Hakutulokset

  1. M

    Säälin teitä jotka naimisissa idiootin=remonttimiehen kanssa!

    Just :D tuo oli mun mielestä ilkeää yleistystä. Jotkut haluaa oikeasti tuolle alalle tekemään hommia, ja jos totta puhutaan, sillä yläkoulu todistuksella ei ole mitään väliä kun sinne pääsee. Sinne haluavat yleensä oppivat käsillään, ja voivat amiksesta saada tosi hyvän todistuksen. Ja voin...
  2. M

    Tampere parhaat ruokapaikat

    American Diner! :) Älyttömän kokoiset annokset, monipuolisesti erilaisia hampurilaisia yms..
  3. M

    Miten pariskunnan raha-asiat pitäisi mielestäsi jakaa/hoitaa tässä tilanteessa? mikä olisi reilua?

    No onko mies maksanut enemmän asumiskuluista kun olette asuneet yhdessä? Jos sinun ei ole tarvinnut maksaa ruokaa yms. muuta kuin asuntolaina, niin minusta miehelläsi on tavallaan oikeus asuntoosi. Jos taas sinä olet ollut muutenkin vastuussa raha-asioissa, ja mies törsäillyt, niin sitten ei...
  4. M

    Meille ei voi tulla, koska äidillä on pää kipeä, meille ei voi tulla, koska äidillä on astma, en voi mennä kotiin koska

    Millainen tilanne on nyt? Kiusaako lapsi vielä ap:n lasta koulussa?
  5. M

    Onko väärin kieltää tulevaa isää osallistumasta synnytykseen?

    Onko se sitten myös miehen velvollisuus olla synnytyksessä mukana, jos tuleva äiti niin haluaa? Onhan niitäkin miehiä jotka eivät halua olla todistamassa lapsensa syntymää.
  6. M

    Mies pääsi vuokrafirman kautta rakennusalan hommiin..

    6 vuotta on pitkä aika. Katoitko jo nettisivut?
  7. M

    Mies pääsi vuokrafirman kautta rakennusalan hommiin..

    Vai että Nordea rikkaiden pankki :D juuri itse katsoin lainavaihtoehtoja sen nettisivulta ja omasta mielestäni ihan ok ehdot, ei mitkään mahdottomat. Jos oikein muistan, piti olla 20% käsiraha tai takaaja. Aina voi katsoa toisten pankkien nettisivuja, sieltä löytyy myös paljon tietoa.
  8. M

    Mies pääsi vuokrafirman kautta rakennusalan hommiin..

    Minunkin avopuoliso on samassa tilassa, eli vuokrafirman kautta töissä.. En tiedä lainan saamisesta, mutta sen verran olen kuullut, että vuokrafirmasta voi päästä hyvin myös normifirmalle töihin jos tekee työnsä hyvin. Sitä kun ei ikinä tiedä milloin voi tulla potkut milloin miltäkin työmaalta...
  9. M

    Ketään kenen vauva lähtenyt liikkeelle vasta 11kk ikäisenä tai vanhempana?

    Minä en kuulemma lähtenyt kävelemään kuin vasta puolentoista vuoden ikäisenä, ja ihan normaali olen. :) Ei vaan ollu mikään kiire katselemaan maailmaa.
  10. M

    Mitä tehdä ongelmakoiran kanssa?

    Onko tutkittu ettei ole pissitulehdusta? Omalla kiinanharjakoiralla kesti myös kauan oppia sisäsiistiksi (poika, kesti yli vuoden).Onko karvaton vai puuteri? Ja käytättekö talvella sitten haalareita?
  11. M

    Onko paikalla chilin ja jalopenon kasvattajia

    Olen saanut itse sellaisen kuvan että vihreät eivät ole niin tujuja kuin punaiset. Ja varmaan muuttuvat punaisiksi. Chilifoorumilta löytyy paljon tietoa, samoin chiliwikistä! Jokainen lajike on niin erilainen..
  12. M

    Toimeentulotuki

    Yksi lukiolais tuttunu haki toimeentulotukea, ja sai sitä vaikka ei ollut nostamassa lainaa. Ja sai muistaakseni täyden tuen. Riippuu paikkakunnasta? Ja tuttu oli yli 18.
  13. M

    Millaisen / minkä kukan istuttaisit kesällä haudalle ?

    Verenpisara oli mun suosikki kun olin kuukauden töissä hautausmaalla! Eikä muistaakseni ollut kauhean vaativa.
  14. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Huhtikuussa*

    Hei.. Mut voi poistaa listalta, tuli huonoja uutisia rakenneultrassa. :/ sikiö kuollut kohtuun.
  15. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

    Hei! Olen lukenut Syyskuun suloisuuksia tammikuusta alkaen, ja nyt voisin itsekkin liittyä joukkoon, jos vain sopii :) Täällä on ollut aika möykkyinen alku. Aluksi alkuraskauden ultrassa minulle todettiin ettei siellä mitään ole (vaikka itsekkin näin että siellä kohdussa oli pienen pieni...
  16. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

    Hei! Kävin varhaisultrassa viikon 6 alussa. Lääkäri kuitenkin sai mieleni synkkenemään äkkiä, sillä tämä on varmaan tuulimuna lääkärin sanojen mukaan. Mutta eikö tuulimunassa sikiöpussin pitäisi oolla tyhjä? Itsekkin näin pienen pavun siellä, mutta lääkäri oli niin varma huonoista uutisista...

Yhteistyössä