Hakutulokset

  1. L

    Olli Herman bongattu satuhäistä!

    Pelle Herman :)
  2. L

    Miksi kilot ei putoa

    Lisää kunnon ruokaa.kasviksia, marjoja ja vähärasvaista lihaa. Hiilarit pois kuten makaroonilaatikko. Sokerit,valkoiset jauhot, peruna, pasta ja riisi pois kokonaan
  3. L

    Aloitin pojalle jo alakertaan nyt yöllä sisustamaan pikkuhilja huoneen....

    Etkös sä lopettanut sun kaikki yritykset Nettisisisutuskaupan Nettiluomuruokakaupan Jne.
  4. L

    Rahat loppu ja lapsen joululahjatoiveisiin pitäisi saada jostain 300€.

    Olenko mä ainut, jonka mielestä 300e yhden lapsen lahjoihin on ihan hirvittävän paljon? Ihan näin normituloisellekin
  5. L

    Kukaan tilannut toys r usilta?

    Just tilasin ja meni ihan hyvin läpi, maksoin luottokortilla. Nyt on varmaan ruuhkaa kun on se ale
  6. L

    Isien kanssa on niiiiin paljon lepposampaa hoitaa asioita kuin äitien :)

    Aika hyvä provo :) onnittelut! Mutta ihan potaskaa silti T: LTO
  7. L

    Tässä lista sopivista joululahjoista opeille ja hoitajille, olkaa hyvät!

    Et ihan varmasti ole opettaja. Typerä provo.
  8. L

    Mitä suurta Cheek paljastaa ensiviikolla?? Arvauksia kehiin!

    No sillälailla et pojat syntyivät keskosina. Ja olivat siellä aluksi vastasyntyneiden teho-osastolla
  9. L

    Mitä suurta Cheek paljastaa ensiviikolla?? Arvauksia kehiin!

    Niin olis. Lastenklinikka kun on pelastanut Jaren ja veljensä elämän :)
  10. L

    Lastenklinikan vastasyntyneiden teho-osasto K7

    Me vietettiin siellä kaksosten syntymän jälkeen 4kk ja meille kaikki hoitajat olivat aivan ihania. Jos tuollaista tosiaan tapahtuu ota heti yhteyttä Lastenklinkalle. Esim. sture Anderssoniin Kiinostuin tämän väitteen totuudenmukaisuudesta myös Keskosvanhempain yhdistys KEVYEN puolesta.
  11. L

    mitkä kolme fazerin boxia ostaisitte?

    Pätkis Sininen Geisha
  12. L

    Ravintola Helsingissä

    Patrona. Paras ikinä
  13. L

    Kukkaron herran Marko?

    Oli joo satuhäissä ja arvostele mun illallinen ohjelmassa. Pitää näköjään kiertää kaikki realityt
  14. L

    Sunnuntain aamupala?

    Näkkäri, kinkkua, mandariini lasi energy boostia ja C-vitamiini poretabletti
  15. L

    Kerro 3 tavallisinta arkiruokaa jota syötte perheessänne

    Kalakeitto Spagetti ja jauhelihakastike Perunat ja lihapullakastike
  16. L

    BB-Teppo vs. Marianne, mitä mieltä tilanteesta?

    Tarkoitatko Suri Cruisea? Vai ketä? Mitä hänellä on tämän kanssa tekemistä?
  17. L

    32-35 viikolla syntyneiden ensihetket, kasvu, kehitys ym.

    Kannataa tsekata myös keskosvanhempainyhdistys Kevyen keskustelupalsta. Se on suljettu ja löytyy esim. Oma ryhmä juuri noilla viikoilla syntyneiden vauvojen vanhemmille. :) kevyt . Net löytyy
  18. L

    Lastentarhanhotija vapaa-ajalla hoitamaan

    Ensinnäkin lastentarhanhoitajaa ei ole olemassakaan. Vois edes sen verran vaivautua et sais tittelit oikein. Jä ihan oikeesti älä kysy. Ei tod. Kiinnosta hoitaa oman ryhmän lapsia vapaa-ajalla. Vaikka työstäni pidänkin ja ovat rakkaita muruja mulle.
  19. L

    Opettakaa ne mussukat syömään jo ennen hoidon aloitusta!

    Mulla taas ei ole lastentarhanpena mitään ongelmaa opettaa lasta maistamaan ja kokeilemaan eri ruokia. Vaikka pieni pala tai lusikallnen kerrallaan. Eilen just kävi niin et kun yhden 3v lapsen kanssa on viikon verran maisteltu kurkkua ihan pieni pala kerrallaan, et lapsi totesi et kyllähän...
  20. L

    ostin perheelle kaupasta syötäväksi 2 litraa vadelmia, ja arvatkaas millaisen saarnan ystävä mulle piti

    Siellä niit on metsät täynnä mustikkaa ja vadelmaa. Senku käy ilmaiseksi poimimassa

Yhteistyössä