Hakutulokset

  1. L

    Epi-no Delphine Plus - välilihan venytystreeni - kokemuksianne pikaisesti!

    Hei! Minäkin olisin kiinnostunut ostamaan laitteen. Laita yv, jos sulla ois myynnissä.
  2. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Heippa! En tiedä muistaako kukaan enää minua, mutta kirjoittelin tänne viime syksynä, kun kävin läpi ekaa IVF:ää. Sitten katosin, kun tuntui, ettei jaksanut enää samoista pettymyksistä kirjoitella. Ajattelin kuitenkin tulla kertomaan, kuinka on käynyt. Jos ei muusta syystä, niin ainakin jos...
  3. L

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Hei! Voisin liittyä mukaan. Kaksi viikkoa sitten sain plussan ja olo on vieläkin epätodellinen. Nyt menossa 6+2. Meillä esikoista on ehditty yrittää melkein kolme kolme vuotta, kunnes IVF nyt onnistui neljännellä siirrolla. Kovasti pelottaa keskenmeno, mutta ultrassa ollaan jo nähty sydämen...
  4. L

    * OYS 2011 hoidot *

    Tuosta spermanäytteestä: meillä meni niin, näyte otettiin vasta oyssissa. Ollaan oululaisia, ja eka koitettiin tk:ssa otatuttaa näyte, mutta eihän ne siellä semmosia tee. Miesraukka kerkeä viiä sinne näytteensäkin, ennen kuin lääkäri sai selvitettyä asian. Laitto meille sitten lähetteen ja n...
  5. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kaisla olen pahoillani :hug: Henrietta, en meinaa kertoa ollenkaan. Jos oltais keretty tyhjentää yksityisen pakkanen, kertosin varmaan, mutta nyt ei voida kertoa koko totuutta hoidosta (koska eivät hoitais meitä, jos tietäisivät pakastealkioista), ei kerrota mitään. En usko, että tuo jo tehty...
  6. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Täälläpäs tuntuu käyvän oikeen plussapuhuri! Hurjasti onnea Läitille, Astrealle, Marille ja Kaislalle! Uskallan onnitella vaikka viivat on vielä haaleita, on se toinen viiva jo sen verran kova juttu :) Stellalle onnea ultrakuulumisista! Oikeen kaksoset, vau <3 <3 Meillä edessä julkisen...
  7. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mahtavaa Stella! Hurjasti onnea :flower: Ihanaa, että vältyitte toiselta IVF:ltä. Nyt vaan peukut ja varpaat pystyssä, että kaikki menee hyvin. Ja meneehän se :) Muuten oli kyllä harvinaisen surkeat tulokset meidän piinailuporukalla. Taisi uhmata kaikkia todennäköisyyksia, mutta sehän...
  8. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Testattu on ja nega tuli, yllätys yllätys :( Tänään on pp 12 ja dpo 15, eli selvä peli.. Taidan olla mukana tammikuun piinailijissa sitten, jos ne meiän pakasteruppanat selviää. Oon kyllä aika maissa, vaikka tää olikin eka siirto :'( Henrietalle ja Viivalle halit negoista :hug: Stella...
  9. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Onpa täällä ollut kurjia uutisia monella :( En varmaan edes muista kaikkia, mutta halauksia ainakin Retikalle, Havinalle, Sarahille, Luisille, Nennalle, Viivalle ja Mandalalle :hug: Henrietta, älä vielä heitä kirvestä kaivoon, pp 8 on tosi aikanen :) Risukasa, miten voikaan olla noin...
  10. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Stella, onnea kahdesta pienestä! <3 minäkin pidän peukkuja, että toinen saisi kasvaa vähän isommaksi ja tulla teidän luo :) Viiva ja Luis, en tiiä onko hemoglobiini yksistään "paksun veren" aiheuttaja, vai oliko mulla syynä sen määräämiseen myös ne trombosyytit. Onko teillä testattu niitä...
