Miehet näyttävät pitävän muodokkaammista naisista

  • Viestiketjun aloittaja Vetävän muodokas
  • Ensimmäinen viesti
Tämä on yksi aihe, joka ei vaan lakkaa ällistyttämästä mua. Tässäkin ketjussa esiintyvä suoranainen viha lihavia kohtaan, aivan älytön haukkuminen ja nuo kaikki "totuudet" miten lihava on vaan niin helppo ja panoseuraa hakevat susirumat miehet on ainoita jotka lihavia kelpuuttaa.

Missä te kaikki ilkeät ihniset olette tosielämässä? Kun teitä ei ainakaan omassa maailmassani näy koskaan. Minä, lihava nainen, en ole koskaan joutunut kärsimään kiloistani. On ystäviä, rakastavia ihmisiä ympärillä ja koskaan en ole kokenut minkäänlaista syrjintää lihavuuteni takia.

On ollut poikaystäviä, pitkäaikainen aviomies, on ollut panoseuran hakijoita, mutta myös niitä ihastuneita kosiskelijoita. Kohteliaisuuksia olen saanut enemmän kuin tarpeeksi, sekä miehiltä että naisilta. Ja ihan pyytämättä.

Kuten sanottu: oma elämäni on kaikkea muuta kuin mitä täällä palstalla kerrotaan lihavien elämän olevan. Jotenkin hurja ajatus, että ihan oikeasti tosielämässäkin kulkee teidän ilkeiden kaltaisia ihmisiä, jotka pitävät minua, lihavaa, totaali luuserina. Onneksi ette ole osuneet kohdalleni. Ties vaikka joskus erehtyisin kuvittelemaan olevani kuvailujenne kaltainen.

Itsekin ollut ylipainoinen koko elämäni ja lapsuuden jälkeen en ole siitä kärsinyt mielestäni pahastikaan (miehiä ja ystäviä on aina ollut, rakkautta on aina ollut ja vaatteitakin löytynyt tarpeeksi kaupoista jne.) paitsi lapsuuden aikaisina traumoina tietysti. Kyllähän se aina arvet jättää kun ihmisiä ollaan. Onneksi ne typerimmät yleensä osaa pitää suunsa livenä supussa, mutta taatusti on tullut sunkin elämässä vastaan sellasia ellet vietä elämääsi neljän seinän sisällä. Kyllä niitä on, netissä ihmiset vaan "uskaltaa" sanoa "mielipiteensä" ääneen.


Nää on näitä hölöhölöketjuja joissa provosoidaan ja koitetaan vaan kiusata viimeiseen asti, ihan turhaa ajankulua alkaa vääntämään makuasioista, niistä kun voi jutella mutta ei voi oikein muuttaa toisen mielipidettä. :)
 
"Hande"
Musta tää on niin huvittavaa, kun mammat yrittää vakuuttaa etteivät ole ylipainoisia vaikka BMI huitelee yli kolmenkympin. Samalla läski verhotaa muka muodokkuuteen tai rehevyyteen tai pahimmillaan naisellisuuteen. Kyllä lihavillekin ottajia löytyy, mutta jos normaali mies saa valita, niin kyllä se hoikka kainaloon mieluiten otetaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kikka ja tytöt;29339136:
Ottaako Peyotea ohimoon ett tällaisilla naisen kokoisillakin on vientiä ihan kivasti? Et kai ole jäänyt seinäruusuksi?
Ehkä Peyotea ottaa ohimoon, että "naisen kokoisten" täytyy pönkittää egoaan mollaamalla "luuviuluja" "pojan näköisiksi"??

Ehkä se ylipäätään ottaa ohimoon, että kenenkään tarvitsee toimia niin.
Mua ainakin tympii moinen.

Oli ihmisen paino tai ulkonäkö mikä hyvänsä, niin mun mielestä se on heikon itsetunnon merkki, että omaa itseään tarvitsee nostaa alentamalla jotain muuta.
Yhtä typerää on se, että yleistetään toisen sukupuolen tai ylipäätään jonkun ihmisryhmän mieltymykset.
Kaikki miehet tuijottaa lätkää telkkarista, kaikki miehet harrastaa metsästystä, kaikki miehet ropaa autoja ja kaikki miehet juo olutta. Juu, tottakai.
Ihan yhtä varmasti kaikki miehet tykkää jonkun tietyn tyyppisistä naisista.

Mun mielestä on ihan mahtavaa, jos muodokkailla riittää vientiä baarissa ja muuallakin. Yhtä mahtavaa on se, jos sitä vientiä riittää rehevillä, pyöreillä, ja ihan vaikka sairaalloisen lihavilla.
Hienoa on silti myös se, että meille pakkasen raiskaamille pulkannaruille ja varjossa kasvaneille kuivan kesän kusiaisillekin riittää seuraa. Kaikkein parasta on, jos suurin osa ihmisistä ylipäätään löytää sellaista seuraa, joka itseä miellyttää sekä ulkonäöllisesti että muutenkin. Ja suurin osa käsittääkseni löytää, koska ihmisiä vaan on niiiiiiiin paljon erilaisia.
Onneksi.
 
"Mari"
Honeybooboo ym. varsinkin amerikkalaiset sarjat ovat luoneet kuvan että kaikki lihavat olisivat tyhmiä, ronskeja tai peräti vajaapäisiä. Ei se tietenkään niin ole. Meillä yliopistolla yksi ruokalantäti esimerkiksi on oikein mukavan ja fiksun oloinen vaikka onkin aika paksu.
 
"Mievaan"
Alkuperäinen kirjoittaja Vetävän muodokas;29306059:
Taas tuli todistettua et mihet pitää muodokkaammista naisista. Oltiin ystävättären kanssa, joka on hoikka todella aktiivinen liikkuja baarissa. Mä olen taas tällanen muodokas (168/88) ja pukeudun mielelläni hieman korostavasti. Koko illan mä olisin saanut miehiä vaikka kuinka paljon, mutta ystävätär olis jääny ihan seinäruusuks, jollen olis hankkinut pöytään paria körilästä. Olen aiemminkin huomannut että mitkään hoikkikset ei saa niin paljoo miehiä kuin tällanen naisellismpia muotoja omaava. Hassu juttu kun etkoilla tää mun ystävätär yritti saada mua käymään kanssaan salilla että mun kropasta tulisi naisellisempi. Mä sanoinkin sille et mä veikkaan mun saavan miehiä nimen omaan mun muodokkaalla kropalla. :) Onks muilla samoja kokemuksia?
...miehet tietävät että lihavilta saa helpommin kun niillä ei ole varaa valkata.
 
"Höh"
Se on ihan tarjonnasta kiinni, jos tarjolla on enimmäkseen ponttooniperseisiä akkoja, niin niitä sitten.
Mutta kyllä jokainen mies sielussaan itkee sitä plussapalloa pannessaan..
 
iytdcghfycghfc
[QUOTE="Mari";29340482] Meillä yliopistolla yksi ruokalantäti esimerkiksi on oikein mukavan ja fiksun oloinen vaikka onkin aika paksu.[/QUOTE]

Aivan varmasti on. Ja on myös niitä lihavia joilla on ihan mukiinmeneviä miehiä ja kaikinpuolin hyvä elämä.
Mutta tässä aloituksessa joku punkero provoilee kun hänellä on miehiä ihan jonossa, kun taas kukkakeppikaverilla ei ollut ensimmäistäkään.

Ja minusta tällaiset ihmiset (joku ilkeämpi voisi kutsua jakorasiaksi...) menevät vähän samaan kastiin kuin nuo honeybooboo-jenkit, eli "tyhmiä, ronskeja tai peräti vajaapäisiä".

Ei minulla ole mitään lihavia vastaan, ja minusta on ihan kivakin jos ovat tyytyväisiä elämäänsä ja panoseuran määrään. Mutta siinä vaiheessa kun oikeasti uskotaan että lihavat menestyvät paremmin miestenemetsästyksessä kuin normaalit tai hoikat, niin kyllähän siinä mennään aika metsään.
 
Wallinkosken Lollo
[QUOTE="Shakira";29327690]Minä olin nuorena söpö, normaalipainoinen ja sopivan muodokas. Seuranhakijoita riitti ja juttuseuraa piisasi. Koskaan ei tarvinnut kilvoitella kauaa sinkkuna. Sitten tulin kolmekymppiseksi, ei enää pyörinyt juurikaan miehiä ympärillä,joskus jotain tasokasta seuraa sain mukaani kun itse yritin. Kävin myös nettideiteillä, mutta nämä miehet eivät miellyttäneet minua, he olisivat olleet kiinnostuneita, mutta valitettavasti heidän ulkonäkönsä ei innostanut minua muuhun kuin ystävyyssuhteeseen.
Nyt vajaa 40-vuotiaana olen onneksi parisuhteessa. Urheilen paljon, olen leveäharteinen ja lihaksikas, mutta ylipainoa minulla on vaa'an mukaan 10 kg. Yritän hoikistua. Sen voin sanoa, että jos mieheni minut jättäisi, niin tällä naamalla ja tällä kropalla ei kyllä helpolla uutta itseäni miellyttävää miestä saisi. Varmasti mukavia ihmisiä tapaisin, olen iloinen ja sosiaalinen luonne, mutta luonteeltani olen vaativa ja eli olisin kyllä varmasti sinkkukamaa sitten hamaan hautaan asti jos minun mieheni jättäisi. En tiedä saisinko sitten jotain huomiota miehiltä jos olisin vähän hoikempi. Ihmiset ovat hieman erilaisia malliltaan, mutta varmasti suurinta osaa naisista pukee normaalipaino tai söpö pyöreys kunhan se on oikeilla kohdilla. Esim. Nigella Lawson tai Lola Odusoga ovat huippuherkkuja, mutta heillä onkin tiimalasivyötärö ja suuret rinnat sekä pyöreä pylly.[/QUOTE]


Ei ole Lolalla pyöreää pyllyä vaan aika lattana on. Ja tissit on tekotissit, silikonit on tissien sisällä.

 

Yhteistyössä