Hakutulokset

  1. J

    Helmikuun Helmet 2014 *joulukuussa*

    Kiitos uudesta pinosta! Ei oo täälläkään näkyny päätöstä äitiyspäivärahasta vielä, mutta eiköhän se sieltä jossain vaiheessa kolahda. Jotenkin tuntuu että tää aika menee nyt ihan hirmu nopeesti. Paitsi yöt tuntuu aika pitkiltä, kun ei saa nukuttua. Vasta sitä ajatteli, että sinne...
  2. J

    Helmikuun Helmet 2014 *Marraskuussa*

    Tänään paukkuis 29+0 :D Raskausarpia on muutama punertava, mutta ei onneks kamalasti. Oon kyllä rasvannukkin, mutta ei oo kyllä kauheesti hyötyä ollut... Supistuksista täällä sen sijaan kärsitään kyllä ihan urakalla. Kivuliaita on ja tulee useesti päivässä. Onneks lepo hieman niitä kyllä...
  3. J

    Helmikuun Helmet 2014 *Marraskuussa*

    Täällä poksahtelis tänään 28+0 :heart:
  4. J

    Helmikuun Helmet 2014 *Marraskuussa*

    Moikka kaikille! Uskaltaudun minäkin nyt tänne liittymään. Olen 26-vuotias ja odotan esikoista, viikkoja nyt 26+6. LA on siis 12.2. Synnyttämään mennään Keski-Suomen keskussairaalaan.
  5. J

    Odottajia Jyväskylästä?

    En tällaista ketjua vielä löytänyt niin ajattelin sellaisen aloittaa. Itse odotan esikoista, nyt viikolla 24+0. Onko täällä muita Jyväskylässä asustavia odottajia?
  6. J

    Mies sitten lähti entisen salarakkaansa kaupunkiin

    Miks on ylipäätään pitänyt aikoinaan jatkaa, jos ei kerta voi yhtään luottaa? Nyt mies on tilivelvollinen kaikesta, vaikka ap on jo antanut anteeksi.... Eikö anteeksi annetut jutut pitäs osata jättää taakse ja jatkaa elämää ilman kissa- hiirileikkiä? Jos mun mies rakastuis toiseen naiseen, niin...
  7. J

    Mies sitten lähti entisen salarakkaansa kaupunkiin

    Jos ois peittääkseen niin eiköhän pettäis ihan paikasta riippumatta. Ja jos se edellinen säätö on jo anteeksi annettu ja unohdettu, niin miks jotain puhelutietoja kaivelemaan? Mun mielestä menee ehken vähä överiks. Enkä kyllä yhtään ihmettele miks miehes ei viestiin vastannut.
  8. J

    Lapsi tahtoo koiranpennun. Asutaan krstalossa. Yh äiti

    Meillä kyllä jokainen pentu ( ja aikuinen) on ulkoillu enemmän kun kolme kertaa päivässä ja kerrostalossa asutaan. Neljä lenkkiä ja siihen päälle treenit joka päivä, tosin kaikki ei joka päivä välttämättä treenaa, mutta on aina kentällä mukana. Meillä kisaporukassa on kyllä muutama...
  9. J

    Kuinka pitkällä olette, odottajat?

    Täällä ois tänään tasan 20+0
  10. J

    G:Montako autoa teillä on?

    Kaksi
  11. J

    Millainen paikka on Laukaan Tiituspohja?

    Sillä vissiin haetaan sitä, että ei mitään kauheen vakavaa pelaamista. En mä ees osaa selittää =)
  12. J

    Millainen paikka on Laukaan Tiituspohja?

    Siis käydään ihan liikunnan ja harrastamisen kannalta pelailemassa. Ei siis pelata sarjaa (ainakaan vielä). Suurimmalla osalla kun on lapset niin ei mitään kamalan sitovaa toimintaa ole ollut. =)
  13. J

    Millainen paikka on Laukaan Tiituspohja?

    No esim; naisten salibandy joukkue löytyy, ihan siis höntsä säbää. Junnuille ja miehille samoin. Jotain jumppia siellä on (ite en oo käyny) ja fudista löytyy Leppäveeltä siitä kulmilta...
  14. J

    Millainen paikka on Laukaan Tiituspohja?

    Ei hullumpi paikka ollenkaan. Liikuntahallilta löytyy sali joka ajaa asiansa, samassa mestassa jumpat. Posti ja kauppa toimii. Ei oo ollu valittamista. Isommillekkaan kaupoille ei oo pitkästi, tosin meillä on kyllä auto käytössä.
  15. J

    Kuuluuko lookkiisi rakennekynnet, ripsienpidennykset, hiuspidennykset?

    Rakennekynnet kuuluu. Ripsienpidennyksiä testasin, mutta ei todellakaan ollu mun juttu. Klipsipidennykset hiuksiin on olemassa.
  16. J

    Nyt vittu oikeesti!

    Tää oli niiiiiiiiiiiin hyvä! :laugh:
  17. J

    Maanantain rv-pino! :)

    15+5 ja pahoinvointi jatkuu eikä helpotuksen merkkejä oo näkyvissä....
  18. J

    Kummiasiaa

    Itse olen ortodoksi ja luterilaisen lapsen kummi, joten eipä ole ongelmaa. Sylikummi en olisi voinut olla.
  19. J

    Vartalokuvat

    Mun mielestä terveen näköinen enkä tollasta kroppaa häpeis yhtään :)

Yhteistyössä