Miten reagoisit? (sis. kuvia)

totuus kuitenkin
Meinaat että pelkotiloista ja ahdasmielisyydestä on kysymys jos ei innostu kuminukeista?Kaukana on sinulla tietämys oikeista estoista ja peloista. Oletko itse valmis ja innokas kaiken uuden edessä... Siinä olisi juteltavaa terapeutin kanssa jos on aivan rajaton......
Olet aika ahdasmielinen jos et ymmärrä että puolisosi haluaa kerran viikossa pukeutua vauvaksi, kakkaa housuun ja sun pitää leikkiä äitiä pyllyä pesten ja vaippoja vaihtaen. Mitä pelkoja sinulla on jos et innostu?
No en meinaa. Ootte te nyt taas täällä tortut hiekassa!! Vastasin siihen, että avarakatseisuus voi tehdä seksistä parempaa kuin ei-avarakatseisuus, ja otin esimerkeiksi päinvastaiset tilanteet. Tietenkään kaikki ei-avarakatseiset ihmiset ei kärsi pelkotiloista, mutta suppeakatseisuudesta tai ahdasmielisyydestä kuitenkin. Enkä sanonut, että siinäkään ois mitään pahaa. Aivan naurettavaa on ruveta keuhkoamaan että avarakatseiset ihmiset sitten harrastaa ryhmäseksiä sisarustensa kanssa eikä mikään muu tunnu miltään. kai te nyt herranjumala sentään osaatte aivojanne käyttää. Oletteko eri mieltä siitä, että vapaampi ihminen nauttisi seksistä enemmän? Ja jos nyt puhutaan ihan tavallisista seksuaalisista jutuista, ei noista teidän kakkaleikeistä ja sukurutsista.
 
"vieras"
No en meinaa. Ootte te nyt taas täällä tortut hiekassa!! Vastasin siihen, että avarakatseisuus voi tehdä seksistä parempaa kuin ei-avarakatseisuus, ja otin esimerkeiksi päinvastaiset tilanteet. Tietenkään kaikki ei-avarakatseiset ihmiset ei kärsi pelkotiloista, mutta suppeakatseisuudesta tai ahdasmielisyydestä kuitenkin. Enkä sanonut, että siinäkään ois mitään pahaa. Aivan naurettavaa on ruveta keuhkoamaan että avarakatseiset ihmiset sitten harrastaa ryhmäseksiä sisarustensa kanssa eikä mikään muu tunnu miltään. kai te nyt herranjumala sentään osaatte aivojanne käyttää. Oletteko eri mieltä siitä, että vapaampi ihminen nauttisi seksistä enemmän? Ja jos nyt puhutaan ihan tavallisista seksuaalisista jutuista, ei noista teidän kakkaleikeistä ja sukurutsista.
Esitit siis väitteen että avarakatseisuus voi tehdä seksistä parempaa kuin ei-avarakatseisuus.
Ei-avarakatseisuus taas tarkoittaa mielestäsi suppeakatseisuutta/ahdasmielisyyttä.
Ootko muissakin asioissa näin ehdoton ja mustavalkoinen? Hyvä vs. paha?

Kuka sen määrittää että missä menee raja sen avarakatseisuuden ja ahdasmielisyyden välillä?
Sinäkö?
Ei siitä ole olemassa mitään absoluuttista totuutta, sinun mielipiteesi ei ole yhtä kuin totuus.

Varmasti vapaa ihminen nauttii seksistä enemmän,mutta mistäs sinä tiedät kuka on vapaa ja kuka ei?
Onko ihminen vapaa jos hän elää niinkuin haluaa?
Vai onko hän vapaa vastakun kokeilee kaikkea mistä sinä pidät?
 
