyllä vähän uteliaisuus herää..

Ja on kumma jos nyt ei tuu ovislimoja tässä kierrossa. Alotin juomaas sitä greippimehua ja ihan greipistä teen mehulingolla, niin saa sitä ihtiään eikä tarvi juosta kaupasta kauppaan. :D

Päärynärouva, miksei jo voisi olla?

Itsellänikin nyt suurinpiirtein sama dpo ja hirveät palelut. Muistan tämän oireilun ekastakin raskaudesta vaikka silloin en osannut vielä laskea oireita 1+2. Viimeksi ennen plussausta muistan hytisseeni aivan horkassa, mutta toisaalta tuolloin olin muutenkin liian vähissä vaatteissa ja Etelä-Suomen kyläreissulla tuolloin oli aivan hyytävän kylmä ilma, tuuli oikein vaatteista läpi ja olin aivan yhtenään suoranaisessa horkassa. Muutoinkin kyläpaikassa oli sisällä 18 lämmintä, kun itse kotona tottunut ainakin viisi astetta lämpimämpään huonelämpöön. Noh, toisaalta... En ehkä ole sataprosenttisen varma, että oliko palelu tuolloin raskausoire ennen plussausta, mutta toivossa on hyvä elää jos se pitäisi nytkin paikkansa :)

Ai niin, Päärynärouva, milloin aiot aloitella raskaustestien tekemisen?

Itsehän jo eilen hätäpäissäni tein jo yhden, mutta eihän se tietenkään vielä tässä vaiheessa näy. Milloinkahan sitä uskaltaisi aikaisintaan? Menkat alkaisi vasta puolentoista viikon kuluttua, joten sinne asti pitäs viimeistään kärvistellä.

Sohvi samoilla mennään :) nyt mietityttää tuo gelee royale, et pitäiskö se lopettaa nyt ja jatkaa seuraavassa kierrossa vai syödä koko kierron ajan. Mistään en oikein ole löytänyt tietoa. Purkissa lukee vaan ravintolisä 1-2kpl vuorokaudessa..

Täällä on menossa dpo 7-9. Ei siis mitään hajua et millo ovis oli ku bongasin pari kertaa ovislimat (välissä oli ns. Kuiva päivä). Jotain pientä "oiretta" on, mutta liittyykö ne raskauteen se onki eri juttu. Mä oon nimittäin hikotellu muutamana päivänä, joka on outoo. Menkkajuilinnat alko 5 päivää etuajassa, maito maistuu hyvälle ( en yleensä juo) ja mieli tekee maustettua tai jopa tulista ruokaa ( en syö ikinä tulista).

Ensinnäkin, suuret pahoittelut HooKoolle keskenmenosta. :hug: Kaikki sympatiat sulle. Tiedän miltä susta tuntuu. Ja varmasti on vaikea uskoa siihen et vielä onnistuu! Mutta usko pois, pakkohan sen on onnistua! Ei niin paljon pahaa, ettei jotain hyvääkin. :heart:

Minä täällä edelleen aivan pöllämystyneenä tuijotan testejä. Voinko todella olla raskaana? Miten tästä eteenpäin? malttamattomalle tiedoksi etten uskalla vielä ottaa yhteyttä sairaalaan..mun täytyy kattoo ensin kaikki kortit. Toisin sanoen seurata viivojen vahvistumista. Että vahvistuuko ylipäätänsä? Mulla kun tosiaan on ollu useita varhaisia keskenmenoja niin en uskalla luottaa mihinkään. Ja kun ei mulla ole minkäänlaisia oireita, ei sitten mitään. Tein tänään uuden testin. On kai se hieman vahvempi, mutta melko haalee viiva se on silti. Koitin laskeskella niin luulen et viikot ois tänään 4+2 tai 4+3. Mutta minkäänlaista varmuutta ei ole.
Tässä testikuva. Ylempi toissapäivänä ja alempi tänään.
20141105 170708

• Tykkää
Reactions: eläinystävä
malttamaton onhan se...mutta jotenki mun äidin vaisto sanoo ettei tää oo normasli raskaus. Mutta se jää nähtäväksi. On kait mulla varaa ootella viikko tai kaks ennen kuin on pakko soitella tästä jonnekin..

Yhteistyössä