Hakutulokset

  1. Birgitte

    Nettihäiriköt

    Tutkimus väittää: Nettitrollit ovat narsistisia, häikäilemättömiä ja sadistisia | Digiuutiset | Iltalehti.fi Tämä tuskin yllättää ketään, mutta laitan ihan sen takia, että tälläkin palstalla näitä ihmisiä liikkuu jonkin verran ja jotkut ovat noiden ihmisten takia mielensä pahoittaneet. Nämä...
  2. Birgitte

    Ellit mainoksesta puuttuu vain ruskea randu, muuten sivustolle täydellinen katseenvangitsija

    Vaikka kuinka yrität olla katsomatta tuota leveäperäistä naista Ellit -mainoksessa, se tuntuu vetävän iiristä puoleensa kuin magneetti. Vain ruskea randu puuttuu, muuten se olisi A-luokan katseenvangitsija. En missään nimessä kritisioi sitä, että tuo takamus on leveä, kyseenalaistanpa vaan...
  3. Birgitte

    Äääh... kipulääkkeitä ja siideriä. Fuck this.

    Stromae - Formidable Officiel - YouTube Älkää kertoko kenellekään. Luulin, ettei ne lääkkeet enää vaikuta mitään, kun lopetin syömästä niitä reilusti ennen saunajuomaa (jo iltapäivällä jätin lääkkeen ottamatta), mutta jos totta puhutaan niin aika heikolta tuntuu. Huono idea.
  4. Birgitte

    Työpaikan vaaroja: kohta kaksi viikkoa jo saikulla

    Harvemmin tätä sattuu, mutta nyt jouduin pakettiin... Pari viikkoa sitten meille oli tulossa uusi potilas. Oli ihan rauhallinen tullessaan, mutta juuri kun ovi oli sulkeutumassa sai käsittämättömän kohtauksen ja paiskasi minut suoraan sulkeutuvaa ovea vasten ja siitä rappusiin. Murtui oikealta...
  5. Birgitte

    Hassu sattuma

    Eilen näin unta veljestäni, joka joutui auto-onnettomuuteen syrjäisellä soratiellä. Tänään kuulin, että tuo samainen veljeni on joutunut auto-onnettomuuteen... kuinka ollakaan: syrjäisellä soratiellä. Ei käynyt kuinkaan, pelästyi vain, mutta hassu sattuma kuitenkin. Jo on aikoihin eletty jos...
  6. Birgitte

    8-vuotias kuravaatteissa - pieni iloinen hehkutus

    Jep, minä olen se äiti, joka käskee 8-vuotiaan poikansa pukeutua räikeänsinisiin kuravaatteisiin ja saappaisiin sadekelillä vaikka kaapissa olisi tyylikkäämpiä "vedenkestäviä" ulkovaatteita. Onneksi nuo tyylikkäämpien perheiden lapset "vedenkestävine" ulkovaatteineen pysyvät tiiviisti...
  7. Birgitte

    Hyviä JOULULAHJOJA ensi jouluksi?

    Tiedän, tiedän, on tälle ketjulle liian aikaista, mutta minuun iski armoton joulukuume ja tahtoisin normaalista poiketen suunnitella ensi joulun oikein kunnolla. Tähän asti on menty aikalailla fiiliksen mukaan ja rikottu perinteitäkin tarpeen tullen. Olen päättänyt, että itse ostan lapsille...
  8. Birgitte

    Kannattiko huutaa kaikille, että pomo on ääliö

    Kunnianloukkausilmoitukset ovat kasvaneet rajusti alkuvuonna | Taloussanomat
  9. Birgitte

    Oletko tuntenut olosi uhatuksi tällaisten miesten lähellä?

    Tunnistatko näistä kuvauksista jonkun ex-miesystävistäsi tai ehkä nykyisesi? Kenties jopa tyttöystävän, perhesurmaajahan voi olla myös nainen. AL: Perhesurmaajia on neljää eri tyyppiä | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi Oletko tuntenut olosi uhatuksi? Onko mielessä käynyt epäilys, että...
  10. Birgitte

    "Ei kaikkea kannata harrastaa vain, koska se on halpaa"

    Ihastuttavan anoppini kommentti avantouinti-suunnitelmiini :D
  11. Birgitte

    Vieläkö käytte luonnonvedessä uimassa?

    Me jatketaan vielä kesää. Eilen käytiin illemmalla vielä uimassa. Lapsista vain vanhempi ui, nuorempi jäi suosiolla rantaan, mutta minä vedin ihan kunnon puolen tunnin uimasession. Jotkut laittoivat välikausikuteet käyttöön jo viikkoa tai paria sitten, mutta me päätettiin jatkaa kesää vielä...
  12. Birgitte

    Perkele...

    Warmen- Somebody´s Watching me Cover - YouTube
  13. Birgitte

    Ei lempibändi, mutta kaunis kappale.

    Tehosekoitin - Kaukaisimmalle rannalle - YouTube Vähän haikea olo.
  14. Birgitte

    "Äiti, miksi sä et tykkää Jeesuksesta?"

    Näin kysyi esikoispoikani leikkiessään Jeesusta. Tämä juttu on varmaan saanut alkunsa, kun aikoinaan nauroin makeasti tälle: Nyt meni entisöinti pieleen! Freskon Jeesus näyttää apinalta | Hullu maailma | Iltalehti.fi Ja vielä makeammin tälle: Eccehomenajeado | Fotogalería | Cataluña |...
  15. Birgitte

    Joko voit suitsuttaa lapsesi koulua, ekaluokkalaisen äiti/isä?

    Meillä on siis ekaluokkalainen ja parin ensimmäisen kouluviikon jälkeen olen jo käynyt opettajan ja henk.koht. avustajan kanssa palaverissa, on pidetty ensimmäinen vanhempainilta, olen saanut aivan mahtavalla tavalla infoa koulun asioista ja jutellut kahden kesken rehtorin kanssa ensimmäisen...
  16. Birgitte

    Missä se mamuttelija on?

    Muslimiäiti aapisen possun poistamisesta: "Kuinka aivottomina meitä oikein pidetään?" | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
  17. Birgitte

    Miten niin palsta käynyt tylsäksi?

    Tuntuu, että täällä KaksPlussalla saa nauraa vedet silmissä joka päivä. Tämän päivän hersyvimmät irtosivat Hellä Alapää-Pimperosta.
  18. Birgitte

    Helvetillinen koodi

    Meillä on töissä kaappi, jonka lukko toimii koodilla. Kaappi vaihdettiin ja uuteen kaappiin tuli myös koodilukko. Vanhan koodin muistin ulkoa, mutta tämä uusi on vähän vaikeampi... The Access Code From Hell - YouTube
  19. Birgitte

    Ihana arki!

    On se ihanaa, kun poika lähti kouluun ja arki alkaa taas pyörimään normaalisti.
  20. Birgitte

    Mitä leivon pakkaseen? VINKKEJÄ!

    Tänään leivotaan, päätin sen hetki sitten, mutten tiedä mitä. Ei sämpylöitä, ei pullaa, mutta jotain suolaista ja jotain makeaa. Kenelläkään ideoita?

Yhteistyössä