Hakutulokset

  1. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Voidaan kerätä oloja etusivulle listaan,mut mä ainakin teidän varmaks vasta sitten synnytyksen jälkeen. Ei meinata siis kysyä ultrassa sukupuolta,se on niin jännää salissa odottaa,että kumman kätilö huutaa sieltä tulleen :D Mä en tiedä kumpi olo mulla olis...tyttöolo,mut johtunee siitä,että...
  2. N

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    Piti tulla onnittelemaan hintriikkaa ja nostelemaan pinoa vähän! Eli ONNEA hintriikka!! :heart: :flower: Itselleni ei mitään,ekaa neuvolaa odottelen,ens viikon keskiviikkona ja np-ultra sitten varmaan kesäkuun puolivälin tienoilla,täytyy tänään se varata. Nyt on siis ketjua...
  3. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Pahoittelut kaikille menetyksen kokeneille ja suru-uutisia saaneille,myötäelän suruanne :heart: Toivon kovasti voimia ja tsemppiä jatkoon,seuraavaan yritykseen ja raskauteen :heart: Tänne ei mitään ihmeellistä,pahoinvointi ehkä himpun verran helpottanut,mutta olemassa silti päivittäin...
  4. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Tupakoinnista, itse aloitin lopettamisen neljä viikkoa sitten nikotiinilaastareiden avulla. Eka viikkoa meni niin,että määrä tippui kolmannekseen ja seuraava viikkoa täysin ilman. Sit repsahdin parin tupakin verran,kun laastarit oli päässeet loppumaan. Nyt taas olen ollut täysin ilman. Esikoista...
  5. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Heip! :wave: thera,se olin minä kun kyseli Perhe-Artesta! ;) Mun mielestä on muutenkin vähän outoa toi,ettei miestä otettais mukaan ultriin tai muille käynneille,jossa alateitse tehdään jotain tutkimuksia. Herranjestas,se mieshän on ollut itse siellä ja sieltä tod.näk. se lapsi myös tulee...
  6. N

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    Vauva haaveet todeksi 2013-2014 (Vauva haaveissa vuodelle 2013-2014 pinosta plussanneet) Odottavat: 28.2.2013 lenkkari 27v / Ensimmäinen / MKS **tyttölupaus** 23.4.2013 hintriikka 25v/ Ensimmäinen/ OYS 5.5.2013 Mi&Ma 26v / Ensimmäinen / TAYS / Tyttöolo, **tyttölupaus**...
  7. N

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    Heip! Pakkohan se on tänne tulla kirjoittelemaan,kun Ambrosia on niin käskenyt tuolla kuumepuolella! :laugh: Itse en kovin montaa hetkeä ehtinyt kuumeilemaan,liityin siihen porukkaan vissiin maaliskuussa ja pari viikkoa sitten tein plussatestin. Mutta olette suurin osa kyllä mulle...
  8. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Tervehdys vaan uusille taas! Kohta on koko joulukuu täynnä! ;) Kissanhiekoista,meillä oli kissoja kun esikoista odotin ja silloin mulle sanottiin,että kunhan pesee kädet huolella homman jälkeen,niin voi sen astian siivouksen tehdä. Ja kai nyt ihan muutenkin ihmiset pesee tollaisen homman...
  9. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    harvoin kuunnellaan ekassa neuvolassa,siinä tapauksessa vissiin,jos se on rv10 +. Yleensä tokassa sitten...
  10. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Heip! Huomasinpa tuossa,että minunkin tiedot puuttuu listasta...oonkohan mä edes ilmoittanut mitään? :confused: Noh,tässä nää... NuNutin / 26v / LA 22.12. / 3.lapsi / HYS Ja laskettuaikahan on sitten vaan netin laskureiden mukaan,tarkennan sitten jos se ultrissa muuttuu. Uusia taas...
  11. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Aamulla kirjoittelin pitkät pätkät,mutta sitten tää systeemin heitti mut pihalle ja tekstit meni taivaan tuuliin :mad: Ekaks, uudet tervetuloa! :wave: On kyllä kiva,että on paljon porukkaa ja näin ollen monia mielipiteitä ja neuvoja sitten myöskin. Nimistä on ollut puhetta. Me halutaan...
  12. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Huomenia! Ikäerosta,meillä esikon ja kuopuksen välillä 1v7kk ja nyt tähän uusimpaan tulis 6v3kk ja 4v8kk. Mun mielestä kahden ensimmäisen pikkulapsiaika ei ollut kamalan rankkaa,vaikka molemmat olikin vaipoissa. Molemmat kuitenkin olleet tosi kilttejä,helppoja vauvana joten varmaan siks...
  13. N

