Mies sitten lähti entisen salarakkaansa kaupunkiin

  • Viestiketjun aloittaja epäilijä
  • Ensimmäinen viesti
epäilijä
Ei tsiisus kun ahdistaa. Miehellä oli tuossa taannoin suhde johonkin naiseen. Asia on sovittu ja jatkettu elämäämme. Kaikki on mennyt hyvin, kunnes eilen illalla mulle tuli outo olo miehen tulevan reissun vuoksi. On siis kaveriporukalla lähdössä to-la reissulle. Aamulla katsoin kartalta, niin tosiaan matkakohde on vain parin kilsan päässä paikasta, jossa kävi heilastelemassa sitä naikkosta.

Aamulla kysäisin asiasta, niin ei kuulemma halunnut kertoa etten turhaan hermostuisi. Joopa joo, nythän se vasta luottavainen olo onkin. Hel***ti.
 
Haloo
Mä en tajua naisia, jotka antaa anteeksi pettämisen. Kerran pettäjä, aina pettäjä. Ettekö te jo tätä tajua. Ne, jotka ei toista kertaa kiinni jää, ovat vaan oppineet ensimmäisistä virheistään ja osaavat salata pettämisensä paremmin. Oma mokasi, kun et tajunnut tätä aiemmin.
 
  • Tykkää
Reactions: Rosabella ja Nyynä
ymmärrän tunteesi. muakin on petetty, ja se luotto menee kyllä niin, että aina epäilee. voihan kyseessä olla ihan viaton reissu miehelläsi. mutta mä kyllä sanoisin, että jos sinne menee, niin takaisin ei tarvii tulla. tosin, jos mies on pettääksen, niin pettää se sitten muuallakin. niitä naisia on joka paikassa
 
"a.p"
Voi olla ihan viatonta joo, mutta miehen olisi historiansa vuoksi pitänyt kertoa. Tapaus on vielä kuitenkin melko tuore. Kevättalvella jäi kiinni.

Ja kyllä, typerä olen ja niin omaa syytä. Halusin vaan pitää perheeni koossa :(
 
"vieras"
Mä en tajua naisia, jotka antaa anteeksi pettämisen. Kerran pettäjä, aina pettäjä. Ettekö te jo tätä tajua. Ne, jotka ei toista kertaa kiinni jää, ovat vaan oppineet ensimmäisistä virheistään ja osaavat salata pettämisensä paremmin. Oma mokasi, kun et tajunnut tätä aiemmin.
Höpön löpön. Ei se sitä tarkoita, että kaikki jotka ovat joskus pettäneet, 100% varmuudella pettävät uudestaan. Se voi tapahtua tai sitten ei, mutta ei se mikään ennalta määrätty kohtalo ole, kuten ei mikään muukana asia tässä elämässä.
 
"vieras"
Mä en tajua naisia, jotka antaa anteeksi pettämisen. Kerran pettäjä, aina pettäjä. Ettekö te jo tätä tajua. Ne, jotka ei toista kertaa kiinni jää, ovat vaan oppineet ensimmäisistä virheistään ja osaavat salata pettämisensä paremmin. Oma mokasi, kun et tajunnut tätä aiemmin.
Höpön löpön. Ei se sitä tarkoita, että kaikki jotka ovat joskus pettäneet, 100% varmuudella pettävät uudestaan. Se voi tapahtua tai sitten ei, mutta ei se mikään ennalta määrätty kohtalo ole, kuten ei mikään muukan asia tässä elämässä.
 
"a.p"
Ja ko kaupunki on niin kaukana kodistamme, että mies on siellä hyvinkin "turvassa" . Kaverinsa eivät ikinä käräyttäisi.

Kysyin aamulla onko ollut yhteydessä tähän naiseen, kielsi. Mutta mielestäni valehteli. Samoin jäi keväällä kiinni, kun näin naamasta että puhuu soopaa.

Haluaisin niin uskoa, ettei tässä ole koira haudattuna.
 
..
Onko miehen pakko sinne sitten mennä? Jos tilanne tosiaan on, että sä epäilet ja mies jo kerran jäänyt kiinni, niin en ymmärrä miksi mies ei vois olla kotona? Itse en ainakaan vois lähteä minnekään, jos pelkkä lähteminen sais puolison epäilemään tai muuten rasittais suhdetta. Tarkoitan, etten haluais toisen pahoittavan mieltään omien reissujeni vuoksi.
 
Ken guru
[QUOTE="vieras";29054606]Höpön löpön. Ei se sitä tarkoita, että kaikki jotka ovat joskus pettäneet, 100% varmuudella pettävät uudestaan. Se voi tapahtua tai sitten ei, mutta ei se mikään ennalta määrätty kohtalo ole, kuten ei mikään muukan asia tässä elämässä.[/QUOTE]

Ei tarkoita, mutta suuri on todennäköisyys. Itse en jäisi odottelemaan että loukkaako joku toiste vielä yhtä hirvittävällä tavalla. Plus että tuollaisen loukkauksen jälkeen ei ole minun seuraa ansaittu enää.
 
Vierasmies
Mä en tajua naisia, jotka antaa anteeksi pettämisen. Kerran pettäjä, aina pettäjä. Ettekö te jo tätä tajua. Ne, jotka ei toista kertaa kiinni jää, ovat vaan oppineet ensimmäisistä virheistään ja osaavat salata pettämisensä paremmin. Oma mokasi, kun et tajunnut tätä aiemmin.
Miksi käytät sanaa nainen?

Aivan yhtälailla, ei naiseen joka petti kannata luottaa sillä varmuudella jakaa toosaansa toistenkin, aina kun silmä välttää on jossain selällään odottaen panijaa?
 
Vierasmies
Virheitä saattu ja jos ne on sovittu niin ei loppuelämän kuulu olla mikään vankila. Ei se ole minkäänlaista elämää jos jatketaan suhdetta jossa on tiukkoja reunaehtoja, pahimmillaan tyyliin "et tod mee laivalle", "et tod pääse poikien kanssa pattajalle" jne.


Onko miehen pakko sinne sitten mennä? Jos tilanne tosiaan on, että sä epäilet ja mies jo kerran jäänyt kiinni, niin en ymmärrä miksi mies ei vois olla kotona? Itse en ainakaan vois lähteä minnekään, jos pelkkä lähteminen sais puolison epäilemään tai muuten rasittais suhdetta. Tarkoitan, etten haluais toisen pahoittavan mieltään omien reissujeni vuoksi.
 
"a.p"
On pakko, ei voi tällaisen syyn takia jäädä pois. Sen ymmärrän kyllä. Eikä olisi edes kiva viikonloppu edessä...

Laitoin miehelle viestin, että pyydetään operaattorilta puhelutiedot millä voi todistaa ettei ole tähän naiseen ollut yhteydessä. Oliko törkeä pyyntö?
Sanoi siis aamulla, ettei ole pitänyt MITÄÄN yhteyttä. Minusta valehteli.
Eipä ole vastannut viestiin.
 
Vierasmies
[QUOTE="a.p";29054921]

Laitoin miehelle viestin, että pyydetään operaattorilta puhelutiedot millä voi todistaa ettei ole tähän naiseen ollut yhteydessä. Oliko törkeä pyyntö?
Sanoi siis aamulla, ettei ole pitänyt MITÄÄN yhteyttä. Minusta valehteli.
Eipä ole vastannut viestiin.[/QUOTE]

:LOL: ei juma... :D

puhelutiedot? 2013? haloo :LOL:
 
Jos ois peittääkseen niin eiköhän pettäis ihan paikasta riippumatta. Ja jos se edellinen säätö on jo anteeksi annettu ja unohdettu, niin miks jotain puhelutietoja kaivelemaan? Mun mielestä menee ehken vähä överiks. Enkä kyllä yhtään ihmettele miks miehes ei viestiin vastannut.
 
"petetty"
No ei minusta ollut törkeä pyyntö, ehkä vähän hassu joo. Mutta jos on pettänyt ja HALUAA asian korjata, on oltava myös valmis taipumaan tuollaisiin pyyntöihin, todistaakseen että on luottamuksen arvoinen. Nythän miehellesi avautui siihen oiva tilaisuus todistaa. Eihän se suuri homma ole, se puhelutietojen tilaus.

