K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja sitten tuoreimmat veikkaukset: tuoko Bojan Sadien mukanaan Ruissiin?
Itse luulen että ei koska tietää että häneen (ja mahdolliseen seuralaiseensa samoin kuin K:n) kohdistuu ehkä Suomessa korostunutta kiinnostusta. Uskon että muuten kyllä piakkoin näkevät ja S nähdään festareilla (jos työt eivät estä, oliko hän ST:n kuvauksissa todistetusti hiljattain) viimeistään Szigetissä, koska eikös se oo ollut B:n unelma ja varmasti tärkeä keikka hänelle.
Uskon, että eivät näe sen takia, ettei niiden välillä ole mitään. Tosi naurettavaa että kun B ei ole K:n kanssa, et ilmeisesti kestä sitä, ettei se ole kenenkään kanssa ja sun on pakkonaitettava sitä ekalle naiselle, jolle se tietojesi mukaan puhuu puoleen vuoteen.
 
vierailija
Hei tuolla monta sivua sitten puitiin sitä kuinka B kirjoitti Bluzan sanat vasta Helsingissä, mutta eikö se ollut SBJ, jonka se silloin kirjoitti valmiiksi? Muistelen että Kiki teippasi ne sanat väärään paikkaan.
B sanoi että viimeisteli kaikkien kolmen biisin sanat hotellilla ennen keikkaa (bongattiin myös saapuvan Kultsalla muita myöhemmin). Varmaan viilannut jotain ihan viimeisiä juttuja vaan, kun tarvitsi lunttilapun vain yhteen kertsiin.
 
vierailija
aina kun hänestä otetaan paparazzi kuva hän on niissä yksin vai onko niitä muitakin joita en löydä?
Onhan siitä useita otoksia eri miesten kanssa, mutta ei se niitä ole itse kommentoinut.

Hauska taas tää oma kupla jossa kaikki "tietää" että bojan ja sadie seurustelee, ja sit samaan aikaan toisaalla julkaistaan tällaista https://hostziza.com/who-is-sadie-sinks-boyfriend-patrick-alwyn-his-life-story-revealed/ 😄
 
vierailija
Onhan siitä useita otoksia eri miesten kanssa, mutta ei se niitä ole itse kommentoinut.

Hauska taas tää oma kupla jossa kaikki "tietää" että bojan ja sadie seurustelee, ja sit samaan aikaan toisaalla julkaistaan tällaista https://hostziza.com/who-is-sadie-sinks-boyfriend-patrick-alwyn-his-life-story-revealed/
Siis toihan on joku tekoälyn generoima artikkeli. 😅 Sivustokin joku ihan outo, ei tollasia kukaan lue.
 
vierailija
aina kun hänestä otetaan paparazzi kuva hän on niissä yksin vai onko niitä muitakin joita en löydä?
Jos etit sadie sink boyfriend haulla niin löytyy paparazzikuvia muidenkin kanssa. Mutta esim damonia en ole nähnyt missään tällaisissa kuvissa sen kanssa vaikka ne selvästi liikkuvat paljon yhdessä ja Damon on aika tunnettukin. En siis kovin paljon painoarvoa lataisi noille kuville, kun ei niistä selviä oikeasti yhtään mitään.
 
vierailija
Onhan siitä useita otoksia eri miesten kanssa, mutta ei se niitä ole itse kommentoinut.

Hauska taas tää oma kupla jossa kaikki "tietää" että bojan ja sadie seurustelee, ja sit samaan aikaan toisaalla julkaistaan tällaista https://hostziza.com/who-is-sadie-sinks-boyfriend-patrick-alwyn-his-life-story-revealed/
Tämä on ainoa ketju, jossa harhaillaan jotain Sadieta B:n kumppanina, eihän siihen mitään viitettä edes ole toi lippis nyt ei varsinkaan
 
vierailija
Luoja on ärsyttävä tapa tää ”tunti vielä niin voin sanoa, että ylihuomenna on Ruisrock”. Tai nämä ”huomenna voi sanoa, että ensi kuussa Joksut on Suomessa!”
Ihan sama aika asioihin on, ei tuolla sanomistavalla ne asiat ole yhtään sen lähempänä.
 
vierailija
Luoja on ärsyttävä tapa tää ”tunti vielä niin voin sanoa, että ylihuomenna on Ruisrock”. Tai nämä ”huomenna voi sanoa, että ensi kuussa Joksut on Suomessa!”
Ihan sama aika asioihin on, ei tuolla sanomistavalla ne asiat ole yhtään sen lähempänä.
Luoja että on ärsyttävä tapa tää joka v*tun pikku asiasta valittaminen!
 
vierailija
Hei tää oli kiinnostava huomio! En ollut huomannut kumpaakaan aiemmin. Mä en saanut selvää oliko sama tyyppi kyseessä, kun näkyi niin nopean hetken vaan mutta mun mielestä jotenkin kyllä sopii tollaset jutut bojanille. Sitä jäin miettimään että oliko nuo molemmat tilanteet ikään kuin "suljettuja" vai kelle hyvänsä avoimia, eli mahtoiko nipistelijä olla jonkun maan delegaatiossa vai onko voinut olla joku muu tuttu?
Tokassa taitaa ainakin olla Tšekkiä edustaneen Vesnan Bára, jonka kanssa myös Jan ystävystyi.
 

Yhteistyössä