Gallup
Mulla ei mikään, on niin Out menny jo mun silmissä, vaikka muuten pidän ulkonäöstä ym..muusta huolta
No kysytään sit ihmeissäni, et mikä nyt sitten on "in"?Mulla ei mikään, on niin Out menny jo mun silmissä, vaikka muuten pidän ulkonäöstä ym..muusta huolta
En tiedä eroa, mutta en koskaan myöskään lakkaa kynsiä. Pidän pitkinä ja siisteinä, mutta en maalaa. Voi olla ikäerokysymys, sillä olen jo lähes nelikymppinen.Missä noissa siis on muovia? Mulla on geelikynnet, hiustenpidennykset ja ripsienpidennykset, mutta missään näissä ei ole muovia.
Mitä eroa muuten on sillä oikeasti, et lakkaako kynnet, vai onko esim geelikynnet? Ei mitään kemiallisesti.
Kyllä tehdään. Varmaan kaikissa kampaamoissa ja kosmetologeilla. Ei siinä oo mitään uskaltamista. Hetki siinä menee, kun olet silmät kiinni eikä maksakaan kuin alle parikymppiä.Ei mitään noista. Ripsien kestovärin voisin ottaa jos vaan uskaltaisin/saisin aikaseks. Liekkö semmoisia ees tehdään enää nykysin, oon "haaveillu" liian pitkään..
No sanotaan, että jos on sellaiset hillityt rakennekynnet, niin ihan ok ne on ja voi olla oikein siistin ja kivannäköiset. Mutta aika usein ihmiset innostuu laittaan niihin joitain kauheita koristeluja tai sitten kynnet on aivan överipitkät. Sellaiset on yök. Mut ehkä se suurin white trash -vaikutelma syntyy, kun nuo kynnet ja tukka ja ripset on yhdellä ja samalla henkilöllä. Ripsiin vielä sellainen kunnon kökkö ripsiväriä, niin avot.Miksi siis olisi white trash, jos on geelikynnet, mutta kynsien lakkaaminen on ok?
Monesti lopputulos on ihan samannäköinen, mutta kesto vain eri.
Eihän monesti edes erota, onko rakennekynnet vai omat kynnet.
Jos laittaisit ripsienpidennykset/-tuuhennokset, näyttäisit aina siltä kuin sinulla olisi ripsiväriä.Kiitti, mietin että tuo vois tuoda vähän eloa silmiin kun en jaksa/viitsi/ehdi kovinkaan usein mitään ripsaria laittaa.