IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Vitsit Vilijonkka!! Kyllä testissä jo näkyis jos testaisit!! Toivotaan parasta!

Sydänsuvenyölle myös plussatuulia!

Omassa navassa tosi mälsää, en saanu ovista bongattua ja ottaa nii päähän :mad: Oltiin reissussa ja keskiviikko aamuna oli melkein jo tasavahvat viivat mutta ei vielä hymiöö ja sitten en pystyny testaa illalla ja torstai aamuna oli edelleen vahvat mutta ei hymiöö ja siitä lähti sitten haalenemaan. Luulen että mulla on niin nopee se lh- huippu ettei riitä kerran päivässä testailu, olis ehkä ollu hymiö sillom keskiviikko illalla... Pöh! Ärsyttää kun taas joutuu odottaa! En tiiä pitäiskö sit mennä vaan lääkkellisesti niin pääsis ainakin siirtoon asti..

Mandala mikä lääke toi letro on? Onks se sama kun progynova? Kyllä te vielä voitte onnistua, ihan varmasti!! Olikos ne loputkin alkiot blastoja?
 
Voitteko uskoa, että unohdin aamulla testata!!! Mä en käsitä.. koko projekti pyörii päässä ihan liikaa ja sitten kun se pitäis muistaa, niin pissin ohi tilaisuuteni. Kotiin päästyä pakko testata (se nega :mad:) ja suunnata ajatukset seuraavaan siirtoon.
 
  • Tykkää
Reactions: Timjami77
Voi Viljonkka oot ollut kyllä uskomattoman kylmä hermoinen! Mäkin olin aluksi silleen etten halunnut koskaan testata, mutta toisaalta mulla oli naikkarilla aina määrätty se pakollinen verikoe. Mutta nyt sitten tosiaan kun huomasi, että testiin piirtyi jo hyvin aikasessa vaiheessa 'jotain' siitä huolimatta että ei ollut mitään kunnon tunnistettavia oireita niin kyllä varmaan tulee ruokkimaan omaa testailua aikalailla :D esim seuraavassakin kierrossa varmaan huhkin jo ovistestien kanssa ajoissa :whistle: Mutta lähettelen sulle niin paljo plussatuulia täältä ettei tottakaan! :love: Ja muista että näin aikaisessa vaiheessa kyllä voi laimea pissakin laimentaa tulosta aika kovin, joten älä pelästy jos kotona iltapäivällä testaat!

Henrietta voi eiiii, ihan hanurista!! :unsure: tiedän kyllä tunteen kun ärsyttää ihan hullusti kun menee kierto hukkaan :(

Letrozol on siis joku rintasyöpälääke mitä käytetään useinkin ilmeisesti just munasarjojen aktivoimiseen, kohdun limakalvoa varten yms ja just clomien sijaan kun clomit ilmeisesti voi ohentaa kohdun limakalvoa. Tätä otetaan aamuin illoin KP2-6 siinä missä progynovaa otin kierron alusta asti ja oisin ottanut sinne rv9 asti lugejen kanssa.
En tiedä kuinka yleisesti Dextralla näitä määrätään, kun ei se kyseinen siirron suorittanut lääkäri multa mitään oikein kysellyt kun nämä määräsi varmuuden vuoksi PAS kiertoon. Noh uusia kokemuksia ainakin jos ei muuta.

Ja tosiaan blastoja meillä loput 4 pakkasessa. Pelottaa AIVAN järkyttävästi miten ne selviää sulatuksesta. Mutta kyllä me laskettiin miehen kanssa että kyllä tässä ainakin toinen IVF vielä Dextralla voidaan tehdä kokonaisuudessaan, ennen kuin otetaan mietitään että mitä tehdään. Nyt tällaisen ekan pienen onnistumisen jälkeen kyllä toivo pomppasi vaaralliselle tasolle, että osaako tätä sitten ikinä luovuttaa jos ei meinaa ottaa onnistuakseen :confused:

sydänsuvenyö miltäs tikut tänään näyttää siellä?
 
  • Tykkää
Reactions: Timjami77
Samanlaista viivaa kun eilen.. ehkä tuoreena jopa vähän hailumpaa. Hankala vertailla kun se aiempi on jo niin kuivunu. Se viiva on toisesta reunastaan suht tumma mutta toinen puoli on vaan melko hailu. No, mitä tässä voi muuta kun jatkaa testejä mihin suuntaan tää nyt menee.
 
ON: pp10 ja nega muutaman tunnin päiväpisusta. Ärsytti niin paljon, että heitin tyhjääkin tyhjemmän testin saman tien laatikon alimpaan nurkkaan... ja sitten sitä oli pakko käydä myöhemmin vielä kurkkimassa ja prkle :devil:... siihen oli tullut roskishaamu. Miksi pitikin mennä kurkkimaan jälkikäteen. Nyt taas toiveet vähän nousi (ja tod.näk. turhaan!). Onko joku muu saanut pregcheckillä roskishaamun? Siis sellaisen ihan selkeän haamun turhaan...?
https://www.google.fi/search?q=pregcheck&spell=1&sa=X&ved=0CBgQvwUoAGoVChMIvfHZ9L6wxwIVxFcsCh0AeAN2
Henrietta Tuo on kyllä niin ärsyttävää, kun ei tiedä onko plussa vai ei. Mä olen elämäni aikana saanut ehkä alle 10 kertaa selvän plussan ovistestiin... ja silloinkin kun en ole saanut selkeää plussaa, niin jälkikäteen on varmistunut että ovis on kuitenkin tapahtunut. Ei siis raskauden merkeissä, vaan tutkimuksen ja verikokeen. Lääkkeellinen kierto kyllä selvästi helpottaa tuota osuutta.

Mandala mä olen syönyt noita letrozoleja juurikin clomien tapaan vahvistamaan ovulaatiota ovulaationinduktioissa sekä insseissä. Kyllä mä uskon, että teillä vielä tärppää. Nyt oli kuitenkin jo jotain yritystä...
 
Viljonkka tuonne hätähousuihin kommentoinkin sulle jo kun siellä tämän oman tapauksen jälkeen tullut pyörittyä nii. Kyllä tuo vaan itsellä todella nostaisi myös toiveita eihän sille mitään voi. Mutta kyllä mun mielestä ei ne noinkaan selvät viivat täysin tyhjästä tule edes testiajan jälkeen. Mun mielestä se mun reilu vuoden takainen roskishaamu ei ollut noinkaan tumma jos mitenkään oikein muistan! Kuule aamupissaa ja uutta testiä vaan kehiin <3
 
Viljonkka_ Mulla on molemmat kokemukset tosta PCstä.. viime kesänä antoi roskishaamua pp5 ja 6 mikä myöhemmin muuttu plussaks testiajalla. Kkm:n jälkeen kun testasin viikon välein hcg:n poistumista, tuli ensin muistaakseni 3 viikon päästä tyhjennyksestä täysin negaa ilman mitään haamuja, mutta viikon päästä siitä näytti taas roskishaamua. Kuitenkin testiajalla oli selkee nega eli oikein näytti. Eli kai ne voi tarkottaa kumpaa vaan. Toivotaan parasta ja onnea aamun testiin!
 
Viljonkka kävin testin vilkasemassa tuolla toisessa ketjussa ja ei tuo ole mikään roskishaamu vaan selkee plussa. Yleensä roskishaamut ovat viivanpaikkoja/harmahtavia viivoja. Ei tuollaista punertavaa slekeää viivaa tule ellei ole raskaushormonia virtsassa. varovaiset onnittelut! Toivottavasti kaikki menee niinkuin pitääkin :)

Mandala oot oikeassa, kyllä se 8 ois todella hyvä saalis, jos kaikki vaan ovat kypsiä. Sunnuntaina pistin viimeisen annoksen ja eilen Pregnylin. Nyt odotellaan huomista punktiota. Pientä turvotusta tuolla on, sillä alavatsan jännittäminen tuntuu epämiellyttävältä. Meinaa jo jännittää, ku menis tää päivä nopeesti.
 
  • Tykkää
Reactions: Vilijonkka_
Tältä näyttää tämän aamun testi http://aijaa.com/VvksnJ . Vähän tosiaan toiveet heräs että voisinkohan oikeasti olla raskaana. Ainakin jotain yritystä tai kemiallista yrittää puskea. Mandalan hetki sitten kokema vaan niin hyvin mielessä, että vielä en uskalla iloita. Torstaina verikoe ja sitten vähän varmuutta asiaan.

Edelleenkään ei oireen oiretta!

Olen aina ajatellut että kiljun riemusta ja menen ihan sekaisin kun saan plussan testiin, mutta päällimmäisenä tunteena epäusko ja hämmennys, jopa pelko. En pelkää raskautta tai menetystä vaan mahdollista tulevaa elämänmuutosta, vaikka tätä on yli kolme vuotta hartaasti toivottu. No nyt menin jo liian pitkälle ajatuksissa... takaisin taas tähän päivään ja torstain odotteluun.

Nenna tsemppiä punktioon ja hyvää saalista toivottelen.

Sydän Miltäs sun testi näyttää?
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Viljonkka kyllä sinä nyt raskaana olet, tuollainen viiva ei voi tulla testiajalla itsekseen :love::love: ainoastaan nyt jäljelle jää vaan se odotus, että miten käy pitkällä juoksulla. Onnea hurjasti plussasta ja aivan tajuttomasti lähettelen tarrasukkia ja onnea torstain verikokeeseen. Tulehan kertomaan sitten sieltä sellainen mukavan isonumeroinen luku ;):)

Ja tosiaan tunnistan tuon tunteen aivan liian hyvin, että eka plussatesti ei sitten ollutkaan se OMG WAUTSI WAU JEEEEE -tunteen antava. Ehkä tullut tässä elämässä ja hoidoissa liian kyyniseksi tai varovaiseksi, en tiedä. Mulla se kyllä johtui ihan siitä tunteesta, että ensin en oikeastikaan uskonut testien näyttävän oikein ja sitten en uskonut että siinä hyvin käy, niin kuin ei käynytkään mutta eihän sitä tietysti siinä ekoina päivinä tiennyt vielä. On kovin vaikea olla hyppimättä pitkälle ajatuksissa plussatestin saamisen jälkeen, mutta toisaalta ei se hyppiminen sitä lopputulosta tule muuttamaan kuitenkaan :) JA jos piinailu vaatii hermoja joskus niin nythän niitä hermoja vasta vaaditaankin :D
 
  • Tykkää
Reactions: Vilijonkka_
Viljonkka WAU!! Ihanaa :) Nyt peukut pystyyn että pysyy kyydissä seuraavat 9kk!!!

Kyllä se niin on että elämä on tehnyt varovaiseksi. Itselläni seuraava raskaus olisi nro 6 (teknisesti nro 7, mutta virallisesti kohdunulkoinen ja kkm kohdunsisäinen yhtäaikaa ovat yksi ja sama raskaus). Kun se testi näyttää plussaa, sitä pelkää että onko raskaus oikeassa paikassa ja kauanko tätä onnea kestää. Onneksi ei itselläni ole enää ku pelkoa, molemmat putket on jo sen suhteen menneet. Enkä nyt tarkoita pelotella, itselläni ollut todella huonoa tuuria. Se on kamala tunne kun on onnellisesti raskaana ja ultrassa tajuaa ettei kohdussa olekaan mitään.

Mutta, peukut pystyyn kaikille! Ei pidä myöskään liikaa synkistellä ja pelätä!
 
  • Tykkää
Reactions: Vilijonkka_
Hei naiset!

Ajattelin pistäytyä tänne luomaan teille toivoa. Ihmeitä nimittäin tapahtuu!

Meillä lapsettomuus johtuu molemmista. Minulla PCO ja endoa, miehellä heikkolaatuinen sperma. Lisäksi kummallakin ikää paljon. Mies on viisikymppinen ja minä 43.

Kävimme vuosien Clomi- ja inseminaatiopelleilyn läpi vailla tulosta. Jonotimme julkisella puolella koeputkihoitoihin, mutta jonotus oli tuskaisen hidasta. Lopulta siirryimme yksityiselle asiakkaiksi, kun olin 37 ja mies oli 46.

