Hakutulokset

  1. P

    Kolmekymppiset tokakertalaiset syystunnelmissa

    Moikka! Aluksi ONNEA ONNEA Adalle! :flower: Kerrohan vaikka FB:ssä tapahtumista, jos vaan jossain välissä joudat. :heart: Ja anteeksi, en tullutkaan heti ultran jälkeen tänne takaisin. Me lähdettiin suoraan mökille, jossa oli vain kännykässä netti, eikä sillä surffailu ole kovin sujuvaa...
  2. P

    Kolmekymppiset tokakertalaiset heinäkuussa

    Moikka, Mä oon käynyt täällä jonkun kerran lukemassa, mutta en ole aiemmin saanut kirjaudutuksi. Tulin vaan nopeasti nyt sanomaan, että mut voisi lisätä listaan sitten jos ensi viikon ultrassa on kaikki hyvin. Saan sieltä sen tarkemman lasketun ajankin. En oikeastaan edes muista, mikä se...
  3. P

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset TOUKO- ja KESÄKUUSSA*

    Tuttipullon sterilointilaitteesta: Meillä ei ole, enkä ole kaivannut. Mutta se johtuu ehkä eniten siitä, että tuttipulloa käytetään meillä ehkä pari kertaa viikossa, jos sitäkään. Jos meinaa lähinnä imettää, sterilointilaite voi olla vähän turha, mutta jos aikoo syöttää joko omaa maitoa tai...
  4. P

    Minkä ikäiset lapset/ vauvat käyttävät 70 senttisiä vaatteita

    Meillä on poika nyt viikon reilu 3 kk ja 70 cm tuntuu jo joissain niukimmissa bodyissä ihan sopivalta. Poika tosin tuskin on ihan noin pitkä vielä (oiskohan 65 cm), mutta kestot on käytössä.
  5. P

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset TOUKO- ja KESÄKUUSSA*

    onnea hemulille! <3 kevätesikko, tuo on niin tutun kuuloista. mutta jos nyt auttaa mitään, niin kuitenkin tuo aika kuulostaa nyt kaukaiselta. poika on nyt 3 kk ja mahavaivoista katosi terä jo kauan sitten. nyt meillä nukutaankin 9 h putkeen ilman syömisiä... :O Nyt eletään aivan ihanaa...
  6. P

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset TOUKO- ja KESÄKUUSSA*

    Clado :hug: :'( :'( :hug: Mielettömän epäreilua. Paljon voimia teille. Ja toivotaan, että saat sen työpaikan, vaikka se varmaan tuntuukin nyt toisarvoiselta. Olen niin pahoillani puolestasi! Onnea Odessalle ja perheelle. :heart: Mahakipuilijoiden äideille tseppiä. Koittakaahan...
  7. P

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset TOUKO- ja KESÄKUUSSA*

    Vähän myöhässä suurensuuret onnittelut Kevätesikon perheelle! Kiva että tuntuu menevän niin hyvin. Hyväuninen lapsi on kyllä mieletön siunaus vauva-arjessa. Ja onnea kaikille uusille plussanneille, erityisesti Cladolle! Pitkä odotuksen odotus on nyt palkittu! Ihanaa! :heart: :heart...
  8. P

    Noin kolmekymppiset ekakertalaiset *nimenhuuto*

    jee! tervetuloa facebookiin, hapsis! se on vähän täss viime päivinä tökkinyt, mutta toivottavasti kuullaan pian siellä teidänkin vauva-arjesta. me lähdetään kohta loppuviikoksi reissuun. tosi vaikea pakata, kun poika on juuri tänään hieman kärttyisä ja vähäuninen. ja kotiin jää kyllä aivan...
  9. P

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset TOUKO- ja KESÄKUUSSA*

    niin, niitä hymyjä on meillä tullutjo aika kauan, noin neljän viikon ajan. eilen siis kuvittelen kuulleeni naurun, ja niin äitikin luuli kuulleensä, kun poika oli hetken hänellä sylissä. mutta ei ola nyt ihan varmoja. hymyt tulevat levainä ja tiheään. :heart: aika usein juuri kun on tissi...
  10. P

