YrittäjäJ voimia sinulle! Lääketiede on onneksi kovin kehittynyt nykyään, joten lähestulkoon kaikki on mahdollista!
Mimmi92, sulla on kyllä naisen anatomia hyvin hallussa. Minä en kyllä löytäisi mitään kohdunsuita yms. itse ollenkaan. Tosin tuskin näillä töppösormilla yltäisin edes riittävän syvältä kopeloimaankaan, niin se siitä.
Täällä vähän flunssanen olo jotenkin. Syys- ja lokakuussa olin jo räkätaudissa, joten ei nyt enää kolmatta tähän marraskuulle enää. Lämpö jatkuvasti 37 asteen kohdilla, ei nyt onneksi huono olo, mut vähän vetelä kuitenkin. Tympii vain tämä ainainen vilutus iltapäivän ja illan mittaan. Oikein toiveikkaana olettaisin tämän olevan silkkaa raskausoiretta, mutta tuskin nyt kuitenkaan. Kiertopäivä 18/29 meneillään. Oviksesta öpauttiarallaa viikko. Malttamattomana tein ei-herkän raskaustestin ja tottahan toki se negaa näytti, mutta en voinut olla kokeilematta. Toisaalta se tuli ilmaiseksi ovistestien mukana, niin ei se taloutta kaatanut
Voi vitsi kun pitäisi vielä sen puolisentoista viikkoa kärsiä ennen kuin uskaltaa testiä dipata yhtään mihinkään. Toiveet sen verran korkealla, että nämä vilu-oireetkin ovat taatusti omasta päästä keksittyjä