Kuuluuko lookkiisi rakennekynnet, ripsienpidennykset, hiuspidennykset?

• Viestiketjun aloittaja Gallup
  • Ensimmäinen viesti
kestoilija
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä;29006034:
Kyllä, rakennekynnet löytyy. Olen asiakaspalvelussa, jossa tulee näyttää huolitellulta.
Täysin luonnollisen näköiset, ja normaalikynsien pituiset. Käytännössä niissä ei ole mitään feikkiä, vaan ovat omat kynteni, joissa geeli päällä.
Suurin osa kritisoijista ei edes huomaisi asiaa.
Tämä on aika totta: useimmat eivät tosiaan edes tunnista rakennekynsiä. Kuitenkin useat valittavat, että rakennekynnet näyttävät niin feikiltä, vaikka teknisesti monesti niissä ei ole mitään eroa kynsilakkaan.

Mirtsa
http://www.myday.fi/cliphiustenpidennykset-c-109.html

Parhaat hiustenpidennykset (klipseillä tehtävät) olen tilannut tuolta. Hinta on 119€. Toimitus oli ainakin viimeksi 0€. Ja setti on todella iso. Pituus 55 cm ja 10 osaa. Värejä löytyy 15. Mutta yleensä tilaan vaalean, koska sitä voi sävyttää mielin määrin itsekin.

Ripsienpidennykset mulla on ja tällä hetkellä myös rakennekynnet :) Kynnet on tosin aika lyhyet klassisella ranskalaisella manikyyrillä, että välttämättä ei katsoja heti arvais, ettei ne ole ihan omat :) Hiustenpidennyksetkin ovat joskus löytyneet, mutta ne oli katastrofaalisen kampaamokäynnin vaurioiden peittelyä varten :D

"Shesie"
Ei ole koskaan ollutkaan, mutta irtoripsiin olen jäänyt koukkuun. Nopeammat ovat laittaa kuin ripsiväri ja sentään pysyvät taivutettuina toisin kuin omat ripseni. Ja ovathan ne tämmöiselle tihrusilmälle suuri esteettinen apu, kun luovat illuusion suuremmista silmistä.

"iini"
Hiukset ovat omat ja alaselkään asti, joten ei.. Työssäni pitkistä kynsistä on haittaa, joten valitettavasti ei vaikka haluaisin kokeilla edes kerran.. Mutta kesällä pitää miettiä tuota ripsien värjäystä.

Ja jos joku käyttää niin so what, omapa on asiansa. Käytän minäkin pushupeja.

hiiii
mulla on omasta takaa pitkä ja paksu tukka, pitkät ripset ja kynnet kasvaa vahvana, tosin kynsiä en soi kasvattaa kun olen lähihoitaja, ripsiä ja kulmia värjään säännöllisesti koska olen ihan albiino :D jos mulla joskus tukka ohenisi kovasti eikä enää kasvaisi, niin varmasti ottaisin pidennykset, myös rakennekynnet ovat mielestäni kauniita ja huolitekllun näköisiä, yleensä heillä joilla rakennekynnet on, on tosi hyväkuntoinen käsienkin iho, huolehtivat siis käsien rasvauksesta, itse myönnän laiminlyöväni ajoittai tuon käsien hoidon ja työssä kun paljon pesee ja desinfioi käsiä niin ovat kyllä hoitamattoman näköisetkin. Ripsenpidennyksiä ihailen työkavereillani, heillä on sellaiset luonnollisen ja hyvin näköiset ripsipidennykset, itse en viitsi ottaa kun pelkään tuhoavani sillä omat pitkät tuuheat ripseni, lisäksi olen pohtinut, että miltä ne näyttää kun on ihan vaalea tuo oman ripsen väri eikä nuo ripsien kestovärit kuitenkan hirveän montaa viikkoa kestä, pitäisikö omat ripset siis aina värjätä kun pidennyksiä huoltaa vai mitenk tuo mahtaisi mennä..

voisin myös ottaa silikonit jos mulla olis rahaa :)

Yhteistyössä