Kuuluuko lookkiisi rakennekynnet, ripsienpidennykset, hiuspidennykset?

  • Viestiketjun aloittaja Gallup
  • Ensimmäinen viesti
"eee"
Rakennekynnet mulla oli pari vuotta mutta luovuin niistä.
Ripsenpidennyksiä olen kerran kokeillut, mutta omat on pitemmät ja nätimmät, joten niistäkin luovuin.
Hiustenpidennyksiä en tarvitse kun on omasta takaa hiukset puoliselkään asti.
 
"Vieras"
Ei kuulu. Kyllä minäkin pidän ulkonäöstäni huolta, laittaudun ja olen huoliteltu, mutta nuo muovihärpäkkeet ei mielestäni kuulukaan huoliteltuun ulkonäköön.
 
vieras #6
[QUOTE="Vieras";28991943]Ei kuulu. Kyllä minäkin pidän ulkonäöstäni huolta, laittaudun ja olen huoliteltu, mutta nuo muovihärpäkkeet ei mielestäni kuulukaan huoliteltuun ulkonäköön.[/QUOTE]

Jos on hyvin tehty, esimerkiksi hiustenpidennykset tai joku oman kynnen geelilakkaus ei välttämättä näytä yhtään "muoviselta" :)

Itse en koe noille tarvetta, hiukset on niin pitkät että luullaan joskus pidennyksiksi, ja ripsienpidennyket tuntuu vaan turhilta. Omille kynsille voisin ottaa jonkun geelauksen joskus, kun en jaksa juuri koskaan lakata kynsiä.
 
kestoilija
[QUOTE="Vieras";28991943]Ei kuulu. Kyllä minäkin pidän ulkonäöstäni huolta, laittaudun ja olen huoliteltu, mutta nuo muovihärpäkkeet ei mielestäni kuulukaan huoliteltuun ulkonäköön.[/QUOTE]

Missä noissa siis on muovia? Mulla on geelikynnet, hiustenpidennykset ja ripsienpidennykset, mutta missään näissä ei ole muovia.

Mitä eroa muuten on sillä oikeasti, et lakkaako kynnet, vai onko esim geelikynnet? Ei mitään kemiallisesti.
 
IhanaValo
Ei mitään noista. Ripsien kestovärin voisin ottaa jos vaan uskaltaisin/saisin aikaseks. Liekkö semmoisia ees tehdään enää nykysin, oon "haaveillu" liian pitkään..
 
"Tiili"
Missä noissa siis on muovia? Mulla on geelikynnet, hiustenpidennykset ja ripsienpidennykset, mutta missään näissä ei ole muovia.

Mitä eroa muuten on sillä oikeasti, et lakkaako kynnet, vai onko esim geelikynnet? Ei mitään kemiallisesti.
En tiedä eroa, mutta en koskaan myöskään lakkaa kynsiä. Pidän pitkinä ja siisteinä, mutta en maalaa. Voi olla ikäerokysymys, sillä olen jo lähes nelikymppinen.
 
"Kemeli"
Ei kuulu. Geelikynnet oli joskus kuusi vuotta sitten. Hiustenpidennykset, rakennekynnet ja ripispennykset tuntuu nykyään jo aika white trash -hommalta. Kestovärin otan säännöllisesti ripsiin ja värjään kulmani.
 
"Kemeli"
Ei mitään noista. Ripsien kestovärin voisin ottaa jos vaan uskaltaisin/saisin aikaseks. Liekkö semmoisia ees tehdään enää nykysin, oon "haaveillu" liian pitkään..
Kyllä tehdään. Varmaan kaikissa kampaamoissa ja kosmetologeilla. Ei siinä oo mitään uskaltamista. Hetki siinä menee, kun olet silmät kiinni eikä maksakaan kuin alle parikymppiä.
 
"vieras"
Jaa-a.. kun laiskottaa niin "geelaan" kynnet, kun ovat ni haperot jotta tarttis ite joka pvä olla muuten pistämäs kuntoon..
Peruukkia käytän, ripsipidennykset ottasin heti jos ripsiä kasvais :D joten ilman mennää.. jumavita piirrän vielä ne kulmatki päähän aamuisin ;)
 
kestoilija
[QUOTE="Kemeli";28992301]Ei kuulu. Geelikynnet oli joskus kuusi vuotta sitten. Hiustenpidennykset, rakennekynnet ja ripispennykset tuntuu nykyään jo aika white trash -hommalta. Kestovärin otan säännöllisesti ripsiin ja värjään kulmani.[/QUOTE]

Miksi siis olisi white trash, jos on geelikynnet, mutta kynsien lakkaaminen on ok?
Monesti lopputulos on ihan samannäköinen, mutta kesto vain eri.

Eihän monesti edes erota, onko rakennekynnet vai omat kynnet.
 
"Kemeli"
Miksi siis olisi white trash, jos on geelikynnet, mutta kynsien lakkaaminen on ok?
Monesti lopputulos on ihan samannäköinen, mutta kesto vain eri.

Eihän monesti edes erota, onko rakennekynnet vai omat kynnet.
No sanotaan, että jos on sellaiset hillityt rakennekynnet, niin ihan ok ne on ja voi olla oikein siistin ja kivannäköiset. Mutta aika usein ihmiset innostuu laittaan niihin joitain kauheita koristeluja tai sitten kynnet on aivan överipitkät. Sellaiset on yök. Mut ehkä se suurin white trash -vaikutelma syntyy, kun nuo kynnet ja tukka ja ripset on yhdellä ja samalla henkilöllä. Ripsiin vielä sellainen kunnon kökkö ripsiväriä, niin avot.

Mua vielä tökkii näissä kaikissa se epäluonnollisuus.
 
IhanaValo
[QUOTE="Kemeli";28992311]Kyllä tehdään. Varmaan kaikissa kampaamoissa ja kosmetologeilla. Ei siinä oo mitään uskaltamista. Hetki siinä menee, kun olet silmät kiinni eikä maksakaan kuin alle parikymppiä.[/QUOTE]

Kiitti, mietin että tuo vois tuoda vähän eloa silmiin kun en jaksa/viitsi/ehdi kovinkaan usein mitään ripsaria laittaa.
 
"vieras"
Kiitti, mietin että tuo vois tuoda vähän eloa silmiin kun en jaksa/viitsi/ehdi kovinkaan usein mitään ripsaria laittaa.
Jos laittaisit ripsienpidennykset/-tuuhennokset, näyttäisit aina siltä kuin sinulla olisi ripsiväriä.
On todella kätevä ja taitavalla tekijällä laitettuna myös hyvännäköinen sekä ennenkaikkea LUONNOLLISEN näköinen.
Liian usein näkee niitä karseita tönkköripsiä,yleensä nuoria naisia joiden on ollut iiiihan pakko saada mahd. pitkät ja paksut ripset halvalla hinnalla.
Riippumatta yhtään siitä kuinka hentoiset ja lyhyet ne omat on.
 

Yhteistyössä