Hakutulokset

  1. J

    Reikä hampaassa...

    Heh, meijän kohta 6v tytöl huomasin aika ison reiän poskihampaas. Siis eka reikä vasta. Miten teil muilla on onnistunu hammaslääkärissä käynti, saati paikkaaminen? tuntuu et mua itseä jännittää tuleva enemmän kuin tyttöä. Mulla itsellä ei ole ollu yhtään reikää, joten en oikein itsekään tiedä...
  2. J

    Gesslein future

    Löytyykö kellään kokemusta Gesslein future-mallisista vaunuista? Esikoiselle ollaan ostamassa vaunuja ja näihin alustavasti hieman ihastuttu. Olisi kiva kuulla minkälaatuiset kyseiset vanunut on, ovatko kestävät ja käytännölliset yms? Kiitos! :wave:
  3. J

    Isän rooli

    Mikä teillä on muodostunut isän rooliksi vauvan tultua taloon? Kuinka paljon isukit viettävät vauvan kanssa ja kuinka paljon ottavat vastuuta esimerkiksi kotitöistä? Ja kuinka paljon kantavat huolta äidin hyvinvoinnista? Meillä valitettavasti tuo isukki on ottanut pääasialliseksi roolikseen...
  4. J

    Ihottuma?poskissa

    Pojalle (7vko) ilmesty alkuviikosta näppyjä poskiin ja nyt ne näyttää kuivalta ihottumalta...Voiko ns. hormoninäpyt muuttua näyttämään ihottumalta?vai olisko kyse allergiasta... Jos jollain on jotain tietoa asiasta,niin kertokaa! :flower: :flower: :flower:
  5. J

    Remonttivinkkejä

    Huomenta kaikille, nyt otettais arvokkaita kokemuksia vastaaan :) Eli meille olis suunnitteilla ikkuna- ja keittiöremontti. Kertokaas vastikään remontoineet hyviä neuvoja esim toimittajista. Eli ikkunapuolella vaihtoehtona olis Tiivi tai Domus. Keittiöpuolella ehkä myös tuo Domus tai...
  6. J

    Ennenaikaiset supistukset

    Millaisia kokemuksia teillä on ennenaikaisista supistuksista? Ensimmäinen raskauteni oli niitä täynnä ja niiden vuoksi makasin 5 viimeistä kuukautta, viimeiset viikot sairaalassa saaden estolääkitystä piikillä peppuun (ja lihoin lähes yli 30 kiloa). Raskaus kuitenkin saatiin näin vietyä...
  7. J

    5v. neuvola

    Mitäs 5 v. neuvolassa tehdään ja mitä pitäisi osata?
  8. J

    änkytys

    Minulla on 3v. tyttö joka on vähän aikaa sitten alkanut änkyttää. Olen lukenut jotain tuosta änkytyksestä netistä, mutta olisin kiinnostunut kuulemaan muilta lisää joiden lapset änkyttävät. Meneekö änkytys itsestään ohi vai tarvitaanko siihen jotain puheopetuksen tapaista?
  9. J

    Ruoka-ainealtistuksesta ja hoitotuki

    Mitä mieltä olette ruoka-aine altistuksista sairaalassa vain siksi että hoitotuki jatkuisi? Pojalla tosi paha vilja-allergia ja jotta lekuri kirjoittaisi todistuksen hakemukseen tulisi kaikki viljat testata sairaalassa vaikka selvästi näkee ihosta että allergia on ja pysyy. Jättäisittekö itse...
  10. J

    tutista eroon!

    Hei! Olisko kellään hyviksi todettuja keinoja tutista vieroittamiseen? Miten ja minkäikäisenä vieroitus täytyisi aloitttaa! Kiitos jo etukäteen!

Yhteistyössä