Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

vierailija
juu, näinhän se on et ei oo varmuutta ennenku kunnon plussa pärähtää testiin tai menkat alkaa.... tänään aamusta tein uudet pc:n ja rfsu:n ja jotain olin näkevinäni... toivottavasti vahvistuis viivat, on ollut monta kemiallista niin sitä ainaväistämättä pelkää...

Näkyy jotakin!

Täälläkin näkyy (livenä paljon paremmin kuin kuvassa, ei tartte tihrustaa):
 
Se olisi kyllä uskomatonta.. en pysty uskomaan ennen kun näen kunnon viivan. Tässä kuvassa ylin eilinen nega ja toisena aamuinen jossa olen jotain näkeväni ja alhaalla päivällä tehty laimeasta 1h virtsasta siinä en nää oikein mitään
https://aijaa.com/QnUMLz

Huomenna testaan pregchek puikon sekä rfsu.. vähän kyllä epäilyttää kun olen paljon mukenut miten rfsu antaa "turhaa toivoa" mutta olen tässä 5 vuoden aikana tehnyt paaaaljon testejä ja ikinä en ole noin selvää haamua saanut
Keskimmäisessä näkyy jotain :)
 
Voi apua... Tässä olis tämän päivän Pregcheck... kameraan ei oikein tartu mutta livenä olen näkevinäni haaleaakin haaleamman haamun. Kännykän näytöltä näkyy paremmin kuin tietokoneella isosta kuvasta. Laimeahkosta itapäiväpissasta.
(sama testi, kaks eri kuvakulmaa)
8 testin RFSU-paketista sain haamun kaikkiin eilen ja tänään...
Näkyy :)
 
Tiiti1234
Hei täällä taas se eilinen vierailija laitoin nyt nimen jos vielä kommentoin

Tein suoran nyt kuivista testeistä niissä lukee koska tehty

https://aijaa.com/SVBFbZ

Selviä ei ole kyllä mikään mutta jotain hyvällä mielikuvituksella saan näkymään.. piti vasta maanantaina tehdä uusi mutta sitten näin kuivuttuaan aamuisessa jotain haiuraista ja kävin ostamassa pc testejä.. illalla uusiksi koitan tässä pidättää ainakin 4h laitan sitten kuvaa.
 
Tiiti1234
Hei täällä taas se eilinen vierailija laitoin nyt nimen jos vielä kommentoin

Tein suoran nyt kuivista testeistä niissä lukee koska tehty

https://aijaa.com/SVBFbZ

Selviä ei ole kyllä mikään mutta jotain hyvällä mielikuvituksella saan näkymään.. piti vasta maanantaina tehdä uusi mutta sitten näin kuivuttuaan aamuisessa jotain haiuraista ja kävin ostamassa pc testejä.. illalla uusiksi koitan tässä pidättää ainakin 4h laitan sitten kuvaa.

Sen verran vielä että ärsyttää kun minulla on lääkitys joka muuttaa virtsan keltaiseksi ja siksi on tosi vaikeaa tihrustaa noita testejä varsinkin märkänä onko kellään kokemusta?
 
Hei täällä taas se eilinen vierailija laitoin nyt nimen jos vielä kommentoin

Tein suoran nyt kuivista testeistä niissä lukee koska tehty

https://aijaa.com/SVBFbZ

Selviä ei ole kyllä mikään mutta jotain hyvällä mielikuvituksella saan näkymään.. piti vasta maanantaina tehdä uusi mutta sitten näin kuivuttuaan aamuisessa jotain haiuraista ja kävin ostamassa pc testejä.. illalla uusiksi koitan tässä pidättää ainakin 4h laitan sitten kuvaa.
Minä en valit.näe haamua tai toistaviivaa näissä.
 
vierailija
Hei täällä taas se eilinen vierailija laitoin nyt nimen jos vielä kommentoin

Tein suoran nyt kuivista testeistä niissä lukee koska tehty

https://aijaa.com/SVBFbZ

Selviä ei ole kyllä mikään mutta jotain hyvällä mielikuvituksella saan näkymään.. piti vasta maanantaina tehdä uusi mutta sitten näin kuivuttuaan aamuisessa jotain haiuraista ja kävin ostamassa pc testejä.. illalla uusiksi koitan tässä pidättää ainakin 4h laitan sitten kuvaa.
Näen kännykällä jotain ylimmässä, muissa en
 
Hei täällä taas se eilinen vierailija laitoin nyt nimen jos vielä kommentoin

Tein suoran nyt kuivista testeistä niissä lukee koska tehty

https://aijaa.com/SVBFbZ

Selviä ei ole kyllä mikään mutta jotain hyvällä mielikuvituksella saan näkymään.. piti vasta maanantaina tehdä uusi mutta sitten näin kuivuttuaan aamuisessa jotain haiuraista ja kävin ostamassa pc testejä.. illalla uusiksi koitan tässä pidättää ainakin 4h laitan sitten kuvaa.
Oikein kun tihrustaa niin näkyy kahdessa ekassa ja sit alimmassa jotain :) toivottavasti enteilis plussaa! :)
 
Tiiti1234
Heh himotestaaja täällä tosiaan
4h pidätyksellä tein pc ja vimpan rfsu liuskatestit. Rfsu en nää mitään mutta pc:ssä jotain pilkahtaa hyvillä viivalaseilla

Tässä heti 2min jälkeen:

Tässä kuivuttua

En ole tikuttanut ovista niin dpo ei varmaa mutta viimisimmästä yhdynnästä nyt 12pvä. Olettaisin että nyt on dpo 11
 
vierailija
Heh himotestaaja täällä tosiaan
4h pidätyksellä tein pc ja vimpan rfsu liuskatestit. Rfsu en nää mitään mutta pc:ssä jotain pilkahtaa hyvillä viivalaseilla

Tässä heti 2min jälkeen:

Tässä kuivuttua

En ole tikuttanut ovista niin dpo ei varmaa mutta viimisimmästä yhdynnästä nyt 12pvä. Olettaisin että nyt on dpo 11
Ei näy toista viivaa näissä.
 
Heh himotestaaja täällä tosiaan
4h pidätyksellä tein pc ja vimpan rfsu liuskatestit. Rfsu en nää mitään mutta pc:ssä jotain pilkahtaa hyvillä viivalaseilla

Tässä heti 2min jälkeen:

Tässä kuivuttua

En ole tikuttanut ovista niin dpo ei varmaa mutta viimisimmästä yhdynnästä nyt 12pvä. Olettaisin että nyt on dpo 11
En näe toista viivaa mutta kannattaa testata parin päivän päästä uudelleen tai sitten kun kuukautiset myöhässä. Itselläni tullut viivat yleensä päivä ennen kuukautisten alkamispäivää tai sinä päivänä. Tsemppiä!
 
vierailija
Mulla hyvä uus puhelin ja kännykän näytöllä näkyy kyllä hennot viivat kaikissa testeissä Tiitillä. Mut voi olla toki viivanpaikkakin, itse aikaisena testaajana olen saanut tuommoisia Dpo 8-9 ja siitä on lähtenyt vahvistumaan. Tsemppiä!
 
Mulla hyvä uus puhelin ja kännykän näytöllä näkyy kyllä hennot viivat kaikissa testeissä Tiitillä. Mut voi olla toki viivanpaikkakin, itse aikaisena testaajana olen saanut tuommoisia Dpo 8-9 ja siitä on lähtenyt vahvistumaan. Tsemppiä!
Mä oon samaa mieltä. Nään kyllä pc liuskassa jotain. Mutta viivanpaikkakin mahdollinen. Tsemppiä Tiiti ja toivotaan että enteilis jotain :)
 
vierailija
juu, näinhän se on et ei oo varmuutta ennenku kunnon plussa pärähtää testiin tai menkat alkaa.... tänään aamusta tein uudet pc:n ja rfsu:n ja jotain olin näkevinäni... toivottavasti vahvistuis viivat, on ollut monta kemiallista niin sitä ainaväistämättä pelkää...

Heips!
Tänään asmulla rfsu aika sama ku eilen, äsken PC:n testi ehkä vahvempi ku eilen vai mitä tuumaatte? Miksi mulla on muuten aina niin et aamulla viivoja ei pahemmin näy, päivällö paremmin. Onko muilla samoin? Tänään dpo 12-13
 

Yhteistyössä