Mies pääsi vuokrafirman kautta rakennusalan hommiin..

  • Viestiketjun aloittaja kukas tietäs
  • Ensimmäinen viesti
kukas tietäs
saako vuokrafirman työsopparilla pankista lainaa? Työsuhteen pituudesta ei tietoo,tosin nykymaailman tilanteessa ei taida kukaan tietää työsuhteensa päättymisestä vaikka ois kuinka vakkarisopimus ja 40v takana ko. firmassa,että sinänsä..
Aika nihkee asuntotilanne meillä,viiden henkilön pitäs mahtua 47m2 keväällä...
 
Minunkin avopuoliso on samassa tilassa, eli vuokrafirman kautta töissä.. En tiedä lainan saamisesta, mutta sen verran olen kuullut, että vuokrafirmasta voi päästä hyvin myös normifirmalle töihin jos tekee työnsä hyvin.
Sitä kun ei ikinä tiedä milloin voi tulla potkut milloin miltäkin työmaalta jos on töissä vuokrafirmassa, ja seuraavaa työmaata voi joutua odottamaan.

Mutta ainahan voi mennä kysymään pankista suoraan. Esimerkiksi Nordealla on joustavia lainoja, eli voi olla aikoja kun ei maksa kuin korot yms.
 
kukas tietäs
niih..takaajia ois ja palkkakin reilun 2000e/kk. Eikä oo mitään 200000e tarkotus ottaa..Hitto! Paljon kiinnostaa mistään hikisestä kaupungin vuokraluukusta,(jossa juopot ja narkkarit on naapureina,)maksaa vuokraa 1000e kun samalla rahalla lyhentäs jo pankkilainaa :(
 
kukas tietäs
Minunkin avopuoliso on samassa tilassa, eli vuokrafirman kautta töissä.. En tiedä lainan saamisesta, mutta sen verran olen kuullut, että vuokrafirmasta voi päästä hyvin myös normifirmalle töihin jos tekee työnsä hyvin.
Sitä kun ei ikinä tiedä milloin voi tulla potkut milloin miltäkin työmaalta jos on töissä vuokrafirmassa, ja seuraavaa työmaata voi joutua odottamaan.

Mutta ainahan voi mennä kysymään pankista suoraan. Esimerkiksi Nordealla on joustavia lainoja, eli voi olla aikoja kun ei maksa kuin korot yms.


Nii,mutta nordea on rikkaiden pankki. Tilillä pitää olla 40000e valmiiks rahaa ennenku uskaltaa edes ovesta kävellä sisään..
 
täh
Alkuperäinen kirjoittaja kukas tietäs;29007073:
niih..takaajia ois ja palkkakin reilun 2000e/kk. Eikä oo mitään 200000e tarkotus ottaa..Hitto! Paljon kiinnostaa mistään hikisestä kaupungin vuokraluukusta,(jossa juopot ja narkkarit on naapureina,)maksaa vuokraa 1000e kun samalla rahalla lyhentäs jo pankkilainaa :(
Ja sinä olit töissä missä? Vai meinasitko että noilla ruhtinaallisilla miehesi tuloilla tempaistaan kunnon lainat pankista kuin pankista?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja kukas tietäs;29007073:
niih..takaajia ois ja palkkakin reilun 2000e/kk. Eikä oo mitään 200000e tarkotus ottaa..Hitto! Paljon kiinnostaa mistään hikisestä kaupungin vuokraluukusta,(jossa juopot ja narkkarit on naapureina,)maksaa vuokraa 1000e kun samalla rahalla lyhentäs jo pankkilainaa :(
Jos sulla on n. sama palkka niin luulisi lainaa saavan.
 
kukas tietäs
Alkuperäinen kirjoittaja täh;29007092:
Ja sinä olit töissä missä? Vai meinasitko että noilla ruhtinaallisilla miehesi tuloilla tempaistaan kunnon lainat pankista kuin pankista?
Kylläpä nätisti kirjotat toisten tulojen suuruudesta,nuija.. Mitähän se sulle kuuluu missä mä olen töissä? Ihan on vakisopimus mulla,mutta kuten alotuksesta voi päätellä,että kun keväällä pitäs mahtua viisi henkeä,olen siis raskaana nyt eli pian kotona vauvojen kanssa..On tuolla ukolla säästöjäkin ja tästäkin kämpästä saa voittoo ainakin sen 30000e kun myy tän pikkukämpän..
 
kukas tietäs
tokikaan kukaan ei tällä palstalla pysty tietämää mistään mitään,mutta ainahan sitä voi kysyä onko jollakulla ihan omakohtaista kokemusta,jolloin voi myös jotain mielipidettä kertoo...
Vuokralle en lähe,rahat menee hukkaan.
 
Vai että Nordea rikkaiden pankki :D juuri itse katsoin lainavaihtoehtoja sen nettisivulta ja omasta mielestäni ihan ok ehdot, ei mitkään mahdottomat. Jos oikein muistan, piti olla 20% käsiraha tai takaaja.

Aina voi katsoa toisten pankkien nettisivuja, sieltä löytyy myös paljon tietoa.
 
kukas tietäs
Vai että Nordea rikkaiden pankki :D juuri itse katsoin lainavaihtoehtoja sen nettisivulta ja omasta mielestäni ihan ok ehdot, ei mitkään mahdottomat. Jos oikein muistan, piti olla 20% käsiraha tai takaaja.

Aina voi katsoa toisten pankkien nettisivuja, sieltä löytyy myös paljon tietoa.

Kyllä muuten on. Nauravat pihalle jos menet jollain 3000e/kk palkalla hakemaan 140000e velkaa..Oli ainakin 6v sitten..
 

Yhteistyössä