IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Veera m: Muistan itekin pelänneeni punktiota niin paljon, että meinasin jättää koko rumban väliin. Anestesia ei ois ollut pahan hintanen, mutta eipä sitä tarvittu. Lääkitys oli kohillaan itse toimenpiteessä

On: hoksasin, että vasta 2.pas tulossa eikä kolmas.
 
Veera_m: sama paikka ja tropit kohillaan. Pyytää vaan lisää jos tuntuu. Sain rauhottavat kotiin sieltä yötä varten, että sain nukuttua. Ja punktio ei sattunu yhtään. Mulla kyllä korkee kipukynnys, mutta erittäin kipu-/,toimenpide-/,piikkikammonen.
 
Kiva kun kysellään kuulumisia :)
Minäkin pelkäsin punktiota kauheasti ja nyt kun se punktio on ohi ihan naurattaa että kuinka niin pelkäsin. En tuntenu juuri mitään pieniä "menkkajomotuksia" alko tulla kun kipulääkkeen vaikutus alko hälvenemään mutta kun lääkettä lisättiin nii en taas juuri mitään tuntenu. Lääkärikin kyllä sanoi että tosi hyvin meni ettei normaalisti näin kivutonta ole tälläisillä munasarjoilla, että kai mä vaan oon jotenki tunnoton tuolta alakerrasta :D
Otin vielä joskus vajaan tunnin päästä särkylääkkeen punktiosta kun vähän jomotti ,mutta sen jälkeen ei ole ollu kipuja.
Munasarjat oli tosi isot kuulemma koko alalantio täynnä niitä :D
26 munasolua saatiin kerättyä :eek: Tosin sano jo että osasta heti näki että raakoja.. Mutta kun niitä niin paljon sielä oli niin ei päästä tuoresiirtoo ollenkaan, hyperi niin todennäkönen :/
Mutta vielä ainakin tosi positiivisin mielin kun oli niin helppo punktio ja ainakin munasoluja löyty ihan hyvin kuhan mahollisimman paljon hedelmöittyisikin :)
 
Mandala, Vilijonkka_, Flow: Meille tuli ekan passin jälkeen tuo lääkärin diagnosoima "valeraskaus" ja kierto oli aivan sekasin sen jälkeen. Silloin sanottiin, että lääkkeellistä kiertoa kokeillaan jo tähän kuluvaan kiertoon, mutta näköjään mielipide muuttuu matkalla. Vielä ens kierto mennään luomuna ja sitä seuraava on sit lääkkeellinen.. Turhauttaa tää ettei kahteen vuoteen oo nyt tapahtunut mitään toivoa antavaa ja kroppa tuntuu vaan menevän ihan sekasin. Tuntuu pitkältä ajalta vaan odottaa.

kiia-s : Hyvä, että meni hyvin punktio ja saalis valtava! Jäitä hattuun niin kohta pääsee siirtoon. :)
Mulla punktio oli tosi kivulias kovista lääkkeistä+puudutteesta huolimatta, mulle ei kyllä tehoa puudutteet niin johtuisko osin siitä. Mulla tuli itku ekan piston jälkeen ja mies oli pyörtyä, joten lähti sit käytävään.:whistle: Oltiin oikea mallikaksikko!

Ihana kun täällä on positiivisia plussauutisia, mua ne ainakin kannustaa!!:love:
 
Onpas tullut paljon tekstiä, Hyvä niin! :)

Lämpimät onnittelut Vilijonkka ja Sydänsuvenyö!!! Toivottavasti alkaa oikein plussapuhuri kun niin monta meitä nyt hoitokierroilla!

Uusille tervetuloa(y)

Kiia-s hyvä että punktiokokemus sujui hyvin. Harmi että hyperiä pukkaa, muista nyt levätä ja ottaa rauhassa ettei tuu mitään takapakkia!

Mari voi kun tylsää että huono vaste näkyvillä, toivotaan että ottavat nyt munikset spurttia "HALI" (y)

Niinhän se varmasti oli että ovis oli silloin kun ajattelinkin mutta jostain syystä silti digi ei hymyillyt koska 12 päivän päästä eli eilen alkoi menkat. Aateltiin tää nyt vielä yrittää luonnolliseen kiertoon ja jos menee mönkään niin sit taas lääkkeelliset käyttöön koska ei halua tuhrata näitä kuukausia. Meilläkin tuli kolme vuotta täyteen siitä kun annettiin vauvalle lupa tulla, tuntuu niin pitkältä ajalta mutta samalla niin nopeesti menny :(

Jännitän Nenna ja Flow teidän puolesta!! Tulkaahan kertomaan tuntemuksia tai tikkutuloksia jos ootte testaillu!!
 
Tervetuloa Veera! :)

Mulla on kaksi pikkuisen erilaista punktiokokemusta: toinen oli täyslaitaisella lääkityksellä (naikkarilla) ja toinen paikallisemmalla lääkityksellä. Täyslaitainen lääkitys (fentanyyli yms) oli semmoinen että tuskin tunsin edes neulan pistoa munasarjassa mutta kivut olivat kovemmat operaation jälkeisinä päivinä.
Paikallinen lääkitys oli ihan pikkuisen kivuliaampi mutta täysin siedettävä, enkä ollut jälkikäteen yhtään kipeä. Tämä jälkimmäinen kokemus oli juuri Dextralta. He pitävät kyllä hyvää huolta siellä ihan varmasti! oli todella kotoinen fiilis siellä se punktiopäivä.

Kyllä itsekin sitä punktiota pelännyt etukäteen suhteettoman paljon verrattuna mitä se oikeasti on, joten ei kannata kovin stressata sitä :)

Ja tosiaan kyllä tässä prosessissa saa perä jälkeen kaikkea mahdollista pientäkin vaihetta huolehtia ja pelätä että mikä kaikki voi mennä pieleen. Ja itse ekan plussan saatuani huomasin, että ei TODELLAKAAN huolehtiminen siihen lopu; täysin päin vastoin.
Voin kyllä sanoa olevani kateellinen niille naisille ketkä raskautuvat helposti ja plussan jälkeen kaikki on vain yhtä onnellisuutta ja iloa!

Kiia-s mukava kuulla että punktio meni hyvin, harmi vaan sitä hyperiä. Juo paljon nesteitä ja lepäile niin eiköhän se ihan hyvin mene ja ensi kierrossa sitten PAS touhuihin mukaan :)

epplu tämä kaiken mahdollisen odottaminen on kyllä aika stressaavaa ja kuluttavaa välillä. Odotetaan jokaista pientä vaihetta, että vihdoin joskus toivottavasti pääsisi odottamaan 9kk :LOL: hullun touhua sanon minä :ROFLMAO:

Henrietta todellakin toivon että seuraavassa luomukierrossa pääsette jo siirtoon!! Itsekin laskin tässä että luomuyrittämistä meillä oli ennen laparoskopiaa (jossa johtimet poistettiin) joku vajaa 1,5 vuotta, sen jälkeen oli parin vuoden tauko kaikesta ja hoidoissakin on nyt mennyt reilu vuosi huoh. Kyllä aika on mennyt toisaalta pirun nopeasti mutta toisaalta liian hitaasti, varsinkin kun loppua ei todellakaan näy eikä kukaan voi luvata; ainakaan onnellista sellaista :unsure:

Minäkin täällä tsemppailen ihan hirmusti Nennaa ja flow:ta, toivotaan plussa-aallon nousevan ennätyssuureksi nyt! :whistle:
 
Itse pelkäsin punktiota ihan hirveästi. Lopulta se ei hirveää ollutkaan vaan kun olin saanut lääkkeet niin naureskeli vaan itsekseni:LOL: ja lopulta alkoi nukuttaa kauheasti. Pahinta minulla oli se kanyylin laitto. Punktion jälkeen hirveitä menkkamaisia kipuja kun lääkkeen vaikutus lakkasi. Sain särkylääkettä.
On: ei mitään uutta oireiden osalta... Enemmän mulla oli oireita ja kaikenlaisia kipuja niillä kerroilla kun siirto tehtiin ovulaation mukaan . Nyt ei niin mitään....Ehkä rinnat vähän turvonnut mutta ei kipeät..
 
Veera todella yksilöllistä on miten ne hormonit vaikuttaa. Mä olen sellanen puupää ettei mulle mikään oikeasti koskaan vaikuta mitenkään, joten en kyllä huomannut lääkkeistä mitään erityistä. Vähän ehkä väsytti gonal-f ja synarela yhdessä mutta se oli pitkän lääkityksen kaava naikkarilla mitä Dextra ei käytä. Juuri ennen punktiota voi olla vähän turvonnut tai tukala olo mahassa varsinkin jos munasoluja kasvaa monia, eikä välttämättä tällöin hurjimmat liikuntasuoritukset tunnut välttämättä kivoimmalta.
 
Tervetuloa uusille!
Mä pelkäsin kanssa ekaa punktiota ihan hirveästi, mutta kyllä siihen hyvät dropit aina saa..mutta eihän se nyt mukavaa ikinä ole kyllä, mutta onneks nopeesti ohi. Ja vaikka nyt on 4.punktio jo tulossa nii kyllä se vieläki jännittää, mutta kyllä se suurin jännitys on se henkinen puoli, eli mitä kasvaa/hedelmöittyykö/jakaantuuko jne ja sitten vielä se piina siihe sen jälkeen. Pahinta ollu aina punktion jälkeen, vaikka "vaan" kerran hyperi ollut nii joka kerta oon tosi huonossa kunnossa ollut..Mulla tosi vaihtelevasti oireet ollu piikityksien aikana eri hoidoissa- tosin lääkkeetkin on vaihdelleet paljon..:cautious: Tällä kertaa juokseminen loppui jo 5pistopäivään kun siitä tuli nii kovat kivut (vaikkei siellä siis kasvaneet olleet lainkaan)

Ja siitä tilanteesta, eli kasvu oli folleilla ollu niin pientä ettei niitä siis mitattu edes lainkaan..saa nähdä mitä Pe näkyy vai näkyykö mitään.
 
Kiitos vielä kaikille mutta huonosti tässä taitaa kuitenkin käydä,, nyt tuli vessareissulla punertavaa v.vuotoo mikä ei koskaan ennenkään oo mitään vaaratonta ollu vaan tarkottanu just sitä pahinta. Kipuja ei oo mutta eihän niitä ollu viimekskään vaikka oli menny jo kesken. Jotenkin ollu paha aavistus viime päivinä kun se ainookin oire eli etominen on lievittyny jotenki liikaa viikonlopusta.

Pakkanen tyhjä, ei alkioita, ei miestä. Mistä helvetistä sitä jaksais repiä taas voimat alottaa kaikki nollapisteestä ;'( ja miks nähdä vaivaa, jos jotain onnistuu joskus harvoin saamaan niin vituiks menee kuitenki.
 
Viimeksi muokattu:
Hei! Ilmoittaudun mukaan. Minulle tehtiin elämän ensimmäinen IVF/ICSI kesäkuussa, edeltäen pidempi jarrutus Procrenilla endometrioosin vuoksi. Jo pienellä Purgon-annoksella munasarjat regoivat hyvin "hedelmällisesti", muistaakseni 22 follikkelia sitten lopun viimein punktoitiin. Näistä 10 hedelmöittyi, mutta vain 4 läpäisi seulan. Tuoresiirto ei edes yrittänyt tärpätä, puhdas negatiivinen kautta linjan. 1 kierto meni klinikan kesätauon vuoksi, ja nyt tähän kiertoon tehtiin lääkkeellinen PAS Zumenon+Lugesteron -kombinaatiolla. 8 soluinen kyytiläinen siirrettiin eilen.

Jotenkin olo on vain omituisen lannistunut jo valmiiksi; ettei tästä varmaan mitään tule taaskaan. Asiaa ei auta, että kun googlettelee lapsettomuusblogeja, niin vuoden 2013 linkeissä tuoreimmassa päivityksessä ollaan nyt raskaana. Miten tällaisessa löyhässä hirressä voikaan elää vuosikausia… Hirvittää...Seuraavaan kiertoa ajattelen jo, ja mahdollisuutta tehdä PAS luomukiertoon. Pakkasessa vielä kaksi alkiota, molemmat erikseen pakastettuina kun olivat niin lupaavia.

Kauhean masentava ensiesittely, mutta ihmeen syvissä vesissä täällä verrattuna sen ensimmäisen tuoresiirron ruusunpunaiseen mielenmaisemaan.
 
Tervetuloa uusille!

Sydänyö
Voimia! :(

Veera Minuun noi piikitykset vaikuttaa kovastikin. Mielialat ailahtelevat laidasta laitaan, ensin saatan räjähtää ja sitten itkeä. Muutenkin esim. menkkojen alun osaa ennustaa mun mielialoista :ROFLMAO: mies aina sanookin että taitavat NE olla alkamassa.

Tulipa tehtyä eka testikin. Kyllähän siihen heti testiajalla jokin oikein haalea viiva tuli, mutta en vielä tee mitään johtopäätöksiä. Kyse voi olla viallisesta testistä, tai voihan toi pregnylkin vielä haamuilla. En yhtään muista missä vaiheessa näytti negaa edellisessä tuoresiirrossa. On kuitenkin niin haalee viiva et kuvassa ei näy. Nännit edelleen arat/ turvoksissa ja voin vaikka vannoa että eilen hetken aikaa maistui rauta suussa. Tosin kokemuksesta tiedän että sekin voi olla vain mielikuvituksen tuotetta. Lämmöt eivät ole pahemmin nousseet. Tänään ollut myös pientä jomottelua alaselässä.

Meillä on tässä melkoista hulabaloota. Ollaan suunnittelemassa rakentamista ja pankeista ollaan metsästetty lainatarjouksia. Huh, jos tärppäis nyt niin saattais pikkuinen päästä synnyttyään omaan kotiin.

pp6
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Marin munikselle puhaltelen kasvuspurttia täältä :whistle:

sydänsuvenyö valitettavastihan sitä itse aina usein tietää parhaiten, mutta toivon silti sydämestäni että olisi vain harmitonta alkuraskauden vuotoa!
Täytyy kyllä sanoa, anteeksi kielenkäyttöni, mutta miksi se pitää joskus ja erityisesti joillekin ihmisille olla niin saatanan vaikeaa päästä unelmiinsa käsiksi minkä eteen on joutunut tekemään niin paljon työtä ja kokemaan niin monta hidastetta ja estettä! :mad::( olen vilpittömän surullinen jos tämä sinulta pois viedään, ehkä kuitenkin vielä on toivoa! :love:

Tervetuloa Grey! :) tämä suo missä kaikki rämmitään on kyllä joskus liian syvä. Tämä palsta on ollut itselle kyllä ajoittain henkireikä kun asiasta pääsee puhumaan oikeilla nimillä samassa tilanteessa olevien kanssa. Ei tarvitse esittää iloista kun siltä ei tunnu ja saa avautua!
Vaikka mies on kuinka ymmärtäväinen ja elää mukana niin ei hän koskaan tule sitä samalla tasolla tajuamaan.

Tunnistan tuon ekan tuoresiirron pilvilinnat kyllä hyvin. Tajuamattaan oli ladannut aivan älyttömät toiveet siihen ja sitten tultiin jumalattomalla ryminällä alas. Kyynistyminen alkoi aikalailla siinä samalla sitten... Mutta toivo, se on helvetillinen mutta eteenpäin vievä voima.

Nenna ai siellä kurkkii testissä viivanen jo näin aikaisin?!?! :love::love: Siirrettiinkö sulle kaksipäiväinen? Laskitko että pregnylistä on 10 päivää mennyt jo?
Tänne sitten päivittäisiä testiraportteja, jookos?! ;) piinailujännäily se on jännäilyä vaikkei omalla kohdalla mitään tapahtuisikaan! :D Nauratti tuo sinun kommentti viallisesta testistä. Tunnistan tämän fiiliksen nyt aivan täysin :D
Onnea myös oman asunnon hankintaan! :)

Omaan napaan kuuluu vain tänään myöhemmin toinen ultra, jossa kaiketi sitten päätetään jo tämän hoitorundin ekasta PAS:n siirtopäivästä.
Tuota ovitrelleä kun on tullut pisteltyä se kolme päivää niin kauhean paljon siihen tikkuun vielä jää sitä lääkettä käyttämättä :eek: noh kyyninen minä tietysti ajattelee, että onpahan siitä sitten seuraaviin PAS:eihin jäljellä.. :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Nyt kun siellä jotain näkyy, niin mua ei pysty pitään mikään erossa testeistä, eikä täältä :D

Just laskin et nyt on kyllä 10pv pregnylin (5000iu) pistämisestä ja 2 päiväinen siirrettiin. Tosin, tuo alaselän juilinta saa aikaan ristiriitaisia tunteita.
 
Oi Nenna toivotaan että viiva vahvistuu ja että pääsette rakentamaan taloa, jänniä aikoja :)

Ivf- hoitaja soitti että 17 alkiota saatiin pakkaseen ja 10:ssä erässä laitettiin :rolleyes: Oon vielä niin alottelija näissä ivf jutuissa etten nyt tiiä kauheesti mikä yleensä on tulos, mutta olen kyllä todella postiivisesti yllättynyt. Odotin että hyvä jos muutama kun sen punktion aikana kokoajan lääkäri höpisi että on niin pieniä eikä maininnu kertaakaan sopivan kokosista :D Vähän ehti jo alkaa harmittaa että tuoresiirtoon ei päästy mutta tuon puhelun jälkeen oon taas ihan pilvissä :D Kiva että välillä edes kuuluu tässä projektissa positiivisiakin uutisia kun tuntuu että kaikki hoidot on edenny odotettua huonommin. Kuhan ne nyt selviäis pakastuksesta..
 
Kiia-s tuo on todella hyvä tulos (y) siellä on sitten alkioita mitä tahkota eli työsarkaa riittää :D kaksipäiväisiä sun pakkasnenät siis?
Meillä meni naistenklinikalla muistaakseni 12 x 2päiväistä pakkaseen sen tuoresiirron jälkeen, mutta niistä loppupeleissä ei heidän pakastus/sulatus-tekniikoilla saatu siirtoon kuin puolet :rolleyes: Nyt sitten yksityisellä aivan eri tekniikalla saatiin 9 kypsää solua, joista 5 selvisi blastoksi eli 5päiväiseksi asti, yksi siirrettiin tuoreena ja loput pakkaseen.

Ja ainakin meidän klinikalla pakastesiirtojen raskautumistodennäköisyydet ovat korkeammat kuin tuoresiirroissa kun pystytään kohtu ja alkion ikä sovittamaan täydellisesti yhteen näissä pakastesiirroissa :) että turha kaiketi pahemmin surra tuoresiirtomahdollisuuden menettämistä ;)

Oma ultrakäynti kertoi johtofollin ja limiksen olevan ihan linjassa. Ja sain mäkin siis käskyn ottaa loput se ovitrelle irrotuspiikkinä huomenna ja perjantaina siirto.
Tällaisessa 'avustetussa luomukierrossa' lugejakin menee tosi vähän eli 100mg aamuin illoin. Tykkään kyllä tuollaisesta että omaa kehoa kuunnellaan ja tuetaan pienillä lääkemäärillä.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos taas Mandala ja muut!
Tänään ainakaan vielä punasta ei oo näkyny ja testien viivat on edelleen tummunu maanantaista. Oireita ei juurikaan oo, etominen lievää mutta edelleen ei oikein mikään maistu tai maistuu pahalta, liian suolaselta tai haisee oudolta.
Ehkä tässä jotain pientä toivoo voi vielä elätellä ja elellä niinkun raskaanaoleva niin kauan kun ei todeta että on menny kesken.

Veera_M, mulla hoidoissa on tullu soluja/alkioita seuraavasti;
1. ivf, 13 solua, 10 hedelmöitty, 9 alkioo, tuoresiirtoon 2 ja loput 7 kuoli jatkoviljelyssä (2 jaksoi blastoiksi).
2.ivf, 12 solua, 11 kypsää, 7 hedelmöitty, 6 alkioo, 2 siirtoon ja 2 pakkaseen jotka myöhemmin siirtoon (1 pas), loput 2 kuoli jatkoviljelyssä.
3ivf/icsi, 31 solua, 26 kypsää jotka pakastettiin, 18 hedelmöitty, 14 alkioo, tuoresiirtoon 1, pakkaseen 3 blastoa, joista yhdestä seuras (2 alkoinen) raskaus ja kkm.
4.ivf, 12 solua, kaikki kypsiä, 10 hedelmöitty, 8 alkioo, 2 tuoresiirtoon, 1 blasto pakkaseen ja siirtoon josta siis nyt tää plussa. Jatkoviljellyissä tais olla taas ainakin sen pari blastoa jotka oli niin heikkoja ettei ois selvinny pakkasesta. Miettiihän sitä ja vähän harmitellu miksei voitas viljellä kaikkia heti alkuun pidempään ja siirrettäs sellaset mitä ei vois pakastaa.. ettei tarvis vaan tylysti roskiin heittää! Mut en tiä oisko niin huonoja ettei niistä kuitenkaan mitään vois tullakaan.. että pystyykö jokkut asiantuntijat näkeen sen että turha siirtääkään.
Valiettavan paljon niitä kyllä eri vaiheissa voi karsiutuakin, varsinkin siellä pitkässä viljelyssä.

Jostain luin noista tuoresiirroista ettei välttämättä hoikille kannattas tehdä ollenkaan, kun juuri mahan seutu on sillon niin kuormittunu lääkkeistä, että vois olla jopa haittaakin.. en tiä sitten, luulis toisaalta ettei niitä sit tehtäiskään jos merkittävää haittaa ois..? Tuoresiirrossa on kuitenkin se hyvä puoli ettei alkoita oo tarvinnu rasittaa pakastuksella, ja tietysti on vältetty se riski että kuolee sulatuksessa.

Nenna81, jännää, toivotaan parasta!
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään :)

ananias # 2011 # ensimmäinen #
Bonniemoi # 1/2011 # ensimmäinen # PCOS # 1.IVF/1.PAS
Cafe Latte # 2010 # 1. yhteinen # selittämätön # 1.IVF/ICSI
Ellae
# toinen # siittiöt # 1.ICSI/1.PAS
epplu
# 8/2011 # toinen(eka luomu) # selittämätön # 1.IVF
Fibbis # 01/2014 # ensimmäinen # selittämätön (ikä) #
flow^ # 6/13 # ensimmäinen # pco, selittämätön #
Haave79 # 2/2012# ensimmäinen # selittäm./endo? # 3.IVF/ICSI
hannuliini# 8/11# ensimmäinen # pco/endo # 1.IVF
Hedelmiina # 2014 # ensimmäinen # ovulaatio/siittiöt #
Henrietta # 8/12 # ensimmäinen # siittiöt # 2.ICSI/2.PAS
Hilippa
# 3/2013 # 1. yhteinen # siittiöt # 2. ICSI/1.PAS
ilo2010
# kesä 2012 # toinen # PCO #
-jennica- # 9/2012 # ensimmäinen # endo # 2.IVF/2.PAS
Jännää
# 1/2015 # ensimmäinen # selittämätön # 2.IVF
Kaisla78 # 01/2013 # esikoinen # siittiöt #
Lauriska # 10/2012 # ensimmäinen # selittämätön # 1.IVF
Liljeby
# 6/2013# ensimmäinen # lievä endo poistettu, selittämätön #
Mandala # yli 2v. yhteensä # ensimmäinen # johtimet poistettu # 2.IVF / 1.PAS
Misericordia # n.2v # 2.yht (3. miehelle) # selittämätön/vähän endoa #
Nenna81 # 3/2013 # 3 (1. yhteinen) # munajohtimien tuhoutuminen # 2.IVF
patsuli
# 2010 # ensimmäinen # endo/siittiöt # 5.ICSI
Retikka
# 2012 # ensimmäinen # siittiöt # 2.ICSI/1.PAS
Saaga76
# 7/2012 # ensimmäinen # toinen johdin tukossa, selittämätön # 1.IVF/3.PAS
Sarah85
# 11/2006 # 2. lapsi (2km) # selittämätön # IVF
Tintti_76
# 6/12 # 1. lapsi # huonot munasolut #
Timjami77 # 7/13 # 2. oma (3. miehelle) # selittämätön # 5.ICSI
Untuvikko80
# 1/2010 # ensimmäinen # selittämätön, kiinnikkeet # 5.IVF/ICSI
kop kop
# 2009 # toinen # vähäiset/huonot siittiöt # 1.IVF/ICSI/3.PAS
empuska
# ensimmäinen # selittämätön #
Neeeuska # 2013 # ensimmäinen # selittämätön # 1.IVF
Hillerihiiru
# 2012 # ensimmäinen # toinen munatorvi poistettu + siittiöt # 4.IVF/ICSI
JONPA77
# 2005 # ensimmäinen #
nans # toinen # PCO + siittiöt # 1.IVF
kiia-s # 2011 # ensimmäinen # PCO # 1.IVF
leona_ # 2014 # ensimmäinen # 1.IVF / 1. PAS
Veera_M # 2013 # ensimmäinen # ikä/kohonnut FSH # 1.IVF

Piinailijat: :whistle:

Nenna81 - 4.9.
leona_ - testipävä?
flow^ - ei testipäivää annettu

Plussanneet 2014: :love:

Heinäkuu 2014
Ricardina 1.IVF tuoresiirto (km)
Elokuu 2014
Läiti
1.IVF tuoresiirto (ku)
Toiveessa3<3!! 1.ICSI/1.PAS
Sisko36 1.IVF tuoresiirto
Syyskuu 2014
ananias 1.IVF/1.ICSI tuoresiirto (geneettinen keskeytys 22+3)
-tipunen- 1.IVF tuoresiirto
Lokakuu 2014
AUkko 1.IVF tuoresiirto
Fibbis 2. IVF tuoresiirto (km)
Ricardina 1.IVF/2.PAS
Marraskuu 2014
StellaI 1.IVF tuoresiirto
Läiti 1.IVF/2.PAS (kkm 11+6)
Astrea 1.ICSI tuoresiirto
Joulukuu 2014
Mari32 3. IVF tuoresiirto (geneettinen keskeytys)
Kaisla78 1. ICSI tuoresiirto (km)
Henrietta 1. ICSI 3. PAS (km)
Hiippis81 1. IVF/ICSI 1. PAS
Plussanneet 2014: :love:
Tammikuu 2015
Deja 1.IVF 2.PAS (kkm rv15)
Helmikuu 2015
EukkoI 1.ICSI 1.PAS (ei tuoresiirtoa, 2 alkion PAS)
Hedelmiina 1.IVF
RiiMini 5.ICSI (kemiallinen)
Hertta2015 1.ÍVF 1.PAS
Tuutunen80 2.IVF
Maaliskuu 2015
Zoona 2.IVF
Viiva84 2.IVF
Fibbis 3.IVF 1.PAS (kemiallinen raskaus)
Henrietta 2.ICSI (km/kkm?)
Havina 2.ICSI
Läiti 1.IVF 3.PAS km
Huhtikuu 2015
Saga76 1.IVF 2.PAS (km)
Riimini 5.ICSI/1.PAS
Toukokuu 2015
-es- 1.ICSI
Kesäkuu 2015
Sofi12 3.ICSI
Heinäkuu 2015
Läiti - luomu
Elokuu 2015
Vilijonkka_ 1.IVF 2. PAS

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos (y)
 

Yhteistyössä