Hakutulokset

  1. BettyBoop

    80-90 MUSAKETJU

  2. BettyBoop

    80-90 MUSAKETJU

  3. BettyBoop

    80-90 MUSAKETJU

  4. BettyBoop

    80-90 MUSAKETJU

  5. BettyBoop

    80-90 MUSAKETJU

  6. BettyBoop

    80-90 MUSAKETJU

  7. BettyBoop

    Käykö kaikki miehet huorissa?

    Hyvä pointti!
  8. BettyBoop

    Ei toi uus Oltermanni maistu cheddarilta.

    En tykännyt yhtään vaikka suuri cheddarfani olenkin. Oltermanni täyteläinen on kyllä hyvää.
  9. BettyBoop

    Miehet näyttävät pitävän muodokkaammista naisista

    Musta muodokas on kyllä kaikkein kadehdittavin, jos nyt sillä tavalla ajatellaan.
  10. BettyBoop

    Miehet näyttävät pitävän muodokkaammista naisista

    Itsekin ollut ylipainoinen koko elämäni ja lapsuuden jälkeen en ole siitä kärsinyt mielestäni pahastikaan (miehiä ja ystäviä on aina ollut, rakkautta on aina ollut ja vaatteitakin löytynyt tarpeeksi kaupoista jne.) paitsi lapsuuden aikaisina traumoina tietysti. Kyllähän se aina arvet jättää kun...
  11. BettyBoop

    Miehet näyttävät pitävän muodokkaammista naisista

    Ootko mies? Ainakin tyhmä yleistäjä.
  12. BettyBoop

    Miehet näyttävät pitävän muodokkaammista naisista

    Täyttä paskaa aloittajalta. Kyllä me läskit olemme suosiossa häntäpäässä. Mutta kauniitakin ylipainoisia on ja moni tykkää ettei ole niin hoikka. Kaikille on yleensä ottajansa, ellei ole tosi ruma ja tyhmä.
  13. BettyBoop

    Olen läski, huora, kusipää...

    Ei tajua ei.
  14. BettyBoop

    Olen läski, huora, kusipää...

    Onnea valitsemallasi tiellä.
  15. BettyBoop

    Toisten äitien arvostelu ja päteminen

    Yritä ajatella vaikka ärsyttäisi, että se kaikki on "rakkaudella" sanottua. Mutta rajat on tietysti hyvä vetää tässäkin kohtaa, ihan niin kuin kaikessa.
  16. BettyBoop

    Miten reagoisit? (sis. kuvia)

    Riippuu että missä! :D Noihan maksaa aika tolkuttomasti ja vie tilaa. Et jos olis ostanut tollasen niin kyl mä ajattelisin et on mennyt äijä sekaisin! :laugh: Haha, no ehkä muutenkin!
  17. BettyBoop

    Ketään lähdössä jouluksi Mariellalle risteilemään? Ja ne, jotka olleet aikaisemmin, kertokaa kokemuksenne!

    Mä olin sinä vuonna kun tapahtui joulun aikaan se tuhoisa maanjäristys Intian valtamerellä, muistatte varmasti. Laivaa en muista mikä oli mut ihan ok oli. En oo niin perinteikäs ihminen muutenkaan, sama se missä viettää kunhan on mukava olla. ;)
  18. BettyBoop

    Minkä hintainen vihkisormuksesi oli?

    Mulla 7 v ollut toi ja onhan se nyt kaunis kun timantit kimaltelee maagisesti, saa meikäläisenkin joskus hiljaiseksi! :D Vähän samoin kun tuli tai meren tuijotus. :D
  19. BettyBoop

    Toisten äitien arvostelu ja päteminen

    Käyt läpi sen saman "koulun" mitä me kaikki ekaa odottaessa ja vähitellen opit siihen että vittuakos se muille kuuluu mitä sä teet.... ja pidät huolen että et laita tota sitten kiertämään! Kosto ei elä! :xmas:
  20. BettyBoop

    Minkä hintainen vihkisormuksesi oli?

    Joo, mitä väliä hinnalla tosiaan. Mäkin ihastuin tohon mun enkä nähnyt enää muita sen jälkeen. :D On se vieläkin ihan kiva, mut kyl mä nyt jo valitsisin toisen. :D Ehkä saan joskus uuden ja jos en niin samapa tuo. :D

Yhteistyössä