  11. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Luis,mulle aspiriinit määräsi meidän Väestöliiton lääkäri, kun katsoi mun verikokeiden tuloksia. Hemoglobiini kuulemma komea (eli korkea, 140) ja trombosyytitkin ylärajoilla. Mulla on kuulemma paksu veri, mikä tosiaan voi vaikuttaa kohdun verenkiertoon. Myös kaksi alkuraskauden keskenmenoa...
  12. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Stella, aivan mahtavaa, että kaikki kolme hedelmöittyivät! Teillä on selvästi jotain supersoluja :) Toivottavasti siirtokin meni hyvin! Yritän kovasti olla kauheesti miettimättä tuntemuksiani. Oon huomannu, että tuun vaan hulluksi jos alan spekuloimaan. Toki jos mitään oireita ei ala tuntua...
  13. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Voi Stella :hug: Niin ymmärrän tuon sun pettymyksen :( onneksi kuitenkin kaikissa rakkuloissa oli solu! Uskon, että saatte alkion siirtoon. Mitä oon näistä hoidoista lueskellu, niin näyttää että 1/3 tai jopa 2/3 munasoluista saadaan alkioiksi asti, eli toivon, että tekin saisitte sen ainakin...
  14. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Läiti, voishan sitä tosiaan piinailijoihin tulla. Unohin koko piinailun kun olin niin onnessani siirrosta :) mutta virallinen testipäivä siis 5.11. eli pp 16. Kauheen myöhään kyllä mun mielestä, monilla tuntuu olevan aikasemmin.. Mullakin luget loppuu sitten ku loppuu, eli käytän paketit...
  15. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Aikamoista horroria oli kyllä mun viikonloppu kun mietin miten meiän alkiorassukat pärjää ja itkin paskoja solujani! Onneksi lopputulema ei ollutkaan niin paha :) Biologihan sanoi puhelimessa lauantaina, että seitsemästä kypsästä on kolme hedelmöittynyttä. Tänään käytiin lääkärin kanssa asia...
  16. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tervetuloa Tuutunen! Harmi, että sinäkin jouduit tänne, mutta voin lohduttaa, että ivf on aika helppo hoito kuitenkin. Mielummin teen tätä kuin menen vaikka hammaslääkäriin :) Tuosta kanyylin laitosta, siihen pitäisi kyllä olla joku puudutus. Muistaakseni minulla on joskus lapsena ollut...
  17. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tsemppiä Stella! Hyvin se menee :) Meilläkin kohta kai lähtö siirtoon. Ei oo kuulunu soittoa, että ei tarvi tulla. Meinasin saada sydärin, kun puhelin soi kerran, mut se oli onneksi vaan mies. Ja sai haukut siitä, että säikytteli :) mutta jännää on!
  18. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Stella, meillä punktion teki oma lääkäri. Tosin molemmissa ultrissa kävin toisella lääkärillä, kun oman vapaat ajat ei sopinu mulle. Mulle pistettiin orgalutran heti klinikalla kun selvisi, että punktio on keskiviikkona. Pregnyl oli kans klo 22 illalla. Biologi soitti äsken meidän soluista...
  19. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mandala, eihän se tosiaan huono määrä ole, varsinkin jos hedelmöittyvät hyvin. Tsemppiä piinailuun sulle! Huh huh mitä kohtelua oot Eukko saanut. Niin kuin sanottu, luulisi ammatti-ihmisten olevan ymmärtäväisempiä. Itsekin kävin inssit oyssissa, ja vaikka ihan asiallisesti siellä kohdeltiin...
  20. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Punktio takana ja kirjoittelen nopsaa puhelimella kuulumiset. Toimenpiteenä punktio oli kyllä helppo. Kipeimmältä tuntui, kun hoitaja joutui painamaan munasarjaa mahan päältä, että lääkäri pääsee hyvin punktioimaan. Nytkin olen täysin kivuton ja vointi on tosi hyvä! Mutta sitten solutulokset, ne...

Yhteistyössä