Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

SuAnn: Samaa olen täällä miettinyt, minä vain menkoista kun menkat on periaatteessa myöhässä, koska kierto on sen 27-29 pvä mutta en ota ressiä..Ainakin yritän olla ottamatta :ashamed:

Rinnat ei ole yhtään kipeät ja yleensä ne on ennen menkkoja. Ja mulla tulee aina ennen menkkoja alapää araksi, mutta nyt ei ole sitäkään. On tää kummallista :)
 
Voi näätäläinen|O
Täällä on ilmeisesti ovis tai ainakin maha kipeä ja limaa riittää:x mutta ei viiti vielä alkaa yrittää vaikka mieli tekis..Meidän vauva kun täyttää tänään 8kk niin "pakko" saada uusi pienen pieni:p
Onko täällä muita jotka käyttää mielialalääkkeitä?Mä tosiaan käytän Sepramia ja annos on 40mg tällä hetkellä:O eikä auta ihan 100% mutta parempi näin kun ilman..
Täällähän on plussiakin tullut viime käynnin jälkeen..Onnea niistä=)
 
Heissan! Mä olen pitänyt hieman hiljaiseloa. On ollut niinpaljon muuta.

Pintsulle pahoittelut ja halit :hug: :(

Haamun saaneille toivottavasti siittä vahvistuvat!! :heart:

OM: Tänään tuli jo vahvempaa viivaa ovulaatiotestiin. Eli ei muutakuin peitot heilumaan! Harmittaa vaan kovasti, kun mulla tulee aina tähän aikaan rusehtavaa vuotoa ja mies pysyy varmasti kaukana musta. Se kestää noin pari päivää, kuulemma normaalia mulle. Eli täytyy tänään yrittää lähennellä miestä, jos vaikka lämpenis. Huomenna viiva on varmaan jo vahvempi.
Itsellä nyt jotenkin pienemmät toiveet ja odotukset. Enkä ole nyt tässä kierrossa jaksanut innostua. Olen syönyt vehnänalkioöljyä ja jotenkin kaikki tuntemukset alhaalla on ollut selvempiä. Ja tuo ovisviivakin nyt jo vahvempi. Mutta voi olla omassa päässäkin! Mutta kaipa se tästä. Päällimmäisenä nyt on valmistuminen ja työt. Eli vauva saa tulla, mutta en nyt halua kauheasti stressata ja ajatella sitä...
 
FLV sen otti pois terkka, ei vissiin ollut kauheen montaa ottanut, vähän sähkäystä oli. Mulla oli aluksi hormonikierukka ja se vaihdettiin kupariin, sen pois otto sujui sutjakkaasti. Ei tääkään siis sattunut.
Me ei ihan varsinaisesti yritetä vielä, sopimus on että mies saa omaan tahtiin käyttää tai olla käyttämättä kumeja, ja mie koitan olla kärsivällinen :p
Toistaiseksi vuodan edelleen kuin seula, ehkäpä tämä kuparikierukan pois otto on sikälikin hyvä että menkat rauhoittuu.
 
Suru ei ole vielä hellittänyt, mutta kai sitä on pakko ottaa katse kohti tulevaisuutta ja toivoa, että meille vielä vauva tulee. Tänään sain lääkäriltä tiedon, että hcg on 5, joten epäilee, etten edes ollut raskaana. Itse tiedän, että olin ja jotain muuta ulos tuli kuin normaalit kuukautiset. Suru ei vähene ajatuksesta, että ehkä en ollutkaan raskaana. Mielessämme meillä oli jo heinäkuun lopulla syntyvä pikkuinen josta jo kovin iloitsimmekin, vaikkakin vain parin viikon ajan.

Päivittelen tietojani sitten kun tiedän, missä taas mennään (tulee kuukautiset). Mutta tuon plussanneet: Pintsu(yk4) voisi poistaa.
 
Nega testattu, mutta taas tapahtuu jotain: Nyt on jälleen limoja ilmaantunut :) Toivon totisesti uuden kierron alkavan, jos tää meni kiville.

Mulla oli noiden tyttöjen välissä luomukierrot n. 32 päivää, joten kyllähän noi testit voi muuttua vielä positiiviseksikin. Odottelen ja YRITÄN olla stressaamatta :)


Niiskulineiti86: Missä vaiheessa ovista sulla tulee sitä ruskeaa vuotoa? Mulla nimittäin tuli silloin reilu viikko sitten 2 päivää sen ovisliman jälkeen ( tai kuvitellun sellaisen :D )

Tsemppiä kaikille ja varsinkin "piinapäiväisille" :) Koitetaan kestää !!
 
  • Tykkää
Reactions: angelblue
Nyt kyl ottaa pannuun! Tiistaina testailin tosiaan noil predictorin testeil haamua ja keskiviikkona ja eilen wondfon on step testeillä haamui. Tänään testasin myös predictoril. Tavallinen oli nega ja early haamu. Nyt näyttää että ei ainakaan viivat vahvistu. Mut ei ole kyl oiretta tätistäkään. Ja tosiaan nyt on kp 31 ja pupuiltu on viimeks kp 16 et pitäs kyl näkyä vaikka ovis olis ollut myöhemminkin. Nyt sit toivon niit menkkoi et alkais uus kierto. Kunhan ei nyt olis joku kohdunulkoinen tai tuulimuna. Eikös niissä toi hcg nouse hitaasti ja huonosti.

Muille toivon parempaa onnea piinailussa ja haamuilussa.
 
Olen pitänyt hetken hiljaiseloa kun nilkka venähti ja tietokone pimahti :D nyt on appiukon läppäri lainassa. Mies reissussa koko viikonlopun mutta kun tulee sunnuntaina voi taas alkaa kunnon tahtiin peittoa heiluttamaan. :)
 
Tervehdys kaikille!
uskaltaudun kirjoittamaan ja ilmoittautumaan jos hyväksytte :)
Meillä nyt tilanne, että olemme jo useamman vuoden haaveilleet, ilman ehkäisyä oltu ja toivottu parasta. ei kuitenkaan tulosta ole tullut ja pitkässä suhteessa ne oikeat yrityksetkin on jo harvassa. Sain nyt tartutettua miehellenikin vauvakuumeen (niin hyvässä kuin pahassakin :).
Nyt kp 32/28 yk 2.
Ovulaatiot on testattