Miehet näyttävät pitävän muodokkaammista naisista

  • Viestiketjun aloittaja Vetävän muodokas
  • Ensimmäinen viesti
Muhkea Munkki
[QUOTE="Karri";29336684]Palstallahan kaikki on ihan naruja, kun vertaa palstamammat vertaa omaan peilikuvaansa! Kyllä 170/73 on minunkin mielestäni melkoisen kokoinen emäntä! Vähintään 10 kg pois, mieluiten 15.[/QUOTE]

Ei paino kerro paljoa. Ystäväni on 166/76 ja minä 165/57. Hänellä on huomattavasti kapeampi vyötärö ja on paljon kiinteämpi. Mieletön takapuoli täyttä rautaa ja upeat jalat ja jäätävät tissit.

Hän treenaakin ihan tosissaan. Vetelee leukoja kevyesti ja viettää paljon aikaa salilla.

Minä olen vähän löysä ja en niin kiinnostunut urheilusta. Juoksen kolme kertaa viikossa ja thats it :D
 
[QUOTE="Nyt harmaana";29336656]Ole ihan huoleti. Ei tollaseen sikaan kukaan fiksu nainen koskiskaan.[/QUOTE]

Ok. Eli vain 70+ kiloinen on siis fiksu? No enpä onneksi semmosen fiksun kosketusta edes kaipaa...

Mut semmosen ei niin fiksun 50+ kiloisen kosketus on kyllä ihan ok.
 
"Nyt harmaana"
Ok. Eli vain 70+ kiloinen on siis fiksu? No enpä onneksi semmosen fiksun kosketusta edes kaipaa...

Mut semmosen ei niin fiksun 50+ kiloisen kosketus on kyllä ihan ok.
Fiksut naiset ei huoli sontiaisia, jotka nimittelee esim. emakoiksi - oli sitten paino mikä tahansa. En tiedä kuuluuko sun tapaas esittää asiat provoten, mutta kauniimminkin voi esiintyä. Jos ei ole kaunista sanottavaa toisesta sukupuolesta niin silloin voi myöskin olla hiljaa.
 
Peyote
Kandee olla sellanen ku itse tykkää, eikä koko aika miettiä, mitä jotkut tuntemattomat miesjoukot siittä ajattelee. Eipä niihin tuntemattomiin miehiin muutenkaan kenenkään aika riitä. :)
 
nö ööö
Itse olen kyllä huomannut juuri päin vastaista. Muodot kyl iskee (ainakin salilta haetut pyöreät peput). Eikä liian tikku saa olla, mutta ei kumminkaan grammaakaan yli. Sitten alkaa (aikuisilla ja "fiksuillakin") miehillä läski jutut. Mut jos sattuu irtoomaan ja ns varma nakki niin kyl varmasti loppu illasta on tungosta. Toki jotkut tykkää oikeesti tukevista naisista, mutta selvä vähemmistö. Sanotaanko 1/10 miehestä. Hyvä kuitenkin että itsevarmuutta piisaa vaikka sitten kaverin kustannuksella :D
 
Kikka ja tytöt
Ai tällainen aihe nyt!!! Mä olen todellakin sitä mieltä että jos mä olisin tuollainen 60 kiloinen luuviulu, niin en näyttäisi miltää. Mulla pituutta 171 senttii ja painoa 79 kg ja varmaan kukaan ei tule sanomaan että mä näytän läskiltä. On mullakin tota rintavarustusta ja persuusta, mutta mä olen tässä asiassa aloittajan kanssa samaa mieltä. Naisella pitääkin olla vähän muotoja ettei ihan pojalta näytä!
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja Kikka ja tytöt;29339009:
Ai tällainen aihe nyt!!! Mä olen todellakin sitä mieltä että jos mä olisin tuollainen 60 kiloinen luuviulu, niin en näyttäisi miltää. Mulla pituutta 171 senttii ja painoa 79 kg ja varmaan kukaan ei tule sanomaan että mä näytän läskiltä. On mullakin tota rintavarustusta ja persuusta, mutta mä olen tässä asiassa aloittajan kanssa samaa mieltä. Naisella pitääkin olla vähän muotoja ettei ihan pojalta näytä!
Kivat sulle ja näytät varmasti ihanalta, mutta älä nyt viitsi, eivät hoikat naiset miltään pojalta näytä!
 
huomautus
Kivat sulle ja näytät varmasti ihanalta, mutta älä nyt viitsi, eivät hoikat naiset miltään pojalta näytä!
Tuo "kivat sulle" on muuten ihan yhtä vastapuolta vähättelevä ilmaisu kuin se, mistä moitit tässä ketjussa jotakuta, se "no jos tää on sulle arka aihe"-tyyppinen ilmaisu. Kivat sullehan tarkoittaa, että no siinähän luulet, mutta totuus lienee toinen.
 
Peyote
Tuo "kivat sulle" on muuten ihan yhtä vastapuolta vähättelevä ilmaisu kuin se, mistä moitit tässä ketjussa jotakuta, se "no jos tää on sulle arka aihe"-tyyppinen ilmaisu. Kivat sullehan tarkoittaa, että no siinähän luulet, mutta totuus lienee toinen.
No en tarkoittanut sitä. Tarkoitin, että hieno juttu. Se on hienon näköistä kun paino jakautuu nätisti.
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja Kikka ja tytöt;29339136:
Ottaako Peyotea ohimoon ett tällaisilla naisen kokoisillakin on vientiä ihan kivasti? Et kai ole jäänyt seinäruusuksi?
No ei. Höh. Mulla on jo puoliso eikä se haittaa vaikkei vientiä oliskaan. Uskon, että vientiä on sulla, mutta en pidä siitä että hoikempia sanotaan pojan näköiseksi. Se on epäystävällistä.
 
"Jaahas"
Juu

Kelpaa toki :) ja vieläpä todella mieluusti, nam! :-D

En vaan viittiny mainita tota painoluokkaa, ettei nää fiksut 70+ taas loukkaannu tai ota sitä provokaationa...:-|
Vaikka ei tykkäiskään 70+ koosta niin käytöstapoja ois hyvä omata. Ilmeisesti ne on kuitenkin sulle täysin tuntematon käsite. Luojan kiitos mun ystäväpiirissä on koulutettuja sekä sivistyneitä miehiä eikä tollasia "elämän kouluja" käyneitä miehiä.
 

Yhteistyössä