Minkä hintainen vihkisormuksesi oli?

  • Viestiketjun aloittaja ooooooo
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
18e ja 54e kihlat toinen hopeaa ja toinen kultaa. Hävitän pieniä tavaroita ja en ota riskiä, että kallis sormus häviäisi. Ahdistaa ajatus, että tonnien sormus päätyis jonnekin roskikseen tms. Panostamme rahaa sitten muuhun.
 
130e alennuksessa, alkup. Hinta oli 170e. Ja juuri sellainen kuin halusinkin, musta olis tosi outoa kantaa jotain monen sadan tai tonnin sormusta, ei yhtään minun "tyylistä". Samasta syystä kuin miksi en ikinä käytä paitaan tmv yli 30 euroa tai kenkiin tai takkiin yli 50 euroa. En tykkää käyttää yksittäiseen tavaraan kamalasti rahaa ja sormuksessakin se olennainen on se tunnearvo, sitten ulkonäkö ja ihan pohjimmaisena se hinta..
 
ooooooo
mä tosiaan ihastuin yhteen sormukseen kuvan perusteella. Täältä ttuo Hanna malli: http://www.lowenmark.fi/sormukset.html
Monia somuksia olen käynyt katsomassa mutta mikään ei näytä yhtä hyvältä kuin tuo. Hintaa on vaan 4800e. Löytyisiköhän jostain vastaavanlaista edullisemmin? Joku 3-3500 voisi vielä maksaa ilman miettimistä.
 
"nih"
Ei millään pahalla, mutta aika halpoja sormuksia.
Ei millään pahalla muttei millään hyvälläkään? Okei, ei se ole multa mitenkään pois jos joku haluaa laittaa tuhansia euroja sormuksiin, mutta jos sopivat löytyy halvemmalla niin miksi ei? En muista enää mitä meidän sormukset maksoi, markka-aikaan ostettiin, ei kovin paljon kuitenkaan. Pidettiin siinä tilanteessa järkevänä sijoittaa rahat ennemminkin kotiin ja tulevaan lapseen.
 
"Helmi S"
N. 150e. Ja just sellanen kun halusinkin. Toista mietin, joka oli satasen kalliimpi. Vaikea oli löytää juuri tällainen, muita kuin nuo kaksi en olisi halunnutkaan. Se oli toki iso plussa, ettei sormukseen tarvinnut laittaa enempää rahaa. Iso raha oli sekin meille siihen aikaan.
 
Olihan toi munkin sormus halpa, mut ihastuin siihen heti kun sen näin :)
Keltakultaa ja musta ovaalin mallinen kivi keskellä, sivuilla sydänkoristeet, kaunis sormus ja ainut kappale liikkeessä.
En oo nähny kellään samanlaista :)
 
Olihan toi munkin sormus halpa, mut ihastuin siihen heti kun sen näin :)
Keltakultaa ja musta ovaalin mallinen kivi keskellä, sivuilla sydänkoristeet, kaunis sormus ja ainut kappale liikkeessä.
En oo nähny kellään samanlaista :)

Joo, mitä väliä hinnalla tosiaan. Mäkin ihastuin tohon mun enkä nähnyt enää muita sen jälkeen. :D

On se vieläkin ihan kiva, mut kyl mä nyt jo valitsisin toisen. :D Ehkä saan joskus uuden ja jos en niin samapa tuo. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä