Enhän mää tarvi turkiksia, kun pärjään näillä omilla eristekerroksilla.Kannatatko turkistarhausta?
Enhän mää tarvi turkiksia, kun pärjään näillä omilla eristekerroksilla.Kannatatko turkistarhausta?
Tämä on yksi aihe, joka ei vaan lakkaa ällistyttämästä mua. Tässäkin ketjussa esiintyvä suoranainen viha lihavia kohtaan, aivan älytön haukkuminen ja nuo kaikki "totuudet" miten lihava on vaan niin helppo ja panoseuraa hakevat susirumat miehet on ainoita jotka lihavia kelpuuttaa.
Missä te kaikki ilkeät ihniset olette tosielämässä? Kun teitä ei ainakaan omassa maailmassani näy koskaan. Minä, lihava nainen, en ole koskaan joutunut kärsimään kiloistani. On ystäviä, rakastavia ihmisiä ympärillä ja koskaan en ole kokenut minkäänlaista syrjintää lihavuuteni takia.
On ollut poikaystäviä, pitkäaikainen aviomies, on ollut panoseuran hakijoita, mutta myös niitä ihastuneita kosiskelijoita. Kohteliaisuuksia olen saanut enemmän kuin tarpeeksi, sekä miehiltä että naisilta. Ja ihan pyytämättä.
Kuten sanottu: oma elämäni on kaikkea muuta kuin mitä täällä palstalla kerrotaan lihavien elämän olevan. Jotenkin hurja ajatus, että ihan oikeasti tosielämässäkin kulkee teidän ilkeiden kaltaisia ihmisiä, jotka pitävät minua, lihavaa, totaali luuserina. Onneksi ette ole osuneet kohdalleni. Ties vaikka joskus erehtyisin kuvittelemaan olevani kuvailujenne kaltainen.
Kyllä hoikka on seksikkäämpi, kuin muodokas läski.
No ylipainoinen on varmaankin se kauniimpi ilmaisu.Mutta naisellisemmat muodot omaavaa on ihan ok sanoa läskiksi?
Ehkä Peyotea ottaa ohimoon, että "naisen kokoisten" täytyy pönkittää egoaan mollaamalla "luuviuluja" "pojan näköisiksi"??Alkuperäinen kirjoittaja Kikka ja tytöt;29339136:Ottaako Peyotea ohimoon ett tällaisilla naisen kokoisillakin on vientiä ihan kivasti? Et kai ole jäänyt seinäruusuksi?
Ei kun palstamammoilta!Pitäisikö teevee kieltää lapsilta?
Katsokaa tuota kuvaa, katsokaa! Tavallinen normaalipainoinen nainen syö ihan tavallista pullaa.
Tavallinen palstamamma syö ihan tavallista aamiaista/lounasta/päivällistä/illallista/yöpalaa!Katsokaa tuota kuvaa, katsokaa! Tavallinen normaalipainoinen nainen syö ihan tavallista pullaa.
...miehet tietävät että lihavilta saa helpommin kun niillä ei ole varaa valkata.Alkuperäinen kirjoittaja Vetävän muodokas;29306059:Taas tuli todistettua et mihet pitää muodokkaammista naisista. Oltiin ystävättären kanssa, joka on hoikka todella aktiivinen liikkuja baarissa. Mä olen taas tällanen muodokas (168/88) ja pukeudun mielelläni hieman korostavasti. Koko illan mä olisin saanut miehiä vaikka kuinka paljon, mutta ystävätär olis jääny ihan seinäruusuks, jollen olis hankkinut pöytään paria körilästä. Olen aiemminkin huomannut että mitkään hoikkikset ei saa niin paljoo miehiä kuin tällanen naisellismpia muotoja omaava. Hassu juttu kun etkoilla tää mun ystävätär yritti saada mua käymään kanssaan salilla että mun kropasta tulisi naisellisempi. Mä sanoinkin sille et mä veikkaan mun saavan miehiä nimen omaan mun muodokkaalla kropalla. Onks muilla samoja kokemuksia?
Ihan on normipainoinen, sormimakkaroista sen huomaa!Katsokaa tuota kuvaa, katsokaa! Tavallinen normaalipainoinen nainen syö ihan tavallista pullaa.