Kukkaron herran Marko?

  • Viestiketjun aloittaja HolyStroke
  • Ensimmäinen viesti
HolyStroke
Siinä oli juttua, että se oli jonkun puolueen kunnallisvaaliehdokas. Katoin vaan sivusilmällä ja lopun tarkemmin, sattuuko kukaan tietämään että minkä puolueen listoilla oli?
 
"Vihainen"
En tiä mutta ärsyttävää porukkaa oli. 40 000 velat sai anteeksi ja eukko samaa maata. Ottanut pikavippiä matkaa varten... Ei saakeli. Noita sitten elätetään.
 
Riistis
[QUOTE="vieras";28590605]KD.[/QUOTE]

Okei eli siis tätä porukkaa. Päihdeveikko joka kääntyy uskoon. Ookkei... No joo, parempi noin kuin toisinpäin. Itse en pidä kristinuskon meiningistä, mutta onhan se parempi kuin piripäissä sekoilu kaduilla...
 
Ken guru
[QUOTE="Vihainen";28590604]En tiä mutta ärsyttävää porukkaa oli. 40 000 velat sai anteeksi ja eukko samaa maata. Ottanut pikavippiä matkaa varten... Ei saakeli. Noita sitten elätetään.[/QUOTE]

Ei kai se sulle velkaa ollut?

Miten se voi nyppiä jos joku saa uuden alun? Pitäsikö kaikkien virheitä tehneiden kitua elämänsä loppuun?
 
"Vihainen"
Ei kai se sulle velkaa ollut?

Miten se voi nyppiä jos joku saa uuden alun? Pitäsikö kaikkien virheitä tehneiden kitua elämänsä loppuun?
No periaatteessa yhteiskunta maksaa osan noista veloista, että siinä mielessä kyllä. Ja joo, enemmän mua harmittaa että silti törsätään vaikka eletty noin. Tavallinen ihminen kituuttaa ensin ja juhlii sitten. Nää juhlii ensin ja sitten velat anteeksi ja hommaa jatketaan kuin ei moksiskaan.

Ja entäs sitten 90-luvun laman velalliset. Moni yrittäjä joutui ikuiseen (tai ainakin 20-vuotiseen) velkaloukkuun. Niistäkin moni olis ansainnut uuden alun, mutta sitä ei annettu. No ei ollu varaa, mutta onko nyt sen paremmin.

Ainakin olis pitäny vähän laittaa johonkin hommiin noille velallisille tms. ettei ihan pääse kuin koira veräjästä.
 
Ken guru
[QUOTE="Vihainen";28590969]No periaatteessa yhteiskunta maksaa osan noista veloista, että siinä mielessä kyllä. Ja joo, enemmän mua harmittaa että silti törsätään vaikka eletty noin. Tavallinen ihminen kituuttaa ensin ja juhlii sitten. Nää juhlii ensin ja sitten velat anteeksi ja hommaa jatketaan kuin ei moksiskaan.

Ja entäs sitten 90-luvun laman velalliset. Moni yrittäjä joutui ikuiseen (tai ainakin 20-vuotiseen) velkaloukkuun. Niistäkin moni olis ansainnut uuden alun, mutta sitä ei annettu. No ei ollu varaa, mutta onko nyt sen paremmin.

Ainakin olis pitäny vähän laittaa johonkin hommiin noille velallisille tms. ettei ihan pääse kuin koira veräjästä.[/QUOTE]

Onhan se ikävää kun on niitäkin (ja enemmän onkin) jotka kituttavat maksellen velkojaan. Mutta mä ajattelen niin, että tuo mies on ihan varmasti kärsinyt elämässään paljon, en voisi toivoa että kärsimys jatkuisi. (Tappaakin itsensä meinasi jossain vaiheessa).

Onneksi siis sai apua, moni muukin saisi saada. Hyvä vaan jos jonkun velkakierre saadaan katkaistuksi.
 
***
Mäkin luulin että oli persu, eiks Mika Niikko ole? Olivat (ovat) kavereita.

Ja tää herra tosiaan kiertänyt kaikki realityt mihin päässyt, satuhäät ja se illallisjuttu myös.
 

Yhteistyössä