Hakutulokset

  1. Minnah88

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Onnea MiNalo ja muutkin jakautuneet. Täällä on melko kiireistä ollut uuden yrityksen ja vauvan tulon jälkeen :) Elikkä siis Poikavauva syntyi 19.6 klo 5.52 rv 39+6. Painoa oli 3530g, ja pituus 51,5cm, py 34cm Synnytys meni hyvin, ja oli melko nopea näin ensikertalaiseksi. Vesien menosta 7...
  2. Minnah88

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Ambrosia hienoa, että hyviä kuulumisia!! Piti tulla ihan sitä vasten tänne kattomaan, että joko oot laitellu kuulumiset :) Laskettu aika sama kuin miulla olis ollu viime marraskuussa jos kaikki olis menny hyvin.. :) Enää ei tunnu pahalta nähdä tuota päivämäärää, nyt odotan vaan kovasti...
  3. Minnah88

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Pitkästä aikaa jaksaa tännekkin kirjautua.. Lukemassa kyllä käyn, mut jotenkin niin vaivalloista alkaa mitään kirjoittamaan, varsinkin kun ei oikein omassa tilassa mitään uutta. Äippäpakkaus hakemukset laiteltu menemään, ja nyt vaan pakkausta odottelen. Kelalla täytyís käydä noi äippärahat...
  4. Minnah88

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    Piggylle lähettelen suppareita, että pääsisit synnyttämään. MiNalo, ihanaa että oot mukana, tällä kertaa loppuun asti eikö vaan ;) Meillä oli eilen rakenneultra, ja kovin terveeltä ja vauhdikkaalta POJALTA vaikutti.. Katsotaan nyt sitten pitääkö paikkaansa, mutta kovin varma kätilö oli...
  5. Minnah88

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Helmikuussa

    Pitkästä aikaa tännekkin päivitystä. Jotenkin ei saa aikaiseksi kirjautua sisään :) Eli rakenneultrassaeilen kaikki hyvin, ja poikalupaus saatiin.. :heart: Kaikki hyvin, ja liikkeet tuntuu erittäinkin hyvin. Onnea meille kaikille, kohta on jo kesäkuu :) Minnah& Pätkis 20+4
  6. Minnah88

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    Kiitos kaikille <3. Tosiaan viikolla 12. Olen viimeksi saanut havaintoa sisällä asuvasta elämästä kun oli nt-ultra. Pitkä aika on siis ollut välissä etten ole tietoinen sydänäänistä tai mistään, vaikka välissä on ollut kaksi neuvolaa ja neuvolalääkäri. Täällä ei neuvolassa saa rampata...
  7. Minnah88

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    Mä oon ollu viime päivät niiiiiiin kauhuissani ettei tosikaan. Oon ihan varma, että elämä miun sisällä on lakannut. 18+3 mennään ja ei liikkeitä. Pienintäkään. Pelottaa niin, etten saa taottua itelleni järkee päähän, että ei niiden vielä välttämättä tarviikkaan tuntua. Mahalla on kyllä kokoa...
  8. Minnah88

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    Tervetuloa uusille minunkin puolesta!! Ihanaa huomata miten pitkällä sitä itse jo loppujen lopuksi on, kun uusia odottajia satelee koko ajan.. :) vielä vajaa kolme viikkoa, ja raskaus on puolessa välissä. Tässä ihan havahtuu, että täytyis alkaa miettimään isompia hankintoja, kuten vaunuja...
  9. Minnah88

    Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

    Onnnea Miramei ja Hopeakissa vauvoista! Jotenkin ihanaa, että pääsitte onnellisesti loppuun asti! Toivottavasti seuraavat raskaudet alkaisivat teidän kohdalla helpommin.. Pitääihan kyyneleitä pyyhkiä. :D ihanaa tämä raskausaika... ;9 Täällä mennään tasaisen vauhdikkaasti. Aika lentää...
  10. Minnah88

