Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Hopeakissa, se edellinen ketju taisi olla nimeltään "kuvia plussatesteistä". Hyvin muistan ne ajat, kun sinne ei saanut lähettää tulkittavaksi muita kuin ihan selviä plussatikkuja :)

sarasofia, minä pidättelen milloin mitenkin. Ja jos ovisplussaa on näyttääkseen, niin näyttääpä melkein millaisesta pissasta tahansa itseni kohdalla. Ja heti aamustakin näyttää ovisplussan, vaikka ohjeissa lukee että klo 10 eteenpäin saisi vasta testata. Minulla oviksen huomaa siitä, kun toinen viiva lähtee tummumaan lähes heti, kun tikun virtsaan kastaa :)

Minalolle tsemppiä ja voi kun toivon, että siellä olisi pieni kasvamassa niin kuin pitääkin <3 Itseni kohdalla keskeytyneessä keskenmenossa tein digin joskus rv 5 paikkeilla ja näytti silloin viikot 3+, mutta tuloksen tulo viipyi kummallisen kauan. Tuli ehkä noin viiden minuutin kohdalla.
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
Sarasofia mä oon yleensä saanu pidätettyä vaan tuon 2h. Tässä kierrossa liuska näytti ainakin 1h pissasta n. Klo 8 hyvin plussaa :) digillä myös varmistin illemmalla.

Tänään pitäis käydä joku testi hakemassa huomisaamua varten. Dpo 10 menossa :) vatsa ollu ihan sekasin nyt jo 6 päivää :(
 
Huomenta! Täällä tänään kp 18/26-30 ja kai dpo 5 tai 6 ja aivan suunnaton alakulo/vitutus yms. Vallannut mielialan viikonlopun aikana.... (Sellainen olo kun mikä yleensä itsellään päivää ennen menkkojen alkua...). Mikään ei kiinnosta ja kaikki on päin peetä ( vaikka ei oikeesti oo mitään aihetta valittaa). Jotenkin fiilis että että en ikinä tuu tällä menolla raskaaksi... Eikä saisi edes valittaa kun vasta muutama kierto takana yritystä!
Anteeksi purkaus, ei ehkä ihan oikea paikka valittaa.... Ehkäpä se miei taas päivän mittaan tästä paranee |O
 
Tulin kurkkmaan. Ikävää että täällä sellasta rähinää ollut. Onneksi kaikki "vakkarit" tukee toisiaan ja niitä tikkuja kun tosissaan suap pissiä iha just vaikka viis päivään jos huvittaa. Itekin pidän tätä sellasena"kotipaikkana" täällä kaksplussassa =). Täällä saa aina tukea ja niinkuin todettu: kaikilla sama päämäärä. Plussaonnea kaikille ihanaiset!

Omat kuulumiset lyhyesti: keskiviikkona se äitipolin ultra. Sekavat ja jännittyneet tunnelmat. Pelottaa jos todetaankin että elämää ei ole. Ne on nuo aiemmat möröt miksi en osaa rauhoittaa täysin mieltäni ennen ultraa.
Nelli&tiitii 6 + 6
 
Aloitetaankin lataamaan kuvasaastetta tästä kierrosta.... Aikani kuluksi testailun ja halusin nähdä että tuleeko tähän mulle uuteen testiin (wondfo 25 ) viivanpaikka tms.

image

Voin sitä täältä käydä kurkkimassa omaa kuvaani kierron edetessä :whistle:

image

Muistoksi kuva vielä kuivasta testistä....

(Poitsan aina tabletilla sekä puhelimissa nämä kuvat heti, kun tyttö pelaa laitteilla niin ei joudu kuvat vääriin käsiin...
 
Viimeksi muokattu:
Nutturuu! Mistä oot tilannu wondfoja? Mulla oli niitä kun yritys alkoi eikä kahtena ekana kuukautena näyttänyt yhtään mitään viivanpaikkojakaan ja sitten jo plussasinkin. Toisko ne mulle onnea? :D En muista yhtään mistä silloin vuosi sitten niitä löysin :)
 
Musta myös kiva katsella kaikkien testejä, joten älkää nyt naiset hyvät vaan missään nimessä lopettako niiden jakamista!! :D

Mulla menee hermot tähän mun kroppaan! Tein silloin ti vai ke digillä negan eikä vuoto oo vieläkään alkanut! Viikko sitten tuli la ja su haamut ja oletin vuodon alkavan jos oli kemiallinen. Mutta ei näy ei kuulu! Kp nyt 42/28-29. Tosin kun eka kierto menossa pillereiden lopetuksen jälkeen, ni kierto voikin olla kuinka pitkä vaan...huoh! Missähän vaiheessa pitäis ottaa yhteys lekuriin jos mitään ei tapahdu asian etenemiseen?!
 
Voinko kysyä neuvoa kun teillä varmasti on kokemusta testeistä? :)
Tein pe päiväpissasta negatiivisen testin, jota tietysti piti mennä illalla tiiraamaan ja siinä oli haamuviiva, apteekin oma kyseessä. Tänään sitten tein aamupissasta varmistuksen, negatiivinen myös... mutta sitten piti mielenhäiriössä avata testi ja sieltä löytyi selvä punainen viiva kontrolliviivan lisäksi, ei vaan ollut testi-ikkunan alueella! Mietin että kuuluuko testiin, mutta ekassa testissä ei sellaista ollut kun lopuksi avasin senkin. Kp:stä ym ei hajuakaan.
Miksi piti mennä ronkkimaan, en viisastunut yhtään! :D

Olen seuraillut kirjoituksianne sivusta jo jonkin aikaa :)
 
Samoin minusta tämä on just kiva ketju, mitä enemmän tikkukuvia sitä parempi! Ne on aina vaan niin jännittäviä ja jos siellä näkyy jotain niin tulee niin iloiseksi toisten puolesta. On myös tosi kiva nähdä viivojen kehittymistä ja lukea analyysejä viivoista. Ymmärrän että "normaali" ihminen testaa kun kuukautiset on myöhässä ja katsoo sit siitä tuloksen mutta joidenkin meistä pitää vaan päästä testaamaan USEIN koska se on niin mielenkiintoista :p

MiNalo, tsemppiä.
 

Yhteistyössä