Maanantain rv-pino! :)

  • Viestiketjun aloittaja moikkamoi
  • Ensimmäinen viesti
rv 39 ja ihan hyvä pössis.

Ainoa vaan, että ihmetyttää lähipiirin tyhmyys. Miksi hitossa mulle pitää useamman ihmisen soittaa joka ikinen päivä ja kysyä, että joko vauva on syntynyt. Luuleeko lähipiiri tosiaan, etten ilmoita, kun vauva on maailmassa?

Tosin jos noita kyselijöitä riittää samaan tahtiin jatkossakin, niin saattaapi tosiaan olla, etten ilmoita, kun vauva on maailmassa...kjäh! :D
 
  • Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
rv 39 ja ihan hyvä pössis.

Ainoa vaan, että ihmetyttää lähipiirin tyhmyys. Miksi hitossa mulle pitää useamman ihmisen soittaa joka ikinen päivä ja kysyä, että joko vauva on syntynyt. Luuleeko lähipiiri tosiaan, etten ilmoita, kun vauva on maailmassa?

Tosin jos noita kyselijöitä riittää samaan tahtiin jatkossakin, niin saattaapi tosiaan olla, etten ilmoita, kun vauva on maailmassa...kjäh! :D
Ehkä ne ajattelee kysellä ihan varmuuden vuoksi jos et vaikka huomaa että lapsi on syntynyt... ":eek:D"
 
mua rasitti kans viime kierroksella kun joka päivä rv 35+ lähtien rupes puhelin laulaan, että joko oon porsimassa! :headwall:
Mä pohdin tuossa, että ajatteleekohan ainakin osa ihmisistä niin, että on kohteliasta olla kiinnostunut viimeisillään odottavan kuulumisista ja että sitä kautta voi osoittaa tietynlaista välittämistä, kun soittelee ja kyselee tiuhaan niitä kuulumisia?

Ja jos niistä ei kysele, niin odottaja loukkaantuu verisesti, koska "kukaan ei ole kiinnostunut" hänen voinnistaan ja vauvan mahdollisesta maailmaan tulosta, jos niistä ei erikseen kysellä?!

Mua ei periaatteessa se kysely haittaa sinänsä, koska en itse odota vauvan syntymää kuumeisesti (jolloin se siis saattaisi vituttaa asteen-, jos toisenkin, kun koko ajan kaikki kyselee, eikä vauvaa näy, vaikka itsekin jo synnyttämään haluaisin) vaan se, että puhelin soi sen 100 kertaa päivässä...vaikka mä olen sinänsä ihan jees-kunnossa, niin mä alan olemaan aika väsynyt. Kun olen niin kipeä, etten pääse edes kävelylenkille koirien kanssa ja yöt on aika katkonaisia. Mä arvostaisin sitä, jos saisin ihan tässä nyt vaan olla ja hengailla nämä viimeiset odotuspäivät perheen kesken.

Taidan laittaa huomenna puhelimen äänettömälle. Ja FB:hen satukseksi: En ole synnyttämässä, olen lepäämässä.

:D
 
  • Tykkää
Reactions: Saksamamma
rv 40+2 ja viimeyönä oli jo lähdön tunnelmaa (suppaili melkeen koko yön alle 10 min välein, välit vaan vaihteli eikä oikeen kipeytyneet sitten "tarpeeksi" että oltais lähetty vielä mihinkään + nukahtelinkin vielä väliin ja aamuyöllä sain jo nukuttuakin..)

Esikoisen kanssa meni ensimmäisestä suppailuillasta 3 päivää syntymään ja syntyi 40+1, kyllä on sellanen fiilis että tää tästä tällä viikolla tulee :)
 
27+2. Tukilanka pitää ja kohdun kaula on ollut jo yli 2 viikkoa 2,5 cm kiinni ja melkein 4 cm pitkä. Eli hyvin menee. Painon tunnetta ei ole, mutta kotona edelleen makailen. Vielä 8 viikkoa ja sitten ei haittaa, vaikka syntyisikin. Tukilanka on siis ommeltu n. 1,5 cm pätkälle, silloin kun se laitettiin, ei kohdun kaulaa ollut enempää jäljellä.

Niin ja kääntyipä lapsukainen viime viikolla perätilaan. Saa muuten kääntyä takaisin raivotarjontaan, muuten mulla menee hermo. Ei muuten, mutta potkut minun rakkoon näillä viikoilla alkaa jo olla aika kivuliaita.
 
27+2. Tukilanka pitää ja kohdun kaula on ollut jo yli 2 viikkoa 2,5 cm kiinni ja melkein 4 cm pitkä. Eli hyvin menee. Painon tunnetta ei ole, mutta kotona edelleen makailen. Vielä 8 viikkoa ja sitten ei haittaa, vaikka syntyisikin. Tukilanka on siis ommeltu n. 1,5 cm pätkälle, silloin kun se laitettiin, ei kohdun kaulaa ollut enempää jäljellä.

Niin ja kääntyipä lapsukainen viime viikolla perätilaan. Saa muuten kääntyä takaisin raivotarjontaan, muuten mulla menee hermo. Ei muuten, mutta potkut minun rakkoon näillä viikoilla alkaa jo olla aika kivuliaita.
Hui, hurjasti tsemppiä, että pieni pysyy vielä visusti masussa!

Meillä tämä apina kääntyi rt:hen vasta pari viikkoa sitten, tätä ennen pyöri viistossa, poikittain ja perätilassa. Enää ei tarttis kääntyillä, mutta eipä siellä siihen taida enää tilaa ollakaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Saksamamma
pilipali
Rv 33. Raskaus mennyt tosi kivasti ja helposti, mutta tänään iski työpäivän jälkeen armoton pahoinvointi. Kaikki tullut pihalle. Nyt yritän josko kurkku edes pysyisi sisällä.
 
Odotteleva
38+0 jännittää jo ehkä vähän. Vointi hyvä mutta nukkua vois vaikka vuorokauden putkeen, vaikka ei sinänsä väsytä. Ja alkaa tää hidas liikkuminen kyllä jo ottaa omaan hermoon :D
 
pomp
33+3. Hirveä närästys vaivannut pari päivää putkeen, käveleminen on kanssa jotenkin tosi tukalaa ja supistelee mutta pyöräily sujui vielä aika kivasti. Ei nyt niin hirveen montaa viikkoa enää tarvi ootella, jess.
 

Yhteistyössä