Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Pisamapeikko, ite tein digin eilen, kun toissapäivänä Sofin testissä oli vasta just ja just havaittava haamu, ja kyllä se näytti tulokseks "raskaana 1-2". Tuo sun viiva on ainakin puolet vahvempi kun mun liuskassa oli, joten uskon sen digin kyllä näyttävän :)
 
Hei arvon naiset, pitkästä aikaa. Ollut aikamoista stressiä ja kiirettä ettei täälläkään ole ehtinyt käymään. Tai olisihan sitä aikaa ollut, mutta tahdoin pitää vähän taukoa. Nyt on kovia päätöksiä edessä pistetäänkö yritys jäihin vai ei. Miehellekin puhuin tuntemuksistani yms, mutta ei me vielä mitään päätetty. Työn jatkuminen stressaa kovasti, tai siinä vaiheessa jos raskaaksi tulen niin työni ei tosiaankaan jatku nykyistä sopimusta kauemmin. Onko se sen arvoista että työttömänä rahat riittävät lasta kasvattamaan. Onhan se sen arvoista, mutta pienen parasta tässä yritän vain ajatella. :/ Vaikeita päätöksiä on todella.

Tässä kierrossa aloin välttelemään seksiä ihan viimeiseen asti, aloin jotenkin pelätä sitä raskaaksi tulemista. Oviksesta ei mitään tietoa ja terolutitkin nautittu hartaudella vähän miten sattuu -.-

Tänään kp25 ja menkkoja odotellaan vknlopuksi, terojen takia varmaan aiemminkin. Jos ovis olisi ollut aikainen tai sitten supersiittiöitä niin raskauden mahdollisuus on olemassa.
Seksielämämme on ollut totaalikuollutta viimeiset kaksi vkoa, ahdistaa jo miehenkin takia tälläinen selibaatti 8(

Tänään tein taavetin, väri ei levinnyt tikkuun kunnolla. Jäi suttuiseksi koko tikku, mutta negatiivinenhan se on.
 
Onkohan mullekin muodostunut viivasilmä kun mäkin olen näkevinäni empuskan kuvissa viivaa... noissa kahden tunnin pidätyskuvissa varsinkin ekassa näkyy mielestäni viirusta :heart: Ne on varmaan ihan testiajalla otetut kuvat?
 
mimmi92, mä oon jotenkin ihmeen kaupalla pysyny jo yli viikon kaidalla tiellä, jätin kaikki sokerit ja valkoiset jauhot pois. Perunaa ja riisiä tai pastaa en syö normaalistikaan. :) Ja olo on tosi hyvä ja tottakai toiveikas, vaikka tuskinpa se nyt auttaa raskautumaan kuin taika-iskusta mutta tulee tunne että jotakin on edes yrittänyt tehdä asian eteen.

Mä tein pientä testi-inventaarioita niin totesin etten todellakaan saa tilata yhtäkään wondfon testiä tän kierron aikana koska multa löytyi 11 sofin ovistestiä + 1 davidin. Lisäksi multa löytyi 10 davidin, 5 sofin ja 4 pregcheckin - raskaustestiä. Joo että terve vaan, mikä himotestaaja? :D Paitsi sitten tietenkin jos tärppi kävis niin sitten on lupa tilata pari digiä ;) Ehkä.
 
  • Tykkää
Reactions: raskaanako
Mahotoon mä oon tilannu raskauskeijulta ja oon käyttänyt vaan liuskatestejä, kyn en oo raaskinu ostaa digejä ja noi liuskat on näyttäny mulle oviksen aikaan ihan selvät plussat ja muilloin on ollu ihan selvä nega :)
 
Hyvät himotestaajat, olisi hieman kysyttävää.

Olen tehnyt pc:n liuskatestejä dpo 11 alkaen jokapäivä (nyt dpo 14) ja jokaiseen on tullut n. 10 min testin tekemisen jälkeen haalea tasavahva viiva, joka näkyy heikosti. Toisissa se viiva on näkynyt selkeämmin, jopa niin, että mies on sen nähnyt, mutta osaa on saanut käännellä ja väännellä hyvässä valossa. En osaa sanoa, että onko niissä väriä, mutta miehen mielestä ei ainakaan.

Tänään päätin sitten tehdä apteekin oman. Tein sen päivällä ja malttamattomana n. 2h:n pidättelyn jälkeen. Testiajalla tulos oli tyylipuhdas nega. Vartin päästä vilkaisin ja totesin tuloksen olevan edelleen sama ja heitin henkisen pyyhkeeni kehään, se oli siinä sitten. Mutta kun sitten parin tunnin kuluttua päätin testiä vielä ihan pikkaisen vilkaista, niin siihen oli ilmestynyt haaleaakin haaleampi viiva, jossa olen näkevinäni punaistakin.

Onko tämä tyypillistä näille testeille? muilla kokemusta vastaavista? Aikaisemmissa raskauksia yrittäessä en muista vastaavaa. Onko testit jotenkin muuttuneet vai?
Tiedän, että niitä ei pitäisi enää jälkikäteen mennä tutkiskelemaan, mutta minulla on nyt tällainen "nyt tai ei koskaan -tilanne" enkä malta olla tihrustamatta.
 

Yhteistyössä