Mä kyllä nään selkän vaalean viivan ilman edes että klikkaan kuvaa aukiEi näytä yhtään tummemlta varmasti se viivanpaikka
Mä kyllä nään selkän vaalean viivan ilman edes että klikkaan kuvaa aukiEi näytä yhtään tummemlta varmasti se viivanpaikka
Vois olla plussan alku
Tää on aika varmasti plussaEi näytä yhtään tummemlta varmasti se viivanpaikka
Ihan selkeä plussa!!Ei näytä yhtään tummemlta varmasti se viivanpaikka
PahoittelutJoo, verikokeessa eilen hcg-arvo oli huikeat 3... semmonen se meikn plussa. Tänään jo tuhrua.
Sama. Punaistakin näkyy.Mä kyllä nään selkän vaalean viivan ilman edes että klikkaan kuvaa auki
Toihan on tosi vahva! Itse sain dpo13 haamun ja nyt menossa rv 24Sain tänään plussan raskaustestiin. Dpo 14 ja aika haalee viiva. Mietin onkohan kaikki ihan ok. Testi rfsun 25u:n testi.
Tässä kuva:
https://aijaa.com/Gbzefg
Miten vahvoja viivoja olette saaneet dpo 14?
Haluaisin kovasti kuulla enemmän tuosta raskaudesta jolloin liuskatestissä ei näkynyt paljon mitään! Miten tiesit olevasi raskaana? Onko sinulla kuvaa tuosta rfsu testistä joka näytti viivaa vasta 6 raskausviikolla?Hyvin. Viime raskaus tosin meni kesken,plussasin torstaina(viime vuonna) ja lauantaina alkoi vuoto ja viivat oli haalistuneet heti. Eli se oli kai kemiallinen raskaus. Sitten edeltävä raskaus oli sellainen että nuo viivatestit vahvistui todella hitaasti,viikolla 6+ sain vasta viivan RFSU:hun. Ja se kehittyi normaalisti se raskaus. Tosin digitesti oli plussaa aiemmin,kuin viivatesti näytti mitään.
Eikö näiden pitäisi vahvistua jo?Ei näytä yhtään tummemlta varmasti se viivanpaikka
Mikä dpo sulla on?
Dpo 11Mikä dpo sulla on?
Minusta vielä aikaista. Toisilla vahvistuu vasta kun kuukautiset on viikon myöhässä. Voin kyllä olla väärässä,ehkä muut tietää paremmin?Dpo 11
Sen ymmärrän jos viiva tulee myöhemmin näkyviin mutta ensimmäinen tuli jo dpo 9. Kai se edes jotenkin vahvistuisi. Ymmärrän kyllä ettei vielä voi tasavahva olla.Minusta vielä aikaista. Toisilla vahvistuu vasta kun kuukautiset on viikon myöhässä. Voin kyllä olla väärässä,ehkä muut tietää paremmin?
Joo parempi testata myös muulla testillä,kaikki ei niin herkkiä. Tsemppiä!Sen ymmärrän jos viiva tulee myöhemmin näkyviin mutta ensimmäinen tuli jo dpo 9. Kai se edes jotenkin vahvistuisi. Ymmärrän kyllä ettei vielä voi tasavahva olla.
Haen jonkun muun merkin lisäksi.
Hei vierailija! Toki kerron mielelläni tuosta,tapauksesta eli raskauden ei-näkymisestä. Eli siis kuukutiset jäivät heti pois,ei tullut siis vuotoa,siksi aloin testaamaan heti RFSU-liuskatestillä. Pyh. Ei yhtään väriäeli ei viivaa. Itse erotin siitä silti harmaan alueen,ns.viivanpaikan. Ja vaisto sanoi että se on plussa vaikka ei ollutkaan...Päätin testata myöhemmin,ja ajattelin että olen raskaana. tein tässä välissä digitaalisen viikkotestin. Se näytti raskaana. Muistan pvm kuvista näin,että 8.8.-18 tuli vasta viiva liuskatestiin. Viimeiset menkat mulla oli 25.6.-18. Ja eka testit tein 26.7.jollon siis ei näkynyt viivan viivaa.Haluaisin kovasti kuulla enemmän tuosta raskaudesta jolloin liuskatestissä ei näkynyt paljon mitään! Miten tiesit olevasi raskaana? Onko sinulla kuvaa tuosta rfsu testistä joka näytti viivaa vasta 6 raskausviikolla?
Todella kiva kuulla että näinkin voi käydä!
Heippa,tiesin olevani raskaana siitä kun kuukatiset jäi pois ja lämmöt pysytteli 37,3. Ja oli tunne vain että olen raskaana. Tiesin.Haluaisin kovasti kuulla enemmän tuosta raskaudesta jolloin liuskatestissä ei näkynyt paljon mitään! Miten tiesit olevasi raskaana? Onko sinulla kuvaa tuosta rfsu testistä joka näytti viivaa vasta 6 raskausviikolla?
Todella kiva kuulla että näinkin voi käydä!
Eli et testannut tuosaa välissä millään muulla? Olisi varmasti tullut aiemmin viivaa..Heippa,tiesin olevani raskaana siitä kun kuukatiset jäi pois ja lämmöt pysytteli 37,3. Ja oli tunne vain että olen raskaana. Tiesin.
Tössä kuvakollaasi testeistä,ylimmät kaksi RFSU tein 26.7 viikolla 4+3,keskellä digitesti joka näytti 2-3 vko raskaana 4+5 ja alhaalla on se RFSU- testi joka siis oli ainoa plussaviiva ja sen sain vasta 8.8.-18 eli 6+2 viikolla näytti vasta tuollaista...Raskaus todettiin ultrassa normaaliksi.
12AE3710-15C8-4D71-B07D-7F74550EFCF0.
Joo en enää tuossa välissä kun se digitesti kertoi selvästi.Eli et testannut tuosaa välissä millään muulla? Olisi varmasti tullut aiemmin viivaa..
Ei näy toista viivaa tänne ruudun toiselle puolelle ainakaan.Huomenta,Niin mitäs tästä sanotte?
Tuli 1 minuutissa näkyville.
836E08C8-341D-46F8-9A7A-1D15DAA150EA.
Noniin. Ei ehkä sitten voi väittää että vasta rvk 6+ näkyi viivaa jos aiemmin ei testannut!Joo en enää tuossa välissä kun se digitesti kertoi selvästi.