Vierasmies
VR ei ollut epäinnostunut ajatuksesta, että mies masturboisi Fleshlightin kanssa vaan hänen mielestään se olisi säälittävää ja KOSKA heillä on hyväkin seksielämä niin miksi sellaista tehdä? :/
En ymmärrä miten jotkut kulminoivat hyvän seksin siihen miten hyvää se pano ja suuseksi on oman kumppanin kanssa. VR kertoi käyttääneensä dildoa sinkkuna ja masturboineen suhteessa, mutta dildoa ei tarvita suhteessa KOSKA on mies ja hyvä seksielämä?

Huvittavia ovat ne kommentit, ei meillä tarvita tekopillua tai dildoa koska MIES/NAINEN on vieressä. Mitä se keneltäkään on pois vaikka joku fiilistelee kumipillu tai jopanuken kanssa jos homma muuten pelaa? Kai te vielä tivaatte toiselta fantasiatkin esille? Eihän se ole normaalia suhteessa jos mustalla dildolla itseään puikottaa ja fantasioi jotenkin? Onko silloin huono seksielämä?

Karseaa sanoa kumppanista, että on SÄÄLITTÄVÄ! Ihan kuin jokaisen omat halut pitäisi olla jossain parisuhteelle sopivassa lokerossa jotta toinen ei loukkaannu. Eihän sellainen ihminen edes rakasta toista aidosti jos kokee välineillä itsekseen nautiskelun jotenkin säälittäväksi tai loukkaavaksi. Kuluuko seksivoimat ihmiseltä jos niitä kanavoi muualle kuin kumppanin munaan/pilluun?

Eiks tossa VR juuri kehunut tilaneensa rekvisiittaa ja sanoi ettei YKSIN ole dildoa sinkkuaikojen jälkeen? Lukemani ymmärrys kertoo hänen siis kuitenkin leluja käyttelevänsä? Sinä aika hanakasti luet väärin lähes aina niitä VR.n tekstejä ellei hän jostain syystä ole samaa linjaa sun kanssa? Mies oon itsekin ja en ole koskaan edes miettinyt näitä tekopipareita. Sekö sinusta tekee naisesta ahdasmielisen jos se ei ole innostunut ajatuksesta jossa miehensä tumputtaa kumitoosaa? Kun HARVA mieskään niihin vetoa tuntee? Avovaimoani mielelläni tekokyrvällä silloin tällöin hoitelen, visuaalisista syistä. Mutta mitään visuaalista en nää siinä että itse tökkisin elotonta reikää.
 
"vieras"
Kuluuko seksivoimat ihmiseltä jos niitä kanavoi muualle kuin kumppanin munaan/pilluun?
No, itseasiassa kyllähän ne kuluvat.
Jos vetelee paljon hanskaan,ei sitä energiaa riitä niin paljon enää kumppanille eikä tunnukaan niin hyvältä.
Olepa vaikka viikko ilman seksiä, kyllä se akti tuntuu tuhannesti paremmalta pienen tauon jälkeen kuin jatkuvasti paneskellessa.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";29192797]No, itseasiassa kyllähän ne kuluvat.
Jos vetelee paljon hanskaan,ei sitä energiaa riitä niin paljon enää kumppanille eikä tunnukaan niin hyvältä.
Olepa vaikka viikko ilman seksiä, kyllä se akti tuntuu tuhannesti paremmalta pienen tauon jälkeen kuin jatkuvasti paneskellessa.[/QUOTE]

Mulla on ihan toisinpäin. Mitä enemmän seksiä, sitä enemmän sitä haluaa. Mitä vähemmän seksiä, sitä vähemmän sitä haluaa.
 
Vierasmies
Varmasti noinkin, mutta sekö on seksuaalisuuden tarkoitus että aina pantataan kumppanille asti? Miksi ei saa nauttia silloin kun haluttaa?

Miksi ei voi pantata pari vuotta, aina vaan paremmalta tuntuu!