Normaalitilanteessa toki täysin kohtuuton ja typerä pyyntö, mutta ei parisuhteessa jossa luottamus on kerran petetty ja se pitää ansaita takaisin.
 
..
Virheitä saattu ja jos ne on sovittu niin ei loppuelämän kuulu olla mikään vankila. Ei se ole minkäänlaista elämää jos jatketaan suhdetta jossa on tiukkoja reunaehtoja, pahimmillaan tyyliin "et tod mee laivalle", "et tod pääse poikien kanssa pattajalle" jne.
Totta. Tarkoitin vain tätä reissua :) En usko, et aloittaja olisi mitenkään huolissaan miehensä reissusta, jos suunta ei olis sinne salarakkaansa lähelle :)

Mua on vuosia sitten petetty ja jatkettiin yhdessä oloa ja ollaan nykyään onnellisia. Mutta vieläkin sen naisen nimen kuuleminenkin tuntuu pahalta. Joten en usko, et olisin kovin onnellinen, jos joutuisin epäilemään mieheni olleen yhteydessä häneen tai mieheni lähtisi reissulle hänen kotikaupunkiinsa.
 
Vierasmies
Meinaatko, että pettää ei voi jos todistaa asian operaattorin tulosteella? :LOL: voi elämä sä oot saapas.
Mitä ihmettä se todistaisi? Eiköhän sillä kaverin luurilla saa pakullisen huoria siihen hotellille jos siitä on kyse.

[QUOTE="petetty";29054979]No ei minusta ollut törkeä pyyntö, ehkä vähän hassu joo. Mutta jos on pettänyt ja HALUAA asian korjata, on oltava myös valmis taipumaan tuollaisiin pyyntöihin, todistaakseen että on luottamuksen arvoinen. Nythän miehellesi avautui siihen oiva tilaisuus todistaa. Eihän se suuri homma ole, se puhelutietojen tilaus.

Normaalitilanteessa toki täysin kohtuuton ja typerä pyyntö, mutta ei parisuhteessa jossa luottamus on kerran petetty ja se pitää ansaita takaisin.[/QUOTE]
 
"petetty"
Meinaatko, että pettää ei voi jos todistaa asian operaattorin tulosteella? :LOL: voi elämä sä oot saapas.
Mitä ihmettä se todistaisi? Eiköhän sillä kaverin luurilla saa pakullisen huoria siihen hotellille jos siitä on kyse.
höppänä<3 en tietenkään meinannut :) pettäjä keinot keksii, mutta tekee myös virheitä. Loppupeleissä useimmat jää kiinni, tavalla tai toisella. Jos ap nyt haluaa nähdä ne puhelutiedot ja ne on puhtaat, ja mies kenties todellakin olisi asiassa kunnostautunut, niin hyvä mieli siitä tulee ja luottamus kasvaa, jos mies osoittaa nyt avoimuutta asiassa. Se auttaa suhteen ja luottamuksen uudelleen rakentamisessa.

Jos mies taas on pettänyt, vielä ennakoinut asian ja käyttänyt kaverin puhelinta, se olisi toki ikävää. Tai sitten hieman yksinkertaisena käyttänyt omaa puhelintaan, ja jää siitä nyt kiinni kun ap pyytääkin puhelutietojen näyttämistä.
 
"a.p"
Tarkennan nyt vielä. Kyseessä siis oli suhde joissa molemmin puolin syvää ihastumista/rakastumista. Mies lupasi lopettaa täysin yhteydenpidon, joten kyllä mun mielestä soittelut ja tekstailut tässä tapauksessa lasketaan epärehellisyydeksi. Miksei siis mies voisi todistaa mun olleen väärässä?
Mitäs jos puhelutiedoista käy ilmi, että viikottain ovat soitelleet? Eikös tuo reissunkin salailu saisi aivan uudet mittasuhteet???

Ja joo, kaverin puhelimesta voi tilatat huorat paikalle. Ihan sama. Tämä mennyt slalsuhde/sen mahdollinen ylläpito mua tässä nyt häiritsee! Tuskin käy kaverin luurista soittelemassa tälle rakkaudelleen!
 
"Vieras"
Minusta puhelintietojen tilaaminen on hyvä asia, ei ehkä todista, ettei petä, mutta todistaa ainakin sen, onko ollut tähän kyseiseen naiseen yhteydessä vai ei. Ja jos miehelläsi on puhtaat jauhot pussissa hän ilolla nämä tilaisi ja todistaisi asian. Entisessä elämässäni mieheni jäi kiinni pitkällisestä pettämisestä juuri puhelintiedoista ja sai lähteä, anteeksi en antanut. Nykyinen mieheni harrastaa lajia, jossa joutuisi joskus käymään entisen vaimonsa kotikaupungissa peleissä. Tämä nainen on yksipuolisesti yrittänyt tunkea väliimme, joten mies, ihan kunnioituksesta minua kohtaan, jättää nämä pelit väliin, koska tietäisi sen minua häiritsevän. Ap:n mies toki olisi voinut rehellisesti sanoa, mihin reissu suuntautuu ja jättää ihan siksi väliin. En ehkä ihan satasella luottaisi...
 
myös petetty
Kun kerran pettää niin luottamus ei ikinä palaudu ennalleen,niinkuin tässäkin näkee.Siksi laitan pettäjälle postimerkin ahteriin heti.
Kyllä se fakta vaan on,että jos kerran pettää niin pettää toisenkin kerran.
Silloin se on luonteessa,moraalissa eikä mihinkään muutu vaikka kuinka vannois ettei ikinä enää.
 
Miks on ylipäätään pitänyt aikoinaan jatkaa, jos ei kerta voi yhtään luottaa? Nyt mies on tilivelvollinen kaikesta, vaikka ap on jo antanut anteeksi.... Eikö anteeksi annetut jutut pitäs osata jättää taakse ja jatkaa elämää ilman kissa- hiirileikkiä? Jos mun mies rakastuis toiseen naiseen, niin sais lähtee sinne samantien. En ikinä enää vois luottaa ja ilman luottamusta siitä ei tulis mitään.
 
"petetty"
Miks on ylipäätään pitänyt aikoinaan jatkaa, jos ei kerta voi yhtään luottaa? Nyt mies on tilivelvollinen kaikesta, vaikka ap on jo antanut anteeksi.... Eikö anteeksi annetut jutut pitäs osata jättää taakse ja jatkaa elämää ilman kissa- hiirileikkiä? Jos mun mies rakastuis toiseen naiseen, niin sais lähtee sinne samantien. En ikinä enää vois luottaa ja ilman luottamusta siitä ei tulis mitään.
Pysy asiassa. Eihän ap ole välttämättä pyytänyt tilille yhtään mistään muusta, vain nyt tämän kerran kun on epäilys herännyt. Ja se on ihan ok. Jos suhteessa on pettämistä ja päätetään jatkaa, näitä tilanteita todennäköisesti tulee eteen jonkun verran. Ja silloin pettäjän rooliin nyt kuuluu todistaa että on tapansa muuttanut. Ei se tarkoita että kytätään seuraavat 20 vuotta kaikkea mahdollista, silloin ei varmaan kannata edes yrittää suhteen korjaamista.

Jos ei halua todistaa, jos ei halua olla avoin, jos ei halua korjata virhettään, niin sithän se on soronoo! Muista ap että sä olet antanut jo paljon anteeksi, sä olet antanut uuden mahdollisuuden tilanteessa, joissa muut ei koskaan pystyisi jatkamaan. Nyt on MIEHEN VUORO tehdä jotain sun hyväksi, eli näyttää ne perkeleen puhelutiedot (jos se nyt sattuu sun mieltäs lämmittää) ja pitää leipäläpensä kiinni. Sulle on tullut jo paha mieli, joten kestäköön ukkokin sen jos hänelle nyt tulee tästä paha mieli :) Jos siellä tiedoissa sitten on jotain epäilyttävää tai ei suostu niitä näyttämään (selvä merkki pettämisestä), niin sitten jätät koko tampion. Jos ne tiedot on "puhtaat", sulla on yksi syy lisää että voit mahdollisesti luottaa miehesi parantaneen tapansa ja katuvan.
 

Yhteistyössä