Käykö kaikki miehet huorissa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija pohtija
  • Ensimmäinen viesti
Kaikenlaista liihottajaa sitä maailmaan mahtuu. Olisi tyytyväinen kun asiakkaita riittää. En ymmärtänyt pointtia.

Päädyin vielä kaikenlisäksi klikkailemaan jotain Marika Fingerroosin selfieitä.. Klikkailun pohja on saavutettu. :ROFLMAO:
 
&kieppi%
Sitä vaan ihmettelen, että kun naisia haukutaan siiderivalaiksi jne ja kuitenkin on fakta, että miehistä on suurempi osa ylipainoisia kuin naisista, niin... ehkä ne naiset ei kotona anna siksi, kun se mies on läski :) miehet sitten vaan keksii, että syy on naisessa.
 
  • Tykkää
Reactions: BettyBoop
vierailija1234
Tuolla huoralla oli siis muutama vakkaripano, kuten itse kirjoitti. n.6 miestä/ päivä. Vaikka Joka päivälle (kolmen viikon ajan) oilisi eri vakkarit, niin silti tuo jättää vielä aika ison osan suomalaisista miehistä pois.

Vähän hankala siis lähteä yleistämään vain omien kokemustensa perusteella. Kaikkihan sen tietää että on fakta että osa miehistä käy huorissa. Näin on aina ollut. Ja osa naisistakin harrastaa vastaavaa. Ja jokainen täyspäinen tietää että kaikki ei käy. Osalle huorissa kävijöille on seksissä tärkeää ulkonäkö, mikäs siinä sitten auttaa kun jokainen meistä vanhenee. Joillekin miehille (ja varmasti naisillekin) vaateet koskevat vain sitä puolisoa, itse niitä ei heidän mielestä tarvitsekaan täyttää. Ja minkäs sillekään teet. Osalle naisista on ok että oma mies käy huorissa...blaa blaa blaa. Kaikki tuon kaiken olisi kirjoittamattakin tiennyt.
 
&kieppi&
Maksullinen seksi taitaa onnistua vain sellaisilla, joilla on erilliset tilit ja raha-asiat. Ja sen verran paljon rahaa, että voi sen 150 euroa laittaa menemään ilman, että se vaikuttaa perustarpeiden hankintaan. Minä voin ihan kirkkain silmin sanoa, että oma mies ei maksullisissa naisissa käy, jos kävisi, niin tiliotteesta sen huomaisi heti :)
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
vierai
Maksullinen seksi taitaa onnistua vain sellaisilla, joilla on erilliset tilit ja raha-asiat. Ja sen verran paljon rahaa, että voi sen 150 euroa laittaa menemään ilman, että se vaikuttaa perustarpeiden hankintaan. Minä voin ihan kirkkain silmin sanoa, että oma mies ei maksullisissa naisissa käy, jos kävisi, niin tiliotteesta sen huomaisi heti :)
Olette vaan niin köyhiä et huomaisit huoriin käytetyt rahat.
 
pokkura
Mitähän tuokin mukamas opiskelee, köpelöä ainakin oli blogin ilmaisu.

Huoralle tiedoksi, että miehet juoksee huorissa aina, kautta aikojen, syyllä kuin syyllä, ei sinulla työt lopu! Jotkut ei käy koskaan, jotkut käy olipa siellä kotona sitten siiderivalas taikka minkälainen hemaiseva itsestään huolta pitänyt miehen miellyttäjä. Kun se oma siippa tuppaa ajan kanssa käymään tutuksi, jotkut ei voi vastustaa vierasta viettelystä. Maksullinen on siitä hyvä, ettei tule jälkipuheita.
 
vierailija12
Taitaa vain olla valitettavan yleistä että miehen ja naisen seksuaaliset tarpeet olisivat (ja pysyisivät) suunnilleen samoina.
Meillä meni mainiosti ensimmäiset pari vuotta. Nyt tilanne on se että vatkailen itse tattini enkä enää viitsi edes ehdottaa mitään yhteistä. Sen sata kertaa kun on tullut torjutuksi, niin asia on tullut selväksi. Seksin katoaminen vei myös rakkauden. Ei tuo ihminen kiinnosta minua enää millään lailla. Äitinä aivan välttävä. Se siitä.

Vieraat tai prostituutio ei innosta sillä en jaksa salailla mitään enkä halua draamaa. Jos tässä nyt katsoo että lapset saavat koulu-uransa hyvään vauhtiin ja lähden sitten lätkimään. Etsin aikuisen (jo lapset tehneen) seksuaalisesti aktiivisen naisen. Ehkä löydän ehkä en. Ainakaan en jää synkkään taloon masentumaan. Se ei palvele minua, vaimoa eikä lapsia.
 
  • Tykkää
Reactions: random80
vierailija
Maksullinen seksi taitaa onnistua vain sellaisilla, joilla on erilliset tilit ja raha-asiat. Ja sen verran paljon rahaa, että voi sen 150 euroa laittaa menemään ilman, että se vaikuttaa perustarpeiden hankintaan. Minä voin ihan kirkkain silmin sanoa, että oma mies ei maksullisissa naisissa käy, jos kävisi, niin tiliotteesta sen huomaisi heti :)
60 € otan suihin. Voi sen summan selittää vaikka bensaan.menneen. ja niin ylipainoinen vaimon haukkuma mies saa nautintoa.
 

Yhteistyössä