Minkä hintainen vihkisormuksesi oli?

  • Viestiketjun aloittaja ooooooo
  • Ensimmäinen viesti
BettyBoop, mie edelleen kahdeksan vuoden jälkeen Tykkään paljon tuosta mun vihkisormuksesta. :)
Tosin mies ostaa hääpäivälahjaksi joka vuosi sormuksen, kihla ja vihkisormus on aina sormessa, mut muita sormuksia voin vaihtaa. :)
 
  • Tykkää
Reactions: BettyBoop
13 euroa. Se on kyllä jo kadonnut. Kihlasormustakaan en muista käyttää. Minä en käytä koruja. Minusta on epämiellyttävä ajatus, että kaulassani killuisi tavara, jonka tuottaminen on luonnolle todella tuhoisaa.
 
BettyBoop, mie edelleen kahdeksan vuoden jälkeen Tykkään paljon tuosta mun vihkisormuksesta. :)
Tosin mies ostaa hääpäivälahjaksi joka vuosi sormuksen, kihla ja vihkisormus on aina sormessa, mut muita sormuksia voin vaihtaa. :)
Mulla 7 v ollut toi ja onhan se nyt kaunis kun timantit kimaltelee maagisesti, saa meikäläisenkin joskus hiljaiseksi! :D Vähän samoin kun tuli tai meren tuijotus. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Phoebsi ja Kais
Noin 1700 mk maksoi vihkisormus silloin 14 vuotta sitten. Kihlat oli varmaan yhteensä 300 mk kauan sitten. :) 10 -vuotishääpäivän kunniaksi ostin itselleni kolmannen sormuksen vasempaan nimettömään. Se maksoi 500€. Ostin itse itselleni, kun mies ei olis tajunnut kuitenkaan ostaa, vaikka olisin kuinka vihjaillut. :D
 
Noin 700 euroa, miehen sormus suunnilleen saman verran. Yhdistelmäsormukset molemmilla, eli kihla- ja vihkisormus samassa.

Nyt vaan neljän lapsen jälkeen se rinkula ei enää mahdu sormeen, sormet ovat yhtä hoikat ja paino sama kuin sormusta hankittaessa, mutta sorminivelet raskauksien jälkeen jääneet muhkuraisemmiksi. Harmillista, mutta ehkä tässä on syy pyytää 10-vuotishäälahjaksi uutta sormusta? :)
 

Yhteistyössä