Hyviä JOULULAHJOJA ensi jouluksi?

Tiedän, tiedän, on tälle ketjulle liian aikaista, mutta minuun iski armoton joulukuume ja tahtoisin normaalista poiketen suunnitella ensi joulun oikein kunnolla. Tähän asti on menty aikalailla fiiliksen mukaan ja rikottu perinteitäkin tarpeen tullen.

Olen päättänyt, että itse ostan lapsille yhden isomman lahjan, mutta sitten annan vielä toisen lahjan, joka saisi olla jotain vähän erikoistakin. Mikä siis tämä toinen lahja voisi olla? Vinkkejä? Lelulahjoja tulee ympäri sukua, joten mielellään ei mitään leluja, muttei myöskään matkalahjakortteja.

Lapset 8v. ja 5v.
 
"vieras"
Kirjat on aina hyvä lahja. Jos osaat tehdä käsitöitä niin esimerkiksi virkatut kuusenpallot tai amigurumit ois hauskoja. Itse tehdyt suklaat tai karkit myös hyviä lahjoja, mutta ei ehkä omille lapsille. Tai siis omat lapset ei ehkä osaa nähdä niitä lahjoina, kun äitiltä saa ruokaa muutenkin :D

Mä olen jo ostanut kaikki joululahjat :D
 
"Minttu"
Ostetaan lapsille yhteiseksi pleikkari ja pelit. Sit muutama joku pikkunen jokaiselle. Siinä on meidän joululahjat.
Anopille lahjakortti hierojalle.
Minun vanhemmille jotain porukalla ostetaan. Jotain isompaa mitä tarvivat ja toivovat.
Kummitytöille olen tilannu pirsiseti villasukat.
Kummipojille ostetaan porakoneet.
Naapurin ihanalle iäkkäälle pariskunnalle leivon karjalanpiirakoita ja rieskaa (jos pystyn)
Miehelle ja itselle jotain... En tiedä mitä mut kirjan ostan itselle joka joulu.

Niin meille tulee parasjoululahja <3 VAUVA.
 
taverna
Meillä ostetaan lahjakortteja Hoploppiin (kummipojalle ja miehen siskon lapsille).
Elokuvalippuja teineille.

Lahjakortti uimahalliin, keilamaan, teatteriin, disney in ice tapahtumaan.
 

Yhteistyössä