[QUOTE="vieras";29192797]No, itseasiassa kyllähän ne kuluvat.
Jos vetelee paljon hanskaan,ei sitä energiaa riitä niin paljon enää kumppanille eikä tunnukaan niin hyvältä.
Olepa vaikka viikko ilman seksiä, kyllä se akti tuntuu tuhannesti paremmalta pienen tauon jälkeen kuin jatkuvasti paneskellessa.[/QUOTE]
 
"vieras"
Ihan rehellisesti sanottuna, kiihottuisin :p Mutta mun mies ei ikinä nussisi tuota, valitettavasti :D Ja kyllä muakin pikkasen ihmetyttää tämä vr:n mahtava, upea, moniulotteinen seksielämä, jossa ei tarvita (sallita?) leluja, ei varsinkaan dildoja tai tekopilluja, ei tarvita (sallita?) masturbointia jne. Jos jo perusjutut on "pannassa" niin ihmettelen, miten se seksi voi olla niin moniulotteista ja avaraa kuin vr antaa ymmärtää. Minä jos kuka olen seksin suhteen avara mutta kaikkihan on toki suhteellista...
 
Peyote
[QUOTE="vieras";29192816]Ihan rehellisesti sanottuna, kiihottuisin :p Mutta mun mies ei ikinä nussisi tuota, valitettavasti :D Ja kyllä muakin pikkasen ihmetyttää tämä vr:n mahtava, upea, moniulotteinen seksielämä, jossa ei tarvita (sallita?) leluja, ei varsinkaan dildoja tai tekopilluja, ei tarvita (sallita?) masturbointia jne. Jos jo perusjutut on "pannassa" niin ihmettelen, miten se seksi voi olla niin moniulotteista ja avaraa kuin vr antaa ymmärtää. Minä jos kuka olen seksin suhteen avara mutta kaikkihan on toki suhteellista...[/QUOTE]

Ei tommoset välineet ole kaikille mitään perusjuttuja. Eikä niitä välttämättä ollenkaan tarvitse. Enkä oo tuomitsemassa, sanon vaan.
 
"vieras"
Ei tommoset välineet ole kaikille mitään perusjuttuja. Eikä niitä välttämättä ollenkaan tarvitse. Enkä oo tuomitsemassa, sanon vaan.
Aivan, sitähän minä sanoin ;) Että jos seksi on niin moniulotteista ja avaraa ja pelkästään dildot on jo "pannassa" niin ei kovin jännää ole muutenkaan odotettavissa. Ja tämä ei tarkoita sitä, etteikö ilmankin olisi kivaa. Ja sinun tuomitsesi ei kyllä kiinnosta minua pätkääkään :) Kaksin pimeässä peiton alla touhussa (kärjistetty!) ei ole mitään vikaa, mutta ei sitä moniulotteiseksi voi sanoa. Toki jonkun mielestä eri asennot ja asutkin tekee jo moniulotteisen seksin. Niin kuin sanoin, kaikki on suhteellista....
 
totuus kuitenkin
[QUOTE="vieras";29192761]

Varmasti vapaa ihminen nauttii seksistä enemmän,mutta mistäs sinä tiedät kuka on vapaa ja kuka ei?
Onko ihminen vapaa jos hän elää niinkuin haluaa?
Vai onko hän vapaa vastakun kokeilee kaikkea mistä sinä pidät?[/QUOTE]

En puhu itsestäni! En puhu vain ja ainoastaan itsesäni, ihan totta nyt! Vapaampi ihminen nauttii enemmän, koska on vapaampi nauttimaan, en sano että vain minä tiedän mitä se on, ihan oikeastiko ette nyt tätä halua tajuta?

Vai ajatteletteko asioita aina vaan että minä minä minä?
Edelleen, se, ettei kokeile muovinukkea ei tee kenestäkään ahdasmielistä. Se, että on ei-avarakatseinen ei ihan just tasan välttämättä tee kenestäkään suppeakatseista (mutta ei se avarakatseistakaan tee, vai oletko eri mieltä??). Tee niin kuin haluat. Jos olet onnellinen ja tyytyväinen etkä halua kokeilla ikinä mitään muuta, hieno juttu sinulle.

