Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

vierailija
Heippa,tiesin olevani raskaana siitä kun kuukatiset jäi pois ja lämmöt pysytteli 37,3. Ja oli tunne vain että olen raskaana. Tiesin.
Tössä kuvakollaasi testeistä,ylimmät kaksi RFSU tein 26.7 viikolla 4+3,keskellä digitesti joka näytti 2-3 vko raskaana 4+5 ja alhaalla on se RFSU- testi joka siis oli ainoa plussaviiva ja sen sain vasta 8.8.-18 eli 6+2 viikolla näytti vasta tuollaista...Raskaus todettiin ultrassa normaaliksi.
12AE3710-15C8-4D71-B07D-7F74550EFCF0.
Hei! Tässä minä vierailija joka kysymyksen kysyi!

Okei no kyllä siis aika vähän liuska testeissä näkyy jos jo Digi sanol 2-3 ja sen jälkeen liusta vielä kaukana täysin punaisesta viivasta! Kiitos vastauksesta ja tsemppiä tähän yritykseen
 
  • Tykkää
Reactions: Emili_2020
Ovisihmettelijä
Ovulaatiotestiapuja kaivataan...

Voiko ovistestit näyttää plussaa muusta syystä kun ovulaatiosta? En nyt tarkoita raskauttakaan, vaan kierron alkuvaiheessa.

Mulla yhtäkkiä näytti ovistesti plussaa kp 7. Ja normaalisti kierto on 30 päivää ja ovulaatio ennemminkin kp 17. Voiko tämmönen heitto olla mahdollinen mitenkään? Tänään kp 8 ja ovistesti jo haalennut lähes näkymättömäksi viivaksi. Voiko eilinen plussa johtua jostain muusta?

Aloin testaamaan huvikseni, koska tuli myös ovikselle tyypillistä vuotoa. Voikohan näihin one step - ovistesteihin luottaa?
 
Ovulaatiotestiapuja kaivataan...

Voiko ovistestit näyttää plussaa muusta syystä kun ovulaatiosta? En nyt tarkoita raskauttakaan, vaan kierron alkuvaiheessa.

Mulla yhtäkkiä näytti ovistesti plussaa kp 7. Ja normaalisti kierto on 30 päivää ja ovulaatio ennemminkin kp 17. Voiko tämmönen heitto olla mahdollinen mitenkään? Tänään kp 8 ja ovistesti jo haalennut lähes näkymättömäksi viivaksi. Voiko eilinen plussa johtua jostain muusta?

Aloin testaamaan huvikseni, koska tuli myös ovikselle tyypillistä vuotoa. Voikohan näihin one step - ovistesteihin luottaa?
Onko se viiva yhtä vahva/vahvempi kuin kontrolliviiva?
 
Ovisihmettelijä
Lähinnä kyllä ihmetyttää, jos on näin aikaisin. Koskaan kierto ei ole ollut lyhyempi kuin 26 päivää, ja sekin vain kerran viimeisen kahden vuoden aikana (sitä ennen söin pillereitä, joten ei voi ottaa huomioon). En siis tiedä onko näin aikainen ovis edes mahdollinen...
 
Lähinnä kyllä ihmetyttää, jos on näin aikaisin. Koskaan kierto ei ole ollut lyhyempi kuin 26 päivää, ja sekin vain kerran viimeisen kahden vuoden aikana (sitä ennen söin pillereitä, joten ei voi ottaa huomioon). En siis tiedä onko näin aikainen ovis edes mahdollinen...
Itselläni ei ole kokemusta niin hankala sanoa. Toivottavasti saat vastauksia kysymykseesi ja tsemppiä yritykseen!
 
vierailija
Lähinnä kyllä ihmetyttää, jos on näin aikaisin. Koskaan kierto ei ole ollut lyhyempi kuin 26 päivää, ja sekin vain kerran viimeisen kahden vuoden aikana (sitä ennen söin pillereitä, joten ei voi ottaa huomioon). En siis tiedä onko näin aikainen ovis edes mahdollinen...
On mahdollinen. Voi olla kyllä myös niin kuin itselläni oli. Ovisplussa tuli heti kuukautisten loputtua. Oli ovisoireet mutta jotain jäi puuttumaan. Jatkoin testaamista ja seuraava plussa tuli ihan oikeaan aikaan, itselle normaaliin kp 15 aikoihin. Ja se oli se oikea ovulaatio plussa. Ehkä kuukautisten lopussa tulee lh nousu joskus.
 
