Hakutulokset

  1. S

    IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

    Adela: Hyvä tuo sinun kommentti. Tätä mäkin oon ajatellut että tää palsta kuitenkin muodostunut tärkeäksi keskustelulinkiksi ja kaikki käyneet sen verran "tutuiksi" Meillä hoidot aloitetaan uudestaan ensivuoden puolella, mutta kuitenkin käyn täällä kurkkimassa, koska niin kovasti kiinnostaa...
  2. S

    IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

    Pakko oli tulla katselemaan kuulumisia ja onhan noita.. :) Uniunna: Ihan MAHTAVIA uutisia :) Hurjasti onnea plussasta:flower: ja astrolabe: Myös sinun plussauutiset tuovat hyvän mielen. Ihan hurjasti onnea myös sinne:flower: Toivotaan nyt että se vuoto on ihan harmitonta, pakkohan sen on...
  3. S

    IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

    Mun on pakko tässä nyt avautua koska koen että on epäreilua olla kertomatta itsestä kaikkea kun muutkin avautuvat täällä. Mulla on kolme luomulasta (12, 16 ja 17 vuotiaat) En ole kertonut tästä koska koen hämmentävänä puhua ns lapsettomuudesta palstalla vaikka lapsia on. ja mulla noinkin monta...
  4. S

    IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

    Uniunna: Kyllä nyt jännittää sun puolesta, sulla jo niin lähellä testipäivä. :) *vetää keuhkot täyteen ilmaa ja puhaltaa oikein ISOJA plussatuulia* Astrolabe: sulla hiukan pidempään vielä piinailtavaa, mutta toivotan sinulle myös jaksamista vielä piinaamisessa ja kovasti myös niitä...
  5. S

    IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

    Ambrosio: Hyvältä näyttää ja selkeämmältä tää uusi lista :) ON: tuli mieleen että tuo meidän lääkäri oli hyvin kiinnostunut meidän kohdalla tästä tilanteesta kun saimme vain sen yhden alkion hedelmöittymään kunnolla ja sitä myöten halusi vaihtaa pistoslääkitystä puregonista menopuriin. Onko...
  6. S

    IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

    HelgeR: mä sain tiedon työpäivän aikana ja vaikka osasinkin odottaa tai olin varautunut pahimpaan kyl se silti iski...vaikeaa oli pitää pää pystyssä ja itsensä kasassa koko iltavuoron ajan. Työkaverit tiesivät asiasta joten eivät ihmetelleet hiljaisuuttani. Oli se silti työn takana saada itsensä...
  7. S

    IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

    Eipä ollut meidänkään pvä....tammikuussa ilmoittaudun uuteen koitokseen, näin sovittiin lääkärin kanssa. Lääkitystä vaihdetaan meillekin: / Ambrosio: 1. IVF, 1. PAS Sannukka: 1. IVF -> 2. IVF suunnitteilla tammikuulle 2013 Astrolabe: 1. ICSI, tuoresiirto, testipv 2.12.12 (PIINAILIJA) Helge...
  8. S

    IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

    HelgeR: Voi surku, oon todella pahoillani :hug:
  9. S

    IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

    Just saavuin labrasta kotiin, nyt ei muuta kuin odotellaan soittoa lekurilta. (varmaan iltapäivän aikana soittaa) Olo on kyllä aikalailla kaikkea muuta kuin optimistinen. Vuoto on viimeyön aikana runsastunut ja menkkamaista. Realistisesti pitää tähän suhtautua ette kolahda pahasti. (melkein jo...
  10. S

    IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

    Kiitos tsempeistä kaikille :flower: Vuotoa ei eelleenkään ole tullut lisää, joten viel ei heitetä kirvestä kaivoon ja huomennahan mä jo pääsenkin sitten sinne veritesteihin :)
  11. S

    IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

    Jaa-a...kaipa se on siitä istutuksesta n. 2 viikkoa kun yleensä testaillaan. En tiedä tarkemmin. Tuo on kuulema paikkakohtaistakin että missäpäin otetaan veritestit ja missä kotitesteillä vaan pyydetään testailemaan. Mä oon ihan tyytyväinen että veritestit otetaan, eipä jää mitään sitten...
  12. S

    IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

    Piti viel sanoa siitä testikuvasta etten taida osata sitä tänne linkittää.
  13. S

    IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

    En nyt tiiä enään mitä ajatella....stressaamatta paras, oli tulos mikä hyvänsä, mutta helpompi sanoa kuin tehdä. Aamulla housun suojassa oli vuotoa tullut yön aikana. Ajankohta sikäli sopisi mensuihin koska kp 28 joka mulla noin muutenkin on. Vuoto oli sellaista limaista ja vaaleanpunaista. ei...
  14. S

    IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

    Helge: ei mullakaan varsinaisia olotiloja ole....välil saattaa tuntua jotain omituista rinnois mut seki menee ohi tai sit tuntemukset samanlaisia kuin ennen mensuja...tiedä häntä. Tuota jomottelua on mullakin ollut ja alavatsan vihlaisuja mut nekin sellaisia aaltomaisia tuntemuksia mitkä menee...
  15. S

    IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

    Ihanaa, lista suurenee ja näin ollen siis pysyy hyvin kärryillä muidenkin tilanteesta, kun ei aina tahdo muistaa esim ketkä kaikki piinailee ja kellä kuinkakin paljon hoitoja takana.(+ mitä hoitoja) HelgeR: Mitä kuuluu? Mikä olo? Toivottavasti kuuluu hyvää :) ON: Piinapäivät käyvät vähiin...
  16. S

    IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

    Ambrosio: Tervetuloa joukkoon :) Mulle sopisi kyllä tuo lista, mutta en taida osata tehdä sellaista. Vai kopioidaanko se vaan miten kukin päivittänyt oman tilanteensa ja siit' sit vaan listaa laittamaan: Ambrosio: 1. IVF, 1. PAS Sannukka: 1. IVF -> testpvä 21.11 (PIINAILIJA) Astrolabe...
  17. S

    IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

    Tuli mieleeni tuossa että olen muistelevinani joskus lukeneeni täällä (en enään löytänyt) jonkun/joidenkin mainitsevan elohiirestä ennen plussaa??? Muistanko väärin?? havahduin siihen muistikuvaan tänään sohvalla köllötellessäni kun yhtäkkiä tunsin elohiiren vatsalla kyljen vierssä. Se oli...
  18. S

    IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

    Mä oon kyl kuullut tuosta kuivasta ihosta puhuttavan ennenkin.. :) Muistaakseni :D Ihanaa viikkonloppua kaikille myös täältä toivotellaan :)
  19. S

    IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

    HelgeR: Täällä vähän samoilla linjoilla....oireet on kadonneet kokonaan. Viel toissapäivänä nippaili alavatsalla, mut nyt ei mitää jos ei turvonnutta olotilaa lasketa... mä kans kuulin raskausuutisia tuossa....ja sukulainen viel nii osu ja uppos kyl melkoisen lahjakkaasti :/ Heillä kyl ihan...
  20. S

    IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

    astrolabe: tervetuloa piinailemaan :) :wave:

Yhteistyössä