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    Täällä nt-ultra takana ja kaikki hyvin!! Oli kyllä elämäni jännittävin aamu odotella viime tiistaina ultraa. Olin ihan varma, että taas petytään! Mutta niin vain siellä elävä tyyppi uiskenteli.. Voi tätä rakkauden määrää! Nyt sitten jännitetään helmikuun rakenneultraa, ja toivotaan parasta :)...
  11. Minnah88

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Pitkästä aikaa päätin vilkaista mitä kuumeilijoille kuuluu. Hyvää,että huonoa tietenkin kun keskenmenon jälkeen kuumeilijoista kyse. Pahoittelut Sunflower kesken menosta! Mutta voi näitä ilon kyyneliä kun näin MiNalon nimen plussanneissa!! :heart: Toivottavasti sinäkin saat pysyä poissa tästä...
  12. Minnah88

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Marraskuussa

    Summer antibioottikuuri on hyvä tekosyy :) omalla kohdalla ei tällasia tarvi miettiä, kun en käytä muutenkaan juuri..
  13. Minnah88

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Marraskuussa

    Minun päivitys ilmeisesti jäänyt huomaamatta. uusi la on 22.6. Yööh. Etoo ja ummettaa, turvottaa ja väsyttää. Ainut mitä tekee mieli on kaurapuuro marjakeitolla. Mitään muuta ei tee mieli :/ huonompi homma, kun treeniohjelman mukaan pitäis syödä 6krt päivässä, ja määrät on valtavia, mm yksi...
  14. Minnah88

    Marraskuun masuasukit 2013 *lokakuussa*

    Onnea Miramei ja kaikki muutkin vauvan saaneet. Ihan itku pääsi kun Miramein kanssa plussattiin yhtä aikaa. Nyt sulla on vauva sylissä! :heart: Hassu tilanne, kun teidän kanssa alussa marrasmasuilin, mutta en saanut kuitenkaan olla loppuun asti. Nyt kun te saatte vauvanne syliin, niin minä...
  15. Minnah88

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Piti tulla kertomaan, että täällä mennään 6+3 viikoilla, ja sydänkin jumpsutteli kun tänään varhaisultrassa kävin.. Aikainen plussa ja vuotelu silloin selittyi sillä, että kohdussa on ollut kaksi matkustajaa.. Nyt siis yksi, ja toivotaan että pitää lujasti kiinni loppuun asti :heart: Pakko...
  16. Minnah88

    Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä 2013

    Varhaisultra takana, ja minullekkin saa laittaa rivin!! 6+3 viikolla mennään, la 20.6.. Syke näkyi ja kaikki hienosti. Neuvola perjantaina, ja sen jälkeen kai tämän voi alkaa uskoa todeksi. Juu, ja aikaisen plussan syykin selvisi, samoin vuotelu. Toinenkin pieni on kohdussa majaillut, vaan nyt...
  17. Minnah88

    **Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

    Varhaisultra takana, ja kaikki hyvin. Itkuun purskahdin kun näin ruudulta, että kohdussa sykki sydän. Viikkoja nyt takana 6+3, ja laskettuaika 20.6 Perjantaina eka neuvola, ja sit kai tää alkaa tuntua todelta :) Halusin myös liittyä face ryhmään, mutta en löytänyt ohjeita. Minnah&pätkis 6+3
  18. Minnah88

    **Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

    *tuplapostaus*
  19. Minnah88

    Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä 2013

    Täällä olis perjantaina ultra. Jännittää hirmuisesti että lyökö siellä sydän.. Ja 1.11 eka neuvola jos kaikki hyvin... Noista kun selviää, niin ollaan jo voiton puolella tässä hommassa :laugh:
  20. Minnah88

    **Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

    Eipä juuri oireita. Rintoja kihelmöi, ja ne on täyteläisemmät :D.. Ja paleltaa.. Siinäpä mun oireet.. Oon kyllä onnellinen, että tässä vaiheessa ei muuta, kun niistä oireista kyllä ehtii kärsimään. Soitin neuvolaan, ja viime kuukautisista laskettuna olisin viikolla 13.. Ei ehkä pidä paikkaansa...

Yhteistyössä