Hakutulokset

1. P

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Joko ovis tai sitten ovis testi näyttää raskaudesta plussaa ennen kuin raskaustesti :) tosin luulis että r-testi ois jo plussa. Joten suuremmalla todennäköisyydellä ovis! :)
  2. P

Marraskuiset 2021

Hitsi että aika kuluu niiiiin hitaasti ainakin näin alussa :D varhaisultra on varattu, mutta siihen on reilu kaksi viikkoa vielä aikaa. Ehkä pitäisi pitää itsensä superkiireisenä niin ei tulis jatkuvasti mietittyä tätä raskautta (lähinnä siis stressata onko kaikki nyt varmasti ok), mutta nää...
  3. P

Marraskuiset 2021

Voi ei, kamala kuulla :'( paljon tsemppiä jaksamiseen <3
  4. P

Marraskuiset 2021

Mulla ei ole koskaan ollut raskaudessa oksentamista, kuvotusta kyllä. Tänään eka päivä ku ei tee pahaa tai ällötä ihan kaikki :D viikonloppuna ja maanantaina jos en ollut syönyt, tuli kauhean huono olo ja ihan kuin ois keinuvassa laivassa ollut. Nyt tuntuu ettei tänään oikein ole sitten taas...
  5. P

Marraskuiset 2021

Täällä sama... Alkoi muutama päivä sitten. Oon nukahtanut nyt kolmena iltana klo 18 aikaan... Herännyt toki siitä sitten suihkuun ja nukkuun vielä :D mut edelleen väsyttää yöunien jälkeen ja kahvia ei viittis kauheesti kiskoo.
  6. P

Marraskuiset 2021

Täällä meneillään 4+1 ja komeet leffaviivat tuli vihdoun liuskatestiin :) Jotenkin tosi epäuskoinen fiilis tästä kaikesta, kävin tänään verikokeissa muista asioista ja katsottiin hcg joka oli 271, eli vissiin ihan hyvä näille viikoille. Oikealla puolella viiltelee ja kipuilee aina välillä ja...
  7. P

Marraskuiset 2021

Mulla on preggers, jota moni seuraamani nainen somessa on käyttänyt. Se on ainakin suloinen :) sitten toi Raskaus+ vaikuttaa hyvältä. Todennäköisesti poista näistä pari myöhemmin, kiinnostaa vaan alkuun mitä noi sovellukset näyttää :)
  8. P

Marraskuiset 2021

On, neljä erilaista! :DDDD
  9. P

Marraskuiset 2021

https://aijaa.com/3BOxVm Varasin tänään aamulla ensimmäisen neuvola - ajan, että ehdin saamaan aikatauluihini sopivan mikäli sinne asti päästään. Linkissä kuva mun testailuista joita ensi kertaa elämässä olen säilytellyt :D alin liuska random päiväpissa ja ihan komea viiva siihen tuli...
  10. P

Marraskuiset 2021

Onpas sulla aikaisin jo 2-3! :) onko sulla ollut aikaisin ovis? :) kiinnostaa, kun ite sain tänään 1-2 digiin iltapissasta
  11. P

Marraskuiset 2021

Samoja huolia ja ajatuksia täälläkin, mies varsinkin huolissaan taloudesta. Tää on miehelle ensimmäinen lapsi ja mulle kolmas. Ollaan suunniteltu vauvan yrittämistä jo tovin ja vuoden alussa mies sanoi että olis valmis jättämään ehkäsyn pois. Hänellä on siis tosi mixed feelings koska nyt tää...
  12. P

Mä kyllä nään ekassa kuvassa varsinkin jotain.
  13. P

Mä huomasin kans että eipä juuri vaikuttanut oliko aamu- vai iltapissa, vahvistunut viiva vain päivien edetessä jos nyt ei ihan laihasta pissasta testannut. Yhtä "vahvaa" haamua antanut esim pc samana päivänä aamulla ja illalla :)
  14. P

Kahdessa edellisessä kyllä joo :) ja ajattelin nytkin kyllä. Tosin en oo koko pään väriä ottanut aikoihin, mutta sillon aiemmin kyllä joo :D
  15. P

https://aijaa.com/y4kfas uskaltaisko jo tehdä digin?
  16. P

Samaa mieltä :)
  17. P

Marraskuiset 2021

Meillä vähän sama kun en tikutellut ovista, mut tunnistin kyl et lähellä on ja tiesin koska oli sit menny jo ohi. Kouraisu joka jatkui hetken tuntui mullakin yksi ilta oviksen jälkeen ja tiesin että jotain tapahtuu!
  18. P

Marraskuiset 2021

Tulen nyt toooosi varovaisesti tänne mukaan :D la ois menkkojen mukaan 24.11, eli vasta plussattu!
  19. P

https://aijaa.com/wBbVvJ oli pakko viel yks tehdä! :D nyt lopetan tältä erää xD

Yhteistyössä