[QUOTE="vieras";28997929]No, sä väitit mun sanoneen jotain ilkeätä, mitä en ollut sanonut. Joo, semmoinen on musta hyökkäämistä kimppuun.
Jos katsot mitä tämä joku oli kommentoinut mun 41 viestiin, jossa olin asiallisesti vastannut ap:n kysymykseen, niin ymmärrät, miksi mun 46 viesti oli sellainen kuin oli. En puhunut halveksivaan sävyyn tekojutuista. Mun ajattelua oli haukuttu oudoksi, kun en halunnut ottaa tekokynsiä, kun mulla oli nätit omat kynnet. Sitä outoutta vastaan mä hyökkäsin, kun musta siinä ei ole mitään outoa, etten halua maksaa jostain aivan turhasta kuukausittain 40-70 euroa ja joka rumentaisi mun kynsiä ja veisi aikaa jne.
Mutta selvennetään vielä, kuten sanoin viestissä 41, ymmärrän hyvin, että ihmiset ottavat tekokynsiä, jos omat eivät kasva, lohkeilevat tms. Samoin ymmärrän hiustenpidennykset ja ripsipidennykset. Musta niissä ei ole mitään huonoa. Ja kommeintoin myös sitä, että pidennykset ym. voivat olla kauniita ja luonnollisen näköisiä(sillä tarkoitan sitä, ettei pidennykset ym. tarkoita automaattisesti muovisuuden näköistä). Mistä tahansa saa hyvän ja huonon näköistä olipa kyse vaatteista, meikeistä, hiuspidennyksitä/luonnollisista hiuksista kuin tekokynsistä/luonnonkynsistä.
En halveksi ketään ulkonäön perusteella. Minusta myös minulla on oikeus olla ottamatta tekojuttuja sen takia, etten tarvitse niitä. Mielestäni en ansaitse oudoksi haukkumista sen takia, etten ota jotain turhaa.[/QUOTE]
Kuten jo sanoin, vastasin vain viestiin 46. Sanoin myös, että voi olla, että viestin sävy meni ohi. Sanavalinta "rumenna" vaan sai minun pässäni muodon= rakennekynnet on rumat(jotkun on ja jotkun ei). Toki ymmärrän, että rahojen hukkaan heittämistä se on, jos löytyy nätit kynnet/hiukset/ripset luonnostaan, jos siis jaksaa huolehtia niistä luomuista. Minä en jaksasisi/ehtisi vaikka miten kestävät kynnet olisi muuten. Lakat kun ei minulla pysy kuin sen 2 päivää ihan sama mitä lakkaa käyttää.
Mutta kimppuun hyökkääminen, no joo, ei kai nyt sentään? Kunha virittelin keskustelua siitä. Enkä kai missään vaiheessa väittänyt sinun sanoneen jotain ilkeää?