Aluksi mentiin Puregon, Pregnyl, Orgalutran ja Lugesteron koktaililla. Saalis oli kaksi epäkypsää munasolua, jotka eivät tietty hedelmöittyneet edes ICSI:llä. Masennuin täysin. Seuraavaksi vedettiin samat aineet, mutta määriä lisättiin reilusti. Lopputuloksena 17 munasolua, lähestulkoon hyperstimulaatio ja helvetillinen kipu. Munasoluista hedelmöittyi 11. Yksi alkio oli fragmentoitunut, mutta loput oli ykkös tai kakkostasoa.

Tuoresiirtoon mentiin riskillä, koska hyperi voi siitä riehaantua. Loput 9 alkiota pakastettiin. Testipäivänä tuli nega, joten se siitä.... Seuraavana päivänä tein varmistustestin, johon tuli haamu. Menin verikokeeseen, jossa HCG oli noussut muutaman kymmenen yksikköä. Klinikan mukaan kyse oli joko kemiallisesta raskaudesta tai ulkopuolisesta raskaudesta. Kyllä kuulkaa ketutti! Jouduin ravaamaan kahden päivän välein HCG-mittauksessa, jotta voitiin seurata tilannetta. Käsittämätöntä oli, että hormonit nousi, joskin liian hitaasti. Tämä tuki oletusta kohdun ulkopuolisesta raskaudesta.

No eipä mennyt kuin 9 päivää ja alkoi kunnon verivuoto. Sairaalassa todettiin raskauden keskeytyneen. Olin niin rikki, etten osaa edes kuvata tuntemusta.

Tästä kahden viikon päästä minun piti mennä kontrolliultraan, jotta voitiin varmistaa kaiken tulleen ulos. Ja mitä ihmettä!!! Kohtu oli täynnä verta ja kaiken mössön keskellä sykki pieni sydän. Minä pyörryin ja lääkäri hoki ääneen; "tämä on kyllä mysteeri."

Olin sairauslomalla, koska vuoto jatkui koko ajan. Pelkäsin mennä vessaan, sillä pelkäsin, että sikiö tulee ulos. HCG:tä seurattiin koko ajan ja se jatkoi epänormaalin hidasta nousua.

Sitten tuli seuraava pommi. Klinikalta ilmoitettiin, että laboratoriossa oli käynyt köpä. Pakastuksen yhteydessä meidän 9 alkiosta oli vahingossa päästetty sulamaan viisi. Tilanne oli siis se, että olin epämääräisesti raskaana ja alkioreservi oli yli puoliksi tuhoutunut.

No vuodelepo jatkui, päivät ja tunnit kuluivat, samoin vuoto. Raskausviikot jätättivät ja syytä ei keksitty. Lopulta lääkärit hokasivat, että minulla oli etinen istukka. Siitä johtui heikko HCG, verivuodot jne.

Pakkolepo jatkui, aikaa tapettiin, vauvan keuhkoja kypsytettiin kortisonipistoin jne. Lopulta, kun istukka petti. Oltiin päästy rv 30. Vauva syntyi hätäsektiolla ja oli teholla viikko tolkulla. Minä kuitenkin sain vauvan, joka jäi eloon!!! Olin tuolloin 38 v.

Keskosen hoito oli todella raskasta, mutta en valita. Olin sentään lopulta äiti. Vuoden kuluttua loput säästyneet alkiot siirrettiin vuoron perään. Kaikista passeista tuli nega.

Sitten aloitettiin pistoshoito alusta. Nyt kokeiltiin Elonvaa. Tiesin heti, että ko. lääke ei tehoa minuun. Munasoluja tulikin vain kaksi. Ne olivat niin epäkypsiä, että ICSI:iä ei edes yritetty. Ja taas murruin. Lopetin Luget ja vedin pari siideriä. Meni pari päivää ja klinikalta soitettiin. He olivatkin jättäneet munikset lämpökaappiin ja ne olivat kypsyneet itsekseen. ICSI oli tehty ja yhtäkkiä pitikin lähteä siirtoon. Voi järkytys!

No pari viikkoa ihmeteltiin ja testissä tuli tyylipuhdas nega. Tämän saattoi arvata, kun hormoonit ehti olemaan hetken tauolla.

Taas meni pari kuukautta ja jälleen tehtiin uusi pistoshoito.halusin palata siihen samaan hormoonikoktailiin, jolla ensimmäinen lapsemme sai alkunsa. Lääkemäärää nostettiin entuudestaan ja lopputuloksena tuli 9 munasolua, joista 7 hedelmöittyi, 6 lähti jakaantumaan, kaksi nuupahti ja 4 jäi. Kaksi siirrettiin tuoreena ja kaksi pakastettiin.

Kaksi viikkoa piinaa ja selvä nega testistä. Heitin testin roskiin ja jälleen kerran itkin. Muutaman tunnin päästä kaivoin testin esiin ja siinä oli hento viiva. Voi helvetti! Ei kun apteekkiin ja uutta testiä kehiin. Ja niin se viiva vahvistui!

Olin siis raskaana! Tämä vauva tuli ajallaan ja synnytys meni hyvin. Täytin viikon päästä vauvan synnytyksestä 42 vuotta.

Eli älkää antako periksi! Älkää pelätkö! Ihmeitä tapahtuu, minä tiedän sen.

Rakkaudella kahden ihmeen äiti
 
Viljonkka_ Tuliko tuo siis ihan testiajalla? Ihan selkee ja mun silmiin melko vahvakin (eikä haamu!) plussa se on, ei siinä oo edes mitään epäselvää! :) Varovaiset onnittelut!
Ei mullakaan PC:t tai rfsu-liuskat myöhemmilläkään päivillä mitään hirvittävän vahvaa näyttäny, että ois ollu likikään tasavahvat. Ja noi PC:t voi tehdä sen paremmin näkyvän plussankin tuskastuttavan hitaasti, jopa vasta testiajan lopulla.

O-liuska on suunnilleen samanlaista kun eilen, tai korkeintaan hiukan vahvempi, ja pitihän se PC r-liuskakin kastaa ja kyllä siihen ihan 1 minuutin aikana todella hailu viiva tuli. Jotain yritystä on siis ainakin ollu vaikka jäis kemialliseks. Mitään oiretta ei kyllä oo mihkään suuntaan, tissit ei enää kipeydy edes lugen pikkuannoksesta. Vaikka eipä niitä tässä vaiheessa (pp7) viimekskään tainnu olla.
Rupeshan se hirvittään vähän enemmän nyt kun r-testikin näyttää jotain, noihin o-liuskoihin en välttämättä sen viime siirron omituisen yhdenpäivän plussan jälkeen oo niin paljoo luottanu.. En tosiaan viime kesänäkään kiljunu riemusta vaikka tottakai ilosesti yllättyny olikin ja uskalsi uskoo että jospa kaikki menis hyvin. No ei menny. Nyt ensimmäisiä ajatuksia (siis jos tää nyt oikeesti jatkuis viralliseen testiin jne. alkua pidemmälle) mitä tulee, liittyy keskenmenoon, miten se tullaan tällä kertaa hoitaan, pääsenkö helpommalla kun viimeks eikä tarvis kohtuhuuhteluakin, ehdinkö sittenkään enää tänä vuonna seuraavaan hoitoon vai montako kuukautta tää viivästyttää sitä jne.! Keskenmeno tuntuu paljo todennäkösemmältä kun se et kaikki voiskin sujua loppuun saakka.. jos sen on kerrankin kokenu niin se vie kyllä tehokkaasti luoton seuraaviinkin raskauksiin.
Mutta silti jotenkin levollinen mieli sikäli kun tietää että asioihin ei voi ite vaikuttaa oikeestaan juuri mitenkään, tää menee niinku menee ja voi vaan ikäänkun sivusta seuraajana kattoo ja odottaa miten käy.
 
Viimeksi muokattu:
IimuUuno onpa hurja tarina :eek: onneksi päättynyt hyvin kuitenkin!

Nenna tsemppiä hirmusti punktioon, tulehan kertomaan saaliista!

sydän mahtavaa, että siellä raskaustestissäkin kurkkii jo plussa!!

Kun tuota sinunkin testiä luen niin mun mielestä on vain aivan helvetin epäreiluu, että joillekin naisille plussatesti suoraan tarkoittaa sydän hymiöitä ja suloista 9kk odotusaikaa, jonka päässä tuhiseva vauva palkintona ilman mitään huolta huomisesta. Ja sitten on (meitä) naisia kelle se aivan liian kauan aikaa odotettu plussakaan ei saa kuin sydämen kurkkuun, että kuin huonosti tässä voi vielä käydä kun tähän mennessäkin on niin paljon ollut esteitä :unsure: Kaikesta huolimatta aivan kauheesti toivon sulle viivan vahvistumisia! :)
 
Heippa!

En tiedä muistaako kukaan enää minua, mutta kirjoittelin tänne viime syksynä, kun kävin läpi ekaa IVF:ää. Sitten katosin, kun tuntui, ettei jaksanut enää samoista pettymyksistä kirjoitella. Ajattelin kuitenkin tulla kertomaan, kuinka on käynyt. Jos ei muusta syystä, niin ainakin jos siitä olisi iloa jollekin samassa tilanteessa olevalle.

Me oltiin selittämättömiä, ja alkoi todella turhauttaa, kun siirrot päättyi aina negaan. Kaksi punktiota tehtiin. Niistä molemmista saatiin kolme hyvää alkiota, joista neljä oli top. Aina siirrossa kaikki näytti tosi hyvältä, mutta silti negaa pukkasi. Kunnes sitten neljäs siirto onnistui kesäkuussa! Sitä ennen oli kaksi tuoresiirtoa ja yksi kahden alkion pas, jossa siirrettiin kaksi alkiota. Kaikki alkiot meillä selvisi hyvin sulatuksesta.

Saattoihan se hyvin olla sattumaakin, että vasta neljäs siirto onnistui, mutta yksi asia oli myös tässä siirrossa toisin: söin kortisonia. Hoksasin yhtäkkiä keväällä, että parin vuoden takaisessa spontaanissa, keskenmenneessä raskaudessa olin syönyt kortisonikuurin aurinkoihottumaan juuri ennen raskautta. Oysin lääkäri ei suostunut kortisoniin, joten aloin syömään kyypakkauksen kortisonia ennen siirtoa. Ja plussa tuli. Toki onhan se riskaabelia syödä omin luvin tollasia lääkkeitä, mutta perehdyin tarkasti aiheeseen. En suosittele kenenkään ryhtyvän moiseen kevyin perustein. Itsellä oli monta negasiirtoa takana ilman syytä ja myös sukurasitetta autoimmuunitaudeista. En tiedä, oliko kortisoni syynä meidän plussaan vai sattuma, mutta mielestäni aika hyvä sattuma, että 4,5 vuotta ehkäisyttömänä ja molemmat raskaudet alkavat kortisonikuurista. Tässä yksi kokemus niille, joita kortisoni kiinnostaa siis :)

Toivon kovasti onnistumisia tänne. Olen seurannut tätä ketjua ja iloinnut joka plussasta. Varsinkin Mandalan puolesta pidän peukkuja pystyssä ja uskon teidänkin aika vielä tulee! Muistan sinut viime syksyltä.

Mukavaa syksyä ja voimia kamppailuunne!
 
sydänsuvenyö Juu, tuo siis tuli testiajalla tänä aamuna. Nyt ei ole testin testiä kotona eli nyt pitää odotella torstain verikokeen tuloksia tai vaihtoehtoisesti kipaista huomenna ostamassa (hmm.. muutaman) testin varuiksi.

Olipas kiva lukea, että Mandalalla ja Nennallakin samoja tuntemuksia. Itsehän en ole kokenut keskenmenoa tai vastaavia, mutta tämä koko vauvakuumeilu on vaan jo muuttunut prosessiksi, josta olen jo lähes tulkoon tehnyt SWOT-analyysia. En nyt ihan, mutta kun kaikki sellainen normaali ja kutkuttava kuumeilu on vierasta, niin jotenkaan tästä mahdollisesta plussastakaan osaa innostua.

IimuUuno ja Lauriska Kiitos, kun tulitte jakamaan onnistumisia.
 
Olen pahoillani Mandala! Olisin niin toivonut teille pysyvää plussaa! Mutta itseäni ainakin helpottaisi ajatus että se ainaki on mahdollista. Sitä kun monesti miettii että onko minussa joku vika että alkio ei voi kiinnittyä, kun ei ole ollut koskaan edes mitään yritystä. ...

Voi vilijonkka onnea paljon! Selvä plussahan tuo on :love:

Sydänsuvenyölle myös viivojen vahvistumista täältä!

On: ultrassa kävin viimeviikolla ja limis oli kp 11 n. 6-7 mm eli kuulema ihan hyvä niille päiville. Siirto sovittu huomiselle kp 18. Siis jos jotain selviää sulatuksesta. Jannittää:barefoot: mulla siis progynova kp 2 alkaen 1 tbl ja siitä eteen päin 2 tbl vuorokaudessa. Sit Alko luget kp15 2 kertaa 200mg.
Onko kellään ollu progynova käytössä mitään vuotoja? Siis mulla tuli sellaista ilmaista rusehtavaa vuotoa pitkään menkkojen jälkeen. .. Lääkärin mielestä ok...
Ja sit en halunnu nyt sitä lutinusta ku aina alkanu se verinen vuoto sen käytön jälkeen, niin siks nyt noi luget. Kun aloitin ne niin ainakin hetkeksi mut on lakannut se rusehtavaa vuoto... Onneks. Sori noi ällöt kuvailut :LOL:
Tää on siis eka lääkkeellinen kierto ja tuntuu jotenki luottavaisemmalta nyt kun ei tarvi stressata sen ovulaation kans....
 
Mahtavia uutisia Lauriska, muistan sinut kyllä ehdottomasti täältä palstalta. Kyllä nämä tarinat vaan antaa sitä toivoa itselleen, niitä on aina mukava lukea :)
Vaikka täytyy sanoa, että luvattoman kovat toiveet on ladattu kyllä jo muutenkin tähän PAS:iin.... :censored::unsure:

flow^ mulla on ollut progynova käytössä mutta ei ainakaan silloin tullut mitään vuotoja. Yhdessä lugejen kanssa vielä kesti aika kauan, että menkat edes alkoi epäonnistuneen siirron jälkeen, niin tehokkaasti piti mulla vuotoa pois. Tosin mulla oli 4kpl (!!!) progynova tabletteja päiväannos!
Tsemppiä siirtoon oikein kovasti (y)

Hitto mä olen nähnyt unia oikein liuskoista ja testaamisesta, kääk mitähän tästä tulee nyt sitten tulevaisuudessa:ROFLMAO:
 
Onnea Vilijonkka!!:)

Sydänsuvenyölle viivan vahvistumisia hurjasti, peukut pystyssä :)

Pahoittelut vielä Mandalalle..mutta hyvä että näet tuon positiivisen puolen asiassa J

Henrietta: kurjaa että ovis meni ohi :(mulla on käynyt joskus niin että on niin lyhyt lh-piikki ollut että aamulla ei näkynyt mitään, illalla digissä näkyi mutta seuraavana aamuna ei enää mitään..tuo oli eka kerta kun testailin kaksi kertaa päivässä ja sen jälkeen siirryinkin siihen sitten..tosin nyt enää tarvinnut testailla noita aikoihin…

Nennalle hirmusti tsemppiä punktioon ja toivotaan hyvää saalista!! Samoin Flow’lle onnea PASiin :)

Unohdin jo, kenelle kaikille piti kommentoida vielä paljon muutakin, mutta tasapuolisesti kaikille voimia ja tsemppiä tälle taipaleelle!!!

Kivoja onnistumistarinoita jaettu! Mullahan oli viime hoidossa ekaa kertaa myös kortisoni käytössä, tiedä sitten vaikuttiko siihen että se ”onnistui”, mutta aion kyllä pyytää sitä nytkin…

ON: eilen oli nollaultra ja kaikki ok eli tänään alkaa Menopurin pistelyt..Sumuihin verrattuna tää procren on kyllä ollut itselle aika jäätävä, aivan hillitön väsymys koko kolme vkoa ollut ja mielialat todella huonot..tosin siihen voi vaikuttaa sekin että viime vko oli rankka muutenkin kun olisi laskettuaika ollut niin kyllä se vaan koville otti, ei sitä voinut olla miettimättä…Muutenkin tuntuu kauhealta tää hoitojen aloitus taas, ei vaan jotenkaan jaksaisi tätä enää, mutta eipä sitä vaihtoehtojakaan oikeen ole:sick: Toiveet tämän 4.icsin suhteen lähinnä siinä, että kunhan vaan mitään ei menis pahasti pieleen, välttyis hyperiltä ja pääsisisi edes siihen tuoresiirtoon asti (pakkaseenhan ei olla ikinä mitään saatu, joten siitä en edes haaveile)
 
Ensimmäisessä ultrassa käyty eilen kp7. Tais löytyä pari 12mm ja yks 11mm ja sit 1-3 10mm ja moooonta pienempää joista lääkäri sanoi että eivät enää ehi mutta inssiyritys kertomuksia lukiessa totes että sielä ollu samanlaista tilannetta alussa, mutta silti yhtäkkiä onki ollu se 15 isoa follia joten eipä tässä nyt vielä oikein mitään tiiä vaikka on ultrattu :D.Mutta vielä ei tarvi orgalutrania aloittaa, huomenna taas ultraillaan.. Limakalvollaon taas päin vastainen kasvutahti se oli eilenki jo heti 8mm vaikka edellisenä päivänä oli vielä vuotoa ja sse tuntuu aina olevan ultrassa tuon 8mm et ei vissiin sit kauheesti enää kasva..

Kiva aina kuulla noita onnellisia hoitojen onnellisia loppuja :)
Ja Vilijonkalle onnea, hyvältä näyttää :)
 
Aina on mukavaa lukea onnistumisista :)

Punktio takana ja voin sanoa että alavatsa ON kipeä ja turpea. Ja väsymys aivan mahdoton. Ei tullut viimeyönä pahemmin nukuttua. Saaliiksii saatiin 8 solua ja nyt jännäillään moniko hedelmöittyy etc. Toivottavasti ei tule puhelua ja päästään perjantaina siirtoon.
 
Nenna pidän sulle peukut pystyssä, että mahdollisimman moni hedelmöittyy ja jakautuu!

Tuo punktio on kyllä jännä. En voi ymmärtää miten kahdessa eri paikassa tehtynä voi tulla niin erilaista "jälkeä". Eli siis naikkarilla oli kyllä kunnon mömmöt ettei punktio itsessään tuntunut millään, mutta maha oli aivan saatanan kipeä melkein viikon sen jälkeen ja kävely hankalaa, pissaaminenkin tuntui inhottavalta jostain syystä. Nyt sitten tuolla dextralla itse toimenpide sattui vähän enemmän kun ei saanut niin vahvoja lääkkeitä mutta maha ei ollut melkein yhtään kipeä sen jälkeen :eek: mielummin tietty näin päin.
 
Noniin siirto tehty. 2 viimeistä olivat sulattaneet ja toinen ei selvinnyt :( siirtoon 8 soluinen alkio. Olin ihan tyytyväinen kun oli jo 8 soluinen kun aina ennen ollut 7 ...
Nyt sit piinaillaan. Jotenki rauhallisemmin ja positiivisemmin ottanut nyt tän mitä aikaisemmilla kerroilla. Vaikuttaneeko eri lääkkeet mielialaan :p
Nennalle peukkuja!

Mites Sydänsuvenyö testailut?
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Lyhyesti tilanne.. On ne viivat tummunu ja nyt näkyy vaalee mutta selkee jo rfsu:ssakin. Tän aamunen pc tosin ei ollu tummempi kun eilen mutta kai se virtsan laimeuskin siihen voi vaikuttaa jos ollu vähemmän aikaa rakossa..tai sitten tyssäs tähän. Huomenna vielä yhet liuskat ja verikokeeseen. Mitä hcg:n pitäs suunnilleen olla 6 päiväsellä blastolla pp10?

Onnea, Viljonkka_, nyt se on virallisestikin totta!!
Kiitos muillekin ja parasta toivoen hoitoihin ym. omiin vaiheisiin!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä