Hakutulokset

  1. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Sofin testit on omalla kokemuksella ihan kakkaa. Tuo sun toka puikkotestin haamuon mun mielestä vahvempi kuin se eka! Lisää testejä kehiin sanoisin minä :) esim Pc liuska
  2. P

    Marraskuiset 2021

    Meillä piti varata netin kautta ja kun siihen syötti lasketunajan niin se tarjosi automaattisesti vaihtoehdot + sain neuvolasta suositusajankohdan ultralle. Mulla silloin 11+6 kun mennään ultraan :)
  3. P

    Marraskuiset 2021

    Otin kyllä, juuri tänään ensimmäinen neuvolakäynti takana. En muista olenko aiemmissa raskauksissa (lapset 9&7v) ottanut, mutta todennäköisesti koska se on vain verikoe.
  4. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Mun mielestä on haalean vaaleanpunainen, alemmassa kuvassa huomaan sen :)
  5. P

    Marraskuiset 2021

    Tänään juuri kävin varhaisultrassa, vatsan päätä ultrattiin kun kerron että sain sydänäönetkin jo kuuluviin vatsan päällä vaikka viikkoja vasta 7+0. Mulla kuulemma tosi harvinainen tilanne, mutta reilusti eteenpäin kallistunut kohtu vaikuttaa tähänkin.
  6. P

    Marraskuiset 2021

    Kotidopplerilla löydetty tänään sykkeet useaan otteeseen! <3 ihan kreisiä että näin aikaisin jo kun RV 8 pitäisi vaihtua vasta ensi viikolla. Tiistaina varhaisultra joten selviää vähän onko tosiaan silloin 7+0 vai enemmän
  7. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Plussalta näyttää <3
  8. P

    Marraskuiset 2021

    Näkyikö jo hyvin noilla viikoilla? :) meillä on tiistaina varhaisultra, silloin menkkojen mukaan 7+0 mutta epäilen edelleen että olen muutaman päivän pidemmällä :Dedit. Siis Näkyikö pikkuinen jo hyvin? :)
  9. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Mulla oli tommonen viiva plussa! :)
  10. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Mä kyllä nään selkän vaalean viivan ilman edes että klikkaan kuvaa auki :)
  11. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Ei kannata tehdä tosiaan liian aikaisin :) mä tein kun aloin saamaan tommosia viivoja pc liuskaan ja tuli Ei raskaana. Sit odotin pari kolme päivää kun viivat oli jo punaisempi ja sit tuli 1-2 vko :) nyt rv 6 menossa!
  12. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Plussa se on! :)
  13. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Mä oon samaa mieltä. Nään kyllä pc liuskassa jotain. Mutta viivanpaikkakin mahdollinen. Tsemppiä Tiiti ja toivotaan että enteilis jotain :)
  14. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Oikein kun tihrustaa niin näkyy kahdessa ekassa ja sit alimmassa jotain :) toivottavasti enteilis plussaa! :)
  15. P

    Marraskuiset 2021

    Tervetuloa! :) mulla myös la 22.-24.11 jotain siltä väliltä :)
  16. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Keskimmäisessä näkyy jotain :)
  17. P

    Marraskuiset 2021

    @sabs joo mulla kans pinkeänä alavatsa ja sit koko muu vatsa vaan hyllyvä turvotusmaha :D :D Täällä muuten 2vko vielä varhaisrultraan. En oo ennen käynyt, mut niinku oon aiemmin puhunut niin paljon huolettaa kaikki mahdollinen skenaario että toi varhaisultra toivottavasti antaa vähän enemmän...
  18. P

    Marraskuiset 2021

    Joko teillä housut puristaa turvotuksesta? Täällä alkoi heti melkein plussan jälkeen turvotukset, välillä aivan kammottavan suuri maha vaikka en kovin iso muuten ole. Toki on tota rasvaakin tossa päällä, mut aivan hillitön turvotus! Nyt rv6 ja tää on tosiaan kyllä jo kolmas lapsi että sen takia...
  19. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Ihan selkeitä haamuja noi on. Tietysti pitäis alkaa vahvistumaan pikkuhiljaa :) Edit. Mun plussa haamut oli just tommosia, mutta vahvistui päivä päivältä. Toki hcg nousu on yksilöllistä. Tästä ketjusta löytyy muutama sivu taaksepäin linkki aijaa.com missä mun testailu rivit ja haamun...

Yhteistyössä