Tampere parhaat ruokapaikat

  • Viestiketjun aloittaja Hyvän ruuan ystävät
  • Ensimmäinen viesti
Hyvän ruuan ystävät
Ollaan kolme äiti-ihmistä tulossa Tampereelle viikonloppuna viettämään iltaa, syömään ja nauttimaan. Kertokaas tamperelaiset kanssasisaret, minne kannattaisi illalla syömään. Mitään erikoishienoa paikkaa ei etsitä, monipuolinen ruokalista olis hyvä, pitsat, pihvit meksikolaiset ym. on aina hyviä, huonoihinkin paikkoihin saattaa turisti eksyä jos ei kysyä neuvoa asioista paremmin tietäviltä! Kiitos jo etukäteen!
 
fffggg
Itse suosittelisin PIZZA paikoista napoilia :) Erittäin hyvät pizzat ja saa myös pasta annoksia. Voi olla että muutakin oli, mut
me syödää siel aina pizzaa... nam nam nam..
 
Nap
Zarillo on meidän vakkaripaikka, on meksikolaista, on hamppareita, piffiä.. Eikä tosiaan ole hinnalla pilattu, eikä sitä sellaista tunnetta, mikä tulee väkisinkin joissain ketjuravinteleissa.

Viikonloppuna ja iltaisin tosin kannattaa soitella pöytävaraus.
 
kunhan ihmettelen
täällä tuntuu olevan muutaman viikon välein näitä ketjuja, jossa etsitään ravintolavinkkejä nimenomaan Tampereelta. Löytyisköhän haulla niitä "vanhoja"
 
"vieras"
Napoli on aivan yliarvostettu paikka. Oon käynyt siellä monta kertaa, kun lähipiiri tykkää, mutta pizzat on vaan OK-tasoa siihen nähden, että maksavat kympin verran tai enemmän. Esimerkiksi herkkusienet ja ananakset ei ole tuoreita. :(

Suosittelisin Kustaa III -nimistä ravintolaa Kuninkaankadulla, jos tekee hampparia mieli. Siellä on tällä hetkellä kampanja, jossa voi tuunata mieleisensä hampurilaisen tai patongin, eli valita itse täytteen (esim. possunniskaa, lohta, kanaa, halloumia, tofua...), pari kastiketta, lisukkeen ja muuta kivaa. Täältä ollaan tilattu monta kertaa parhaat hamppariateriat! :)

Myös Ruby and Fellas, Roast, Plevna ja Gringos Locos on hyviä. Gringosista saa parasta tex mexiä, listalla on joitain aitoja meksikolaisiakin ruokia ja hintataso on kohtuullinen.

Välttelisin Pancho Villoja, Amarilloja ynnä muita.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";29131249]Napoli on aivan yliarvostettu paikka. Oon käynyt siellä monta kertaa, kun lähipiiri tykkää, mutta pizzat on vaan OK-tasoa siihen nähden, että maksavat kympin verran tai enemmän. Esimerkiksi herkkusienet ja ananakset ei ole tuoreita. :(

[/QUOTE]

Vilkaisin mielenkiinnosta sitä listaa. Kuulostaa todella tylsältä ja vanhahtavalta kokonaisuudelta, ja jos paikka mainostaa 100 erilaista pizzaa, tavara ei voi todellakan olla tuoretta. Purkkiherkkusieniä ja miksi sitä ananasta tungetaan joka paikkaan. Suomalainen ilmiö..
 
"vieras"
Ja pihvipaikoista suosittelen Huberia, joka on keskihintainen Berthan "pikkuveli". Itse olen siellä syönyt tofua, mutta kanssaruokailijat kehuivat myös lihaa kaupungin parhaaksi.
 

Yhteistyössä