Argh miksi sitä provosoituu aina näistä. Loppu nyt. ;)
 
sivusta
[QUOTE="vieras";29192816]Ihan rehellisesti sanottuna, kiihottuisin :p Mutta mun mies ei ikinä nussisi tuota, valitettavasti :D Ja kyllä muakin pikkasen ihmetyttää tämä vr:n mahtava, upea, moniulotteinen seksielämä, jossa ei tarvita (sallita?) leluja, ei varsinkaan dildoja tai tekopilluja, ei tarvita (sallita?) masturbointia jne. Jos jo perusjutut on "pannassa" niin ihmettelen, miten se seksi voi olla niin moniulotteista ja avaraa kuin vr antaa ymmärtää. Minä jos kuka olen seksin suhteen avara mutta kaikkihan on toki suhteellista...[/QUOTE]

voitko osoittaa ne kohdat jossa vr kieltää masturboinnin? Eiks se sanonu tilanneensa leluja? Dildot oli heillä yhteisessä käytössä. Näin mää sen ymmärsin.
 
Peyote
[QUOTE="vieras";29192844]Aivan, sitähän minä sanoin ;) Että jos seksi on niin moniulotteista ja avaraa ja pelkästään dildot on jo "pannassa" niin ei kovin jännää ole muutenkaan odotettavissa. Ja tämä ei tarkoita sitä, etteikö ilmankin olisi kivaa. Ja sinun tuomitsesi ei kyllä kiinnosta minua pätkääkään :) Kaksin pimeässä peiton alla touhussa (kärjistetty!) ei ole mitään vikaa, mutta ei sitä moniulotteiseksi voi sanoa. Toki jonkun mielestä eri asennot ja asutkin tekee jo moniulotteisen seksin. Niin kuin sanoin, kaikki on suhteellista....[/QUOTE]

Mun mielestä joku on vialla, jos näkee että moniulotteinen seksi on mahdollisimman paljon jotain lisäesineitä joita pitää käyttää apuna.
 
....lapsi on terve kun se leikkii :rolleyes: :p...

:D - menis varmaan ihan törkeeksi nauramiseksi, sillä ihan tälleen mutu- tuntumalla äkkisiltään ajateltuna moinen näkymä ois kyllä sen verran uskomaton suhteessa mieheeni jos myöskin mauton mutta...toisaalta taas hänen äärimmäisen kieron huumorintajun tietäen/tuntien sekä äärimmäisen hyvän mielikuvituksen, niin :rolleyes:...voishan siinä olla aivan uutta ulottuvuutta ja piristystä petipuuhiimme.

Kunhan ensin toivuttaisiin tuosta käkätyksestämme :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
"vieras"
En puhu itsestäni! En puhu vain ja ainoastaan itsesäni, ihan totta nyt! Vapaampi ihminen nauttii enemmän, koska on vapaampi nauttimaan, en sano että vain minä tiedän mitä se on, ihan oikeastiko ette nyt tätä halua tajuta?

Vai ajatteletteko asioita aina vaan että minä minä minä?
Edelleen, se, ettei kokeile muovinukkea ei tee kenestäkään ahdasmielistä. Se, että on ei-avarakatseinen ei ihan just tasan välttämättä tee kenestäkään suppeakatseista (mutta ei se avarakatseistakaan tee, vai oletko eri mieltä??). Tee niin kuin haluat. Jos olet onnellinen ja tyytyväinen etkä halua kokeilla ikinä mitään muuta, hieno juttu sinulle.

Argh miksi sitä provosoituu aina näistä. Loppu nyt. ;)
Luin viestisi moneen kertaan läpi, mutta en löytänyt siitä oikein mitään järkevää kohtaa missä varsinaisesti sanottaisiin jotain.
Ymmärrätkö sä, että ajattelet itse kykeneväsi määrittelemään avarakatseisen ja ei-avarakatseisen?
Ei se että suostuu kaikkeen,kokeilee kaikkea ja pitää kaikesta tarkoita että ihminen on avarakatseinen.
Se tarkoittaa että ihminen on hoidon tarpeessa.