    Pitää olla isot tulot että voi tehdä 3-4 lasta.

    Eikä välttämättä tarvitse sitä isoa asuntoakaan! :kieh: Meillä kolmas tulossa ja asutaan 62neliön rivarissa. Mies perus duunarihommissa,minä jo kuus vuotta ollut kotiäitinä,satunnaisia duunikeikkoja olen vain heittänyt. Joo,kyl mä myönnän,että alkaa käymään ahtaaks tää koti,mutta tiedän erään...
  14. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Heippa :wave: Minäkin voisin ilmoittautua tähän ketjuun. Laskurin mukaan LA aika olis 22.12.2013,joten todellista joulutonttusta täällä odotellaan :laugh: Plussan sain jo viime tiistaina,eli rv3+2 :O Kolmas lapsi olisi kyseessä,entuudestaan meillä kaksi poikaa ja yllättäen tyttöä toivottais...
  15. N

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Onnea Nomppeli ! :heart: miss piggy,eihän mullakaan näkyny r-testissä dpo8 yhtikäs mitään,tai ehkä joku tosi haalea viivanpaikka. Sit dpo9 alkoi jo hahmottua hailurainen haamu. Vasta dpo 13 sain pregcheckiin plussaksi sanottavan viivan! Eli älä viel heitä sitä kirvestä sinne kaivoon,toivoa...
  16. N

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Onnea verppu! :heart: Mut voi myös nyt sitten siirtää plussanneisiin,vihdoin ja viimein se testiviiva on lähes yhtä vahva kuin kontrollikin :D :heart: Nyt vaan kovasti toivotaan,että "Taneli" pysyisi matkassa mukana :heart: Enpä mä silti meinaa kokonaan tästä ketjusta häipyä,aion jatkossakin...
  17. N

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Raskausoireista,mä epäilin tällä kertaa raskautta sen perusteella,kun alavatsassa oli/ja on edelleen sitä menkkamaista juilintaa,repiviä nippaisuja ylösnoustessa...väsymystä,erilaista kuin yleensä,vessahätä pienestäkin pissasta,päänsärkyä ja vilutusta. Toi palelu on aivan kauheeta! Joka ilta...
  18. N

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    sydäntähti, mulla ihan sama fiilis,ei jotenkin tunnu raskaana-olevalta. :| Ehkä se johtuu siitä,et on niin aikaisin testannut. Oireita varmaan ehtii tulee kyllä. Tai kyllä mulla niitä nytkin on,sen takia testasinkin ajoissa,kun ajattelin olevani raskaana. Rinnat on arat,väsyttää,mielialat...
  19. N

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Huomenta! Pitihän se digi sit käyttää eilen,kun te myös näitte mun liuskassa kummituksen. HAH,digi sanoi että "Raskaana 1-2" :confused: Olen ihmeissäni,toka yk vasta ja dpo eilen 9. Ja se mun kummitukseni selkeni jo eilisen aikana. Aamupäivällä tein yhden jossa se `ehkä...
  20. N

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Huomenta! Tervetuloa Clarity ! :wave: Ja onnittelut Neiti T plussasta! :flower: Just niinkuin pinkkihevonen tuossa kirjoittikin, että porukkaa tulee ja menee...te täällä palstalla pitkään henganneet saisitte kyllä jo siirtyä tuonne toiselle puolelle. Sitä kovasti teille toivoisin! :heart...

Yhteistyössä