Ovisihmettelijä
On mahdollinen. Voi olla kyllä myös niin kuin itselläni oli. Ovisplussa tuli heti kuukautisten loputtua. Oli ovisoireet mutta jotain jäi puuttumaan. Jatkoin testaamista ja seuraava plussa tuli ihan oikeaan aikaan, itselle normaaliin kp 15 aikoihin. Ja se oli se oikea ovulaatio plussa. Ehkä kuukautisten lopussa tulee lh nousu joskus.
Ok, kiitos! Olisikohan sitten tästä kyse... Pitää ehkä testailla uudestaan vielä normiovisaikaan.

Pitää ehkä myös tutkia lisää tuota mahdollista ylimääräistä lh-huippua kuukautisten jälkeen. En ole kuullutkaan moisesta ennen.
 
vierailija
No niin apua kaivataan. On parjattu apteekin herkkä. Nyt KP24/24-26 dpo 11. Maanantaina oli tuhru vuotoa ja nyt eilisen jälkeen ei mitään kuin runsasta valkovuotoa. Mitään oireita ei ole. Olisiko ollut kiinnittymis yritys? Tää tuli testi ajalla.

https://aijaa.com/mjjqZW

https://aijaa.com/D9c8mQ

Tämä 5 min kohdalla
Näyttää lupaavalta, mutta tekisin eri merkkisen testin, koska itte olen tällä saanut punertavia viivoja, olematta raskaana. (ja lukenut monen muunkin saaneen)

Toivottavasti sulla raskaus kyseessä! :)
 
Näyttää punertavalta tuo viiva. Jospa siitä vahvistuu. eli sanoisin että haamulainen on
Kyllä itse Sitä ihmettelin miten voi tulla punertava viiva kun vko sitten oli vuotoa joka kesti vain 3 pv ja kului vain kolme sidettä. Niin vähän sitä verta tuli. Ja sen jälkeen tuli enää pyyhkiessä pari kertaa vaaleanruskehtavaa paperiin. Nyt on vko siitä. Kuukautiset mulla on aina runsaat ja kestää n.5 päivää,ei vain kolmen siteen verran. No testaan vielä jos se alkaisi vahvistumaan,tai sitten oli vain punertava viivanpaikka. Mahtaako Pregcheck antaa sellaisia? Mulla ei ole sillä kyllä koskaan punertavaa viivaa tullut.
 
vierailijavieläkin
Kyllä itse Sitä ihmettelin miten voi tulla punertava viiva kun vko sitten oli vuotoa joka kesti vain 3 pv ja kului vain kolme sidettä. Niin vähän sitä verta tuli. Ja sen jälkeen tuli enää pyyhkiessä pari kertaa vaaleanruskehtavaa paperiin. Nyt on vko siitä. Kuukautiset mulla on aina runsaat ja kestää n.5 päivää,ei vain kolmen siteen verran. No testaan vielä jos se alkaisi vahvistumaan,tai sitten oli vain punertava viivanpaikka. Mahtaako Pregcheck antaa sellaisia? Mulla ei ole sillä kyllä koskaan punertavaa viivaa tullut.
Minun testit oli noita pregcheck merkkisiä :( eli tulee kyllä punainen viiva vaikken ole raskaana.
 
vierailija
On mahdollinen. Voi olla kyllä myös niin kuin itselläni oli. Ovisplussa tuli heti kuukautisten loputtua. Oli ovisoireet mutta jotain jäi puuttumaan. Jatkoin testaamista ja seuraava plussa tuli ihan oikeaan aikaan, itselle normaaliin kp 15 aikoihin. Ja se oli se oikea ovulaatio plussa. Ehkä kuukautisten lopussa tulee lh nousu joskus.
Minulla tuli kans 2 kertaa oviplussa kierron aikana ja se jälkimmäinen oli oikea vasta (varmistettu aamulämpöjen mittauksella).
 
Näyttää lupaavalta, mutta tekisin eri merkkisen testin, koska itte olen tällä saanut punertavia viivoja, olematta raskaana. (ja lukenut monen muunkin saaneen)

Toivottavasti sulla raskaus kyseessä!
Juu niin mä suunnittelin että testaan toisen merkkisellä. Tai odotan muutaman päivän. Kun menkat ei ole ihan vielä myöhässä. Epäilen Kyllä vahvasti kemiallista. Ja oon kanssa saanut törkeitä viivan paikkoja kyseisestä testistä jotka näyttänyt punertavilta. Oon jopa lähettänyt kyseiselle valmistajalle s.postia ja sain lahjuksen uuden raskaustestin
 