Joku jonka maailmassa dildot ja muut erilaiset apuvälineet kuuluvat ilman muuta seksiin, voi pitää ahdasmielisenä sellaista joka ei moisia halua kokeilla tai koe tarvitsevansa.
Kyseessä on kuitenkin subjektiivinen kokemus,ei kukaan halua kokeilla kaikkea.
Tämä dildoilija:)D) taas voi kieltäytyä kokeilemasta asiaa jota ei-apuvälineitä-käyttävä pitää ihan normijuttuna ja näin roolit ovat kääntyneet.
Dildoilijasta onkin tullut ahdasmielinen.
Mahtava sana,dildoilija...
 
[QUOTE="vieras";29193155]Luin viestisi moneen kertaan läpi, mutta en löytänyt siitä oikein mitään järkevää kohtaa missä varsinaisesti sanottaisiin jotain.
Ymmärrätkö sä, että ajattelet itse kykeneväsi määrittelemään avarakatseisen ja ei-avarakatseisen?
Ei se että suostuu kaikkeen,kokeilee kaikkea ja pitää kaikesta tarkoita että ihminen on avarakatseinen.
Se tarkoittaa että ihminen on hoidon tarpeessa.

Joku jonka maailmassa dildot ja muut erilaiset apuvälineet kuuluvat ilman muuta seksiin, voi pitää ahdasmielisenä sellaista joka ei moisia halua kokeilla tai koe tarvitsevansa.
Kyseessä on kuitenkin subjektiivinen kokemus,ei kukaan halua kokeilla kaikkea.
Tämä dildoilija:)D) taas voi kieltäytyä kokeilemasta asiaa jota ei-apuvälineitä-käyttävä pitää ihan normijuttuna ja näin roolit ovat kääntyneet.
Dildoilijasta onkin tullut ahdasmielinen.
Mahtava sana,dildoilija...[/QUOTE]

nimimerkki ewi käytti tuota sähköposti ja meseositteena. :LOL:
 
"vieras"
Ois se oikeesti v*tun karmivaa että äijä lykkis jotain muovinukkea,kamoon hei.
Eikä paljon lohduta jonkun perustelut siitä miten se nyt ois parempi, ku et äijä kävis vieraissa.
Et sais jotenkin tollasee muovinukkee lykkimällä tyydytettyä himoja ja viettejä panna vieraita.
Sairasta jos multa kysytään.
Joillekin oikeasti riittää se oma rakas kumppani ja seksi tämän kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Peyote
[QUOTE="vieras";29193696]Ois se oikeesti v*tun karmivaa että äijä lykkis jotain muovinukkea,kamoon hei.
Eikä paljon lohduta jonkun perustelut siitä miten se nyt ois parempi, ku et äijä kävis vieraissa.
Et sais jotenkin tollasee muovinukkee lykkimällä tyydytettyä himoja ja viettejä panna vieraita.
Sairasta jos multa kysytään.
Joillekin oikeasti riittää se oma rakas kumppani ja seksi tämän kanssa.[/QUOTE]

Mullakin tulis karmiva fiilis. Mun mielestä normaali ihminen ei innostu jostain tommosesta tuijottavasta kelmeestä kumiukkelista. (ja nyt kaikki ne, jotka suuresti innostuu näistä kalmakalleista, vetää herneet nenään ja kertoo kuinka rajoittunut ja paska ihminen olen, kun en suvaitse mitään)
 
[QUOTE="vieras";29191336]Miettisin että mistä helekkarista se on tommoseen rahat rykäissyt, nuo ei taida mitään halvimpia leluja olla... Ja missä se on sitä säilyttänyt![/QUOTE]

Niin mäkin miettisin ja seuraava siirto olisi kantaa robotti roskiin... :D
 

Yhteistyössä