Hakutulokset

  1. A

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    KAIKILLE HYVÄÄ TAPANIA!!! Kp 27 Maha aivan mielsin kipee, juilii ja jomottaa kunnolla. Rinnat arat ja järkyttävä väsymys...arghhh...mutta jos tää on SITÄ - kestän mitä vaan... kun tässä vielä uskaltaudun ja saan kunnon pisuhädän niin teen Davidin herkän.. IIKS!!! oispa varsinainen...
  2. A

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    ONNEA BAMBINI ja hopestar Rita tuplasti onskuja ja tarrasukkia matkaan.:heart: Täällä kp 16 ja kamalan kipee masu, aivan ku alkais menkat. Piti lähtee tänään pikkujouluihin muttai ei jaksa eikä inspaa. Nukuttaa. Eikun peitto heiluu,,,, siis meen nukkuu ;) Tsemii kaikille!!!! Katotaan...
  3. A

    Vauva Haaveissa 2013

    Slallu saitko mun uudet tiedot ylös siis? Kp 15 ja taitaa jotain tapahtua ;) Positiivisia tuulia sinnekin!!!!
  4. A

    Vauva Haaveissa 2013

    [COLOR="#FF0000"][/CKP 15 clomeja kp 5.-9. x 2 ja masussa tuntuu että tapahtuu...tänään bongattu ovis vahvoin viivoin!!!!! :) OLOR]
  5. A

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    noista vitskuista vielä...mä oon syöny maca jauhetta sekoitettuna jugurttiin (lisää vitaalisuutta, antaa energiaa ja lisää seksihaluja!!!!!!) ja sitten e-vitamiinia...tietty mukaan ottaen aamuisin porejuomat....
  6. A

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    täällä kp 15 Clomikierto ja isolla annoksella ja tuntuu että masussa tapahtuu :) Aamulla bongasin hymynaaman ja peittoa heiluteltu, on ihan pupuolo :laugh: Onnea raskautuneille, tervetuloa mukaan uudet ja SuAnn onnea rinkuloista:heart:
  7. A

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Mä oon ihan hermona tästä olotilasta. Se ihme tihruttaminen loppu...siinäkö ne menkat sitten oli? jos oli, niin jopas oli lyhykäinen punanuttu ja aika mininuttu!!! Toissapäivänä alkoi, eilen ihan viiruja...tänään vain aavistuksen aavistus. Ei mitään menkakipuja tms. Tosin en ovistakaan stikannu...
  8. A

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    KP 2 (30-32) yk.5 (C) 1.yhteinen Mä nyt sitten oletan menkojen alkaneen plääh:O eilen kun ilmaantui sellaista haaleaa tihrua jo aamusta, illalla hiukan enemmän pupuilun jälkeen, tänään ihan vähän tasaisesti, mutta kamalan vähän... Testasin tänään ja negaahan se näytti: /...pettymys, sniiks...
  9. A

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    HELLO HELLO!!!! onko täällä enää minkäänlaista elämää??? Oliin halunnut kysellä muiden "Clomi-oireista" hoidon aikana, kun itse en tiedä kuuluisiko ne ehkä kiertoon vai johtuuko ne lääkkeestä... - mahatuntemukset heti kuukautisten loputtua (vihlomista, poreilua, kipristelyä) -...
  10. A

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    KP 30 (30-32) Täällä jotain ihmesählinkiä kierrossa. Hormoonit heittelee. Viime kierrolla kp 29 tihrutti aivan hippusen vaaleanhailakkaa vuotoa tasan vrk:n. Sitten plussasinkin raskauden, mutta muutaman päivän päästä alkoi oikeen kunnon vuoto kipuineen. Nyt oli luomukierto, edellisessä oli...
  11. A

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    :wave: täällä ollaan hu huu :wave: Tervetuloa äippä84 ja moikka muille!!! happy sun; juu, samoilla päivillä mennään ja niin näkyi olevan pinkd dream ja kääkkis myös...meitä on monta samassa junassa...toivotaan että päästäs kaikki määräasemalle.... :) Täällä ei kummia. Flunssasta...
  12. A

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    KP 26 (30-32) yk 5 ONNEA PLUSSAT, TERETULEMAS UUDET!!!!=) ja Sunflower hyvää ja erityisesti positiivista jatkoa!!!!:saint::heart: Täällä oltu pimennossa, kun iski flunssanpoikanen. Jutustelua olen käynyt kyllä kurkkimassa. Täällä ei uutta kerrottavaa. Nyt oli siis km:n jälkeen...
  13. A

    Vauva Haaveissa 2013

    KP 23 (30-32) yk5 Täällä ollaan. Ei mitään uutta. En tosiaankaan testannu ovisplussaa ja sitä suuresti ihmettelen, kun aivan selkeitä ovikseen liittyviä SELKEITÄ viitteita oli. No nyt mennään näillä ja odotellaan mitä tuleman tapahtuu...viikko vielä piinailua, vaikka negatestin tehtyäni usko...
  14. A

    Vauva Haaveissa 2013

    :saint:IHKUA KESKIVIIKKOA!!!!! PINK DREAM; samoilla kierron päivillä mennään, mutta mulla taitaa jäädä elovauva haaveksi:( koska en sitä ovista ole tikuttanut. Tänään kp 20 stiksasin viimesen. Eikä muutenkaan mitään hurraa-tuntemuksia, tasaista oloa ja eloa vaan... HOPESTAR; musta aika...
  15. A

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Teretulemas uusille, kiva saada uusia tuuliin kehiin ja lisää jännäiltävää!!!:wave: PINK DREAM; me ollaan samoilla kp:llä ja kun luen sun kirjoituksia, tuntuu jotenkin tyhjälle, kun mulla ei ole ovistikku vilautellu haamun jälkeen mitään ja nyt vaihtui just KP 20. Muutenkin on oireeton olo...
  16. A

    vauvakuumeilua :)

    Meillä ollut aikamoista pyöritystä ja yritystä, ihmeonnistumista ja pettymistä nämä vauvailumme...esikoista tehtiin KAUAN...odotusta ja yritystä pari vuotta, sitten tutukimuksia ja rankkoja hoitoja, pettymyksiä ja pari keskenmenoa (hoitojen jälkeen), sitten sijaisvanhemmiksi ryhtyminen ja...
  17. A

    Vauva Haaveissa 2013

    :wave: Heissan, täällä KP 18 eipä tietoa oviksesta vielä(kään), tosin eiliseen haamuun verrattuna tämän päiväinen oli voimakkaampi...josko sitten huomenna...yritystä ollut, peitto viuhunut. Pink dream: mulla oli viime kierrolla ihan samoja oireita oviksen jälkeen, kuin mitä kuvasit...
  18. A

    Vauva Haaveissa 2013

    Täällä taas ovista odotellessa. KP 18.(30-32) Jännää, että nyt ei minkäänlaisia tuntemuksia oviksen suuntaan ja viime kierrossa oli niin selkeät. No, stiksailtu nyt la ja su, ei haaleaa haamua kummempaa. Peittoa ollaan kyllä heiluteltu ahkeraan...no, ovis tulee jos on tullakseen. Mulla on...
  19. A

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    KP 18 Tikku-ukkoilun aloittelin eilen, mutta ei se mitään lupaillut, eipä tänäänkään vaikka mielestäni viiva oli vahvenemaan päin...mitään oireita ei ole, viime kierrossa oli nin selkeät ettei olis tarvinnu edes tikkuilua, ovis oli niin selkeä. Ollaan tiiviisti tankkailtu ja peitot...
  20. A

    Vauva Haaveissa 2013

    =) HUOMENTA!!! BAMBINI; mitäs kuuluu....? (puhkun plussatuulia...) PINK DREAM; perässä tullaan... KP 15 alottelen tänään illalla tikuttelee, tai huomenaamulla. Ei kyllä ole sellaista "ilotulitusta" ja ovisoireilua ku edelliskierrossa oli...mutta jotain pientä tuntuu, pissalla...

Yhteistyössä