Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

vierailija
Heips!
Tänään asmulla rfsu aika sama ku eilen, äsken PC:n testi ehkä vahvempi ku eilen vai mitä tuumaatte? Miksi mulla on muuten aina niin et aamulla viivoja ei pahemmin näy, päivällö paremmin. Onko muilla samoin? Tänään dpo 12-13
PC:ssä varsinkin näkyy hyvä viiva!

Täällä tämmöstä tänään... vähän nipistelee alavatsalla.


T. Lallastiina-vierailija
 
tsemppiä sinne!
mulla ois yks viikonäytöllinen testi mut en oo uskalranu sitä vielä tehdä, pelottaa et lukee ei raskaana...
Toivottavasti viivat jatkavat vahvistumistaan!
Ei kannata tehdä tosiaan liian aikaisin :) mä tein kun aloin saamaan tommosia viivoja pc liuskaan ja tuli Ei raskaana. Sit odotin pari kolme päivää kun viivat oli jo punaisempi ja sit tuli 1-2 vko :) nyt rv 6 menossa!
 
Pakko kysyä nyt neuvoa voiko ovis olla vasta kp 33? Silloin ainakin tuli ovislimat, en kyllä tikuttanu. Nyt kp 50 eikä menkkoja kuulu eikä näy! Testit näyttää hyvin hailakkaa haamua /viivanpaikkaa. Viivanpaikaksi epäilen kun noi rfsu testit vissiin antaa aika räikeitäki viivanpaikkoja varmaan pitää lääkäriin suunnata jos ei noi menkat ala...
 
Pakko kysyä nyt neuvoa voiko ovis olla vasta kp 33? Silloin ainakin tuli ovislimat, en kyllä tikuttanu. Nyt kp 50 eikä menkkoja kuulu eikä näy! Testit näyttää hyvin hailakkaa haamua /viivanpaikkaa. Viivanpaikaksi epäilen kun noi rfsu testit vissiin antaa aika räikeitäki viivanpaikkoja varmaan pitää lääkäriin suunnata jos ei noi menkat ala...
Se on yksilöllistä,riippuen kierrosta. Jos pidempi kierto niin varmaan mahdollista.
 
Pakko kysyä nyt neuvoa voiko ovis olla vasta kp 33? Silloin ainakin tuli ovislimat, en kyllä tikuttanu. Nyt kp 50 eikä menkkoja kuulu eikä näy! Testit näyttää hyvin hailakkaa haamua /viivanpaikkaa. Viivanpaikaksi epäilen kun noi rfsu testit vissiin antaa aika räikeitäki viivanpaikkoja varmaan pitää lääkäriin suunnata jos ei noi menkat ala...
Mun esikoisesta plussasin kp 56 tai 58. Pco on ja epäilivät ett olis vaan jäänyt yhdet kuukautiset välistä. Raskaus sujui hyvin ja tyttö nyt 11v.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Jjannah

Yhteistyössä