Hyvät himotestaajat, olisi hieman kysyttävää.
Olen tehnyt pc:n liuskatestejä dpo 11 alkaen jokapäivä (nyt dpo 14) ja jokaiseen on tullut n. 10 min testin tekemisen jälkeen haalea tasavahva viiva, joka näkyy heikosti. Toisissa se viiva on näkynyt selkeämmin, jopa niin, että mies on sen nähnyt, mutta osaa on saanut käännellä ja väännellä hyvässä valossa. En osaa sanoa, että onko niissä väriä, mutta miehen mielestä ei ainakaan.
Tänään päätin sitten tehdä apteekin oman. Tein sen päivällä ja malttamattomana n. 2h:n pidättelyn jälkeen. Testiajalla tulos oli tyylipuhdas nega. Vartin päästä vilkaisin ja totesin tuloksen olevan edelleen sama ja heitin henkisen pyyhkeeni kehään, se oli siinä sitten. Mutta kun sitten parin tunnin kuluttua päätin testiä vielä ihan pikkaisen vilkaista, niin siihen oli ilmestynyt haaleaakin haaleampi viiva, jossa olen näkevinäni punaistakin.
Onko tämä tyypillistä näille testeille? muilla kokemusta vastaavista? Aikaisemmissa raskauksia yrittäessä en muista vastaavaa. Onko testit jotenkin muuttuneet vai?
Tiedän, että niitä ei pitäisi enää jälkikäteen mennä tutkiskelemaan, mutta minulla on nyt tällainen "nyt tai ei koskaan -tilanne" enkä malta olla tihrustamatta.