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset TOUKO- ja KESÄKUUSSA*

    oo, kevätesikolta varmaankin irtoilee limatulppaa! musta tuntuu, että se voi olla monenlaista koostumukseltaan. varmaan sitä kohta tulee lisää. ja jos nyt pelottaa, niin odotas sitten synnytyksen jälkeen. mulla ainakin se maidonnousu sai aikaan sellaisen hormonipuuskan ja hirveät pelkotilat...
  11. P

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset TOUKO- ja KESÄKUUSSA*

    voi itku, millainen lääkäri mekkalalla oli! luulisi nyt kaikkien ymmärtävän, että tuollaisella asenteella pelko ei lienny vaan pikemminkin kasvaa. meillä poika on nyt 8 viikkoa vanha, ja luulen aamulla kuulleeni ensimmäisen hekotuksen. se näytti tulevan refkesinä, kun poika äkkäsi minun...
  12. P

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset TOUKO- ja KESÄKUUSSA*

    unico, ne bravadot tulee normaalisti ihan parissa päivässä englannista (oon tilannnut kaksi kertaa), mutta nyt se tuhkapilvi on sekoittanut kansainvälisen postiliikenteen niin, että ties kuinka kauan voi mennä. mäkin odottelen kovasti hoitolaukkuani. kvartti, en tiedä, ootteko tehneet saman...
  13. P

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset TOUKO- ja KESÄKUUSSA*

    unco, mä pesen vaipat nykyään aina ecoverilla. se poistaa kakkatahratkin. pesupähkinät ei tehonneet niihin. mekkala, no onpa ksittämätöntä ehdottelua! äitiysloma ja vuosiloma yhtä aikaa? saatkos yhtäkkiä kaksnkertaiset tunnitkin päivään vai miten muka ehtisit nauttia yhtä aikaa kahta lomaa? :O
  14. P

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset TOUKO- ja KESÄKUUSSA*

    Onnea Omenalle! :flower: :heart: :heart: Tervetuloa äitiyden ihmemaahan. Meillä on nyt poika 1,5 kk ja arki on alkanut lentää oikein kevyesti. Ihanaa, miten paljon edisystä tapahtuu niin lyhyessä ajassa sekä itsessä että pojassa! mä vielä noista kestoista paasaan, jos joku jaksaa lukea...
  15. P

    Noin kolmekymppiset ekakertalaiset *nimenhuuto*

    mäkin täällä kurkkimassa, näkyiskö jo vaikka hapsiaista. ei näköjään vielä! tervetuloa myös tuonne facebookin puolelle!
  16. P

    *Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset MAALISKUUSSA ja vähän huhtikuussakin*

    unicolle onnea vielä tälläkin puolella! ja vinkikso, että jos et ole vielä tutustunut vauvojen vaipattomuuteen, niin tutustupa! voisit pärjätä teidän tytön kanssa vaikka lähes kokonaan ilman vaippoja. hapsiainen, jos ei unico tai kukaan muu halua niitä vaippoja, niin tarjoa niitä sitten...
  17. P

    *Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset MAALISKUUSSA ja vähän huhtikuussakin*

    moi, mun on pakko kirjoittaa pari sanaa kestoilukokemuksistani, vaikka pääsisinkin nyt syömään puuroni loppuun, kun poika nukahti. tää tulee nyt siis ihan pikaisesti: imse vimseistä: - ne äp:n imse vimset kannattaa pestä jopa 10 kertaa ennen käyttöä. sitten ne imee hyvin. - ne on...
  18. P

    *Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset MAALISKUUSSA ja vähän huhtikuussakin*

    unicoa ja omenaa kurkkimassa... :wave: p.s. teiän kantsii pistää pian uusi pino pystyyn. unico ei varmaan ehdi enää päiviteellä etusivua... ;)
  19. P

    *Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset MAALISKUUSSA ja vähän huhtikuussakin*

    anteeksi tsiljardit kirjoitusvirheet! kirjoittelin imettäessä ja tämä näppäimistö on vähän sökö en taida jaksaa niitä edes korjata...
  20. P

    *Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset MAALISKUUSSA ja vähän huhtikuussakin*

    Synnytystarina Perjantaina 5.3. kävin yliaikaiskontrollissa kättärillä. Viikot olivat silloin 41+3. Kohdunsuu oli aavistuksen avautunut, vauvan pää kiinnittynyt. Sain käynnistysajan tiistaiksi. Iltapäivällä tuntui juhlalliselta, kun miehellä oli loppupäivä vapaata ja oli viikonloppu...

Yhteistyössä