Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

vierailija
Hyvin. Viime raskaus tosin meni kesken,plussasin torstaina(viime vuonna) ja lauantaina alkoi vuoto ja viivat oli haalistuneet heti. Eli se oli kai kemiallinen raskaus. Sitten edeltävä raskaus oli sellainen että nuo viivatestit vahvistui todella hitaasti,viikolla 6+ sain vasta viivan RFSU:hun. Ja se kehittyi normaalisti se raskaus. Tosin digitesti oli plussaa aiemmin,kuin viivatesti näytti mitään.
Haluaisin kovasti kuulla enemmän tuosta raskaudesta jolloin liuskatestissä ei näkynyt paljon mitään! Miten tiesit olevasi raskaana? Onko sinulla kuvaa tuosta rfsu testistä joka näytti viivaa vasta 6 raskausviikolla?
Todella kiva kuulla että näinkin voi käydä!
 
  • Tykkää
Reactions: Emili_2020
vierailija
Minusta vielä aikaista. Toisilla vahvistuu vasta kun kuukautiset on viikon myöhässä. Voin kyllä olla väärässä,ehkä muut tietää paremmin?
Sen ymmärrän jos viiva tulee myöhemmin näkyviin mutta ensimmäinen tuli jo dpo 9. Kai se edes jotenkin vahvistuisi. Ymmärrän kyllä ettei vielä voi tasavahva olla.
Haen jonkun muun merkin lisäksi.
 
Haluaisin kovasti kuulla enemmän tuosta raskaudesta jolloin liuskatestissä ei näkynyt paljon mitään! Miten tiesit olevasi raskaana? Onko sinulla kuvaa tuosta rfsu testistä joka näytti viivaa vasta 6 raskausviikolla?
Todella kiva kuulla että näinkin voi käydä!
Hei vierailija! Toki kerron mielelläni tuosta,tapauksesta eli raskauden ei-näkymisestä. Eli siis kuukutiset jäivät heti pois,ei tullut siis vuotoa,siksi aloin testaamaan heti RFSU-liuskatestillä. Pyh. Ei yhtään väriäeli ei viivaa. Itse erotin siitä silti harmaan alueen,ns.viivanpaikan. Ja vaisto sanoi että se on plussa vaikka ei ollutkaan...Päätin testata myöhemmin,ja ajattelin että olen raskaana. tein tässä välissä digitaalisen viikkotestin. Se näytti raskaana. Muistan pvm kuvista näin,että 8.8.-18 tuli vasta viiva liuskatestiin. Viimeiset menkat mulla oli 25.6.-18. Ja eka testit tein 26.7.jollon siis ei näkynyt viivan viivaa.
Ps. En saa kuvia lisättyä,tulee kokoajan virhe...
 
Haluaisin kovasti kuulla enemmän tuosta raskaudesta jolloin liuskatestissä ei näkynyt paljon mitään! Miten tiesit olevasi raskaana? Onko sinulla kuvaa tuosta rfsu testistä joka näytti viivaa vasta 6 raskausviikolla?
Todella kiva kuulla että näinkin voi käydä!
Heippa,tiesin olevani raskaana siitä kun kuukatiset jäi pois ja lämmöt pysytteli 37,3. Ja oli tunne vain että olen raskaana. Tiesin.
Tössä kuvakollaasi testeistä,ylimmät kaksi RFSU tein 26.7 viikolla 4+3,keskellä digitesti joka näytti 2-3 vko raskaana 4+5 ja alhaalla on se RFSU- testi joka siis oli ainoa plussaviiva ja sen sain vasta 8.8.-18 eli 6+2 viikolla näytti vasta tuollaista...Raskaus todettiin ultrassa normaaliksi.
12AE3710-15C8-4D71-B07D-7F74550EFCF0.
 
vierailija
Heippa,tiesin olevani raskaana siitä kun kuukatiset jäi pois ja lämmöt pysytteli 37,3. Ja oli tunne vain että olen raskaana. Tiesin.
Tössä kuvakollaasi testeistä,ylimmät kaksi RFSU tein 26.7 viikolla 4+3,keskellä digitesti joka näytti 2-3 vko raskaana 4+5 ja alhaalla on se RFSU- testi joka siis oli ainoa plussaviiva ja sen sain vasta 8.8.-18 eli 6+2 viikolla näytti vasta tuollaista...Raskaus todettiin ultrassa normaaliksi.
12AE3710-15C8-4D71-B07D-7F74550EFCF0.
Eli et testannut tuosaa välissä millään muulla? Olisi varmasti tullut aiemmin viivaa..
 
  • Tykkää
Reactions: Emili_2020

Yhteistyössä