Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Tässä vielä aavistuksen parempi kuva kaikista. Tosi hailuja haamu oli sitten yks kaks haaleni pois. Ja nyt tänä aamuma taas vahvempi.

Ihan selkeitä haamuja noi on. Tietysti pitäis alkaa vahvistumaan pikkuhiljaa :)

Edit. Mun plussa haamut oli just tommosia, mutta vahvistui päivä päivältä. Toki hcg nousu on yksilöllistä. Tästä ketjusta löytyy muutama sivu taaksepäin linkki aijaa.com missä mun testailu rivit ja haamun vahvistuminen :D
 
vierailija
Voi apua... Tässä olis tämän päivän Pregcheck... kameraan ei oikein tartu mutta livenä olen näkevinäni haaleaakin haaleamman haamun. Kännykän näytöltä näkyy paremmin kuin tietokoneella isosta kuvasta. Laimeahkosta itapäiväpissasta.
(sama testi, kaks eri kuvakulmaa)
8 testin RFSU-paketista sain haamun kaikkiin eilen ja tänään...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Zeetah
Voi apua... Tässä olis tämän päivän Pregcheck... kameraan ei oikein tartu mutta livenä olen näkevinäni haaleaakin haaleamman haamun. Kännykän näytöltä näkyy paremmin kuin tietokoneella isosta kuvasta. Laimeahkosta itapäiväpissasta.
(sama testi, kaks eri kuvakulmaa)
8 testin RFSU-paketista sain haamun kaikkiin eilen ja tänään...
Kyllä näkyy, viivalle vahvistumista :love:
Testaatko huomen uudestaan? :D
 

Näkeekö kukaan tässä mitään. Livenä selvä mutta haalea punakka viiva. Luultavasti dpo 10-11? En ole tikuttanut ovista. Tein aamulla pregchek liuska testin ja siihen ilmestyi jokin todella hailakka viiva mitä en saanut kuvaan ja se vahvistui kuivuttuaan. Tässä näkyi heti jotain ja 5min sisällä vahvistui.
Näkyy tässäkin!
Toivotaan et plussan alku siel haamuilis :)
 
vierailija
Näkyy tässäkin!
Toivotaan et plussan alku siel haamuilis
Se olisi kyllä uskomatonta.. en pysty uskomaan ennen kun näen kunnon viivan. Tässä kuvassa ylin eilinen nega ja toisena aamuinen jossa olen jotain näkeväni ja alhaalla päivällä tehty laimeasta 1h virtsasta siinä en nää oikein mitään
https://aijaa.com/QnUMLz

Huomenna testaan pregchek puikon sekä rfsu.. vähän kyllä epäilyttää kun olen paljon mukenut miten rfsu antaa "turhaa toivoa" mutta olen tässä 5 vuoden aikana tehnyt paaaaljon testejä ja ikinä en ole noin selvää haamua saanut
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
vierailija
Voi apua... Tässä olis tämän päivän Pregcheck... kameraan ei oikein tartu mutta livenä olen näkevinäni haaleaakin haaleamman haamun. Kännykän näytöltä näkyy paremmin kuin tietokoneella isosta kuvasta. Laimeahkosta itapäiväpissasta.
(sama testi, kaks eri kuvakulmaa)
8 testin RFSU-paketista sain haamun kaikkiin eilen ja tänään...
Jotain tässä mielestäni näkyy!
 
Vierailija, samassa veneessä ollaan! En uskonut noihin RFSUihin niin oli pakko ostaa PC... ja nyt siinäkin näkyy muka jotain. Mulla kyllä isommat dpot, pitäis kai näillä päivillä jo näkyä vähän paremmin? Menkkoja odottelen huomiseksi, ja lauantaina pitäis alkaa pistelyt...

Tässä vielä se edellinen testi kuivuneena (alla) ja uusi testi 3 h myöhemmin (yllä)...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
vierailija
Vierailija, samassa veneessä ollaan! En uskonut noihin RFSUihin niin oli pakko ostaa PC... ja nyt siinäkin näkyy muka jotain. Mulla kyllä isommat dpot, pitäis kai näillä päivillä jo näkyä vähän paremmin? Menkkoja odottelen huomiseksi, ja lauantaina pitäis alkaa pistelyt...

Ei välttämättä, voihan se jo huomenna olla paljon vahvempi. Toivotaan vahvistumista! Saa nähä miten yön saa nukuttua kun niin jännittää
 
vierailija

Näkeekö kukaan tässä mitään. Livenä selvä mutta haalea punakka viiva. Luultavasti dpo 10-11? En ole tikuttanut ovista. Tein aamulla pregchek liuska testin ja siihen ilmestyi jokin todella hailakka viiva mitä en saanut kuvaan ja se vahvistui kuivuttuaan. Tässä näkyi heti jotain ja 5min sisällä vahvistui.

No eipä aamisessa ollut kun mielikuvituksella saatu haamu. Ei edes noin selkeä kun illalla joten luulen ettei nyt ollut sitä toivottua. Mutta teen maanantaina vielä testin jollei menkat ala.. hieman pettynyt olo kieltämättä
 
  • Surullinen
Reactions: minttuni

No niin, uusi pc puikko. Tulen nyt ehkä siihen tulokseen, että antaa noin järjetöntä viivanpaikkaa. Luonnossa näkyi paremmin, vessan valo syö vähän viivaa.

Haaleanhaalea viiva, jonka tulkitsisin haamuksi, jos tilanne olisi esim. pari päivää ennen menkkoja.
Mutta niukemmat menkat olivat jo noin viikko sitten, joten luulisi jo vahvaa viivaa tulevan jos jotakin olisi...
Ehkä jossain vaiheessa vielä varmistan jollain toisella testillä.

Mitä kokemuksia muilla on pc puikoista?
Olen saanut samanlaisia ja vähän vahvempaakin ns.viivanpaikkaa juurikin samalla testillä.
 

Yhteistyössä