  • Tykkää
Reactions: Emili_2020
Kuumeilija40 Kyllä tuossa taitaa sävyä olla. Minäkin hain juuri äsken apteekista kyseisen testin,2 kpl paketissa. Minäkin tarvitsen juuri tässä nyt apua...
minä en ymmärrä ohjeita.
Siinä lukee lue tulos 3 minuutin kuluttua,okei luin sen ajastimen piipattua 3 min. Siinä OLI hailea plussaviiva. Mutta se tausta oli myös hiukan pinkihtävän sävyinen. No siinä lukee; ÄLÄ lue tulosta enää 10 minuutin kuluttua. Miksi?
Se yksi lisäminuutti on myös mainittu, 4minuuttia, että silloin pitää näkyä viimeistään testiviiva jos on positiviinen. Selkeät ohjeet,jotka ei onneksi jätä arvailujen varaan mitään. Siksi varmasti suosittu testi ainakin täällä apteekissa. Kuulemma sanoi apteekin täti.
Mutta nyt se minun ongelma,eli miksi se testiviiva haihtui? Ei ollutkaan positiivinen vaikos?
 
Kuumeilija40 Kyllä tuossa taitaa sävyä olla. Minäkin hain juuri äsken apteekista kyseisen testin,2 kpl paketissa. Minäkin tarvitsen juuri tässä nyt apua...
minä en ymmärrä ohjeita.
Siinä lukee lue tulos 3 minuutin kuluttua,okei luin sen ajastimen piipattua 3 min. Siinä OLI hailea plussaviiva. Mutta se tausta oli myös hiukan pinkihtävän sävyinen. No siinä lukee; ÄLÄ lue tulosta enää 10 minuutin kuluttua. Miksi?
Se yksi lisäminuutti on myös mainittu, 4minuuttia, että silloin pitää näkyä viimeistään testiviiva jos on positiviinen. Selkeät ohjeet,jotka ei onneksi jätä arvailujen varaan mitään. Siksi varmasti suosittu testi ainakin täällä apteekissa. Kuulemma sanoi apteekin täti.
Mutta nyt se minun ongelma,eli miksi se testiviiva haihtui? Ei ollutkaan positiivinen vaikos?
No minä aina luen testin kun se on kuivunut. En luota märkään testiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Emili_2020
vierailija
Kuumeilija40 Kyllä tuossa taitaa sävyä olla. Minäkin hain juuri äsken apteekista kyseisen testin,2 kpl paketissa. Minäkin tarvitsen juuri tässä nyt apua...
minä en ymmärrä ohjeita.
Siinä lukee lue tulos 3 minuutin kuluttua,okei luin sen ajastimen piipattua 3 min. Siinä OLI hailea plussaviiva. Mutta se tausta oli myös hiukan pinkihtävän sävyinen. No siinä lukee; ÄLÄ lue tulosta enää 10 minuutin kuluttua. Miksi?
Se yksi lisäminuutti on myös mainittu, 4minuuttia, että silloin pitää näkyä viimeistään testiviiva jos on positiviinen. Selkeät ohjeet,jotka ei onneksi jätä arvailujen varaan mitään. Siksi varmasti suosittu testi ainakin täällä apteekissa. Kuulemma sanoi apteekin täti.
Mutta nyt se minun ongelma,eli miksi se testiviiva haihtui? Ei ollutkaan positiivinen vaikos?
Kun tausta on pinkki, siinä näkyy viivanpaikka herkästi. Myös tällä testillä saa viivanpaikan näkyviin usein. Kun testi kuivuu, plussa viiva jää siihen näkyviin. Kun se haihtuu, ei kyseessä ole plussa. Myös ne väärät viivat voi jäädä kuivuttuaan. Epäluotettava testi. Digitaalinen luotettavin.
 
  • Tykkää
Reactions: Emili_2020
Kun tausta on pinkki, siinä näkyy viivanpaikka herkästi. Myös tällä testillä saa viivanpaikan näkyviin usein. Kun testi kuivuu, plussa viiva jää siihen näkyviin. Kun se haihtuu, ei kyseessä ole plussa. Myös ne väärät viivat voi jäädä kuivuttuaan. Epäluotettava testi. Digitaalinen luotettavin.
Ok. Tiedättekö onko virtsa vielä ”hyvää” kun testin tekee hätäpäissään myöhemmin (eli taas sama hätähousun moka),apteekki reissulle pääsin vasta ja sieltä testit,ja se sama virtsanäyte ehti olla yli 3 h huoneenlämmössä...
 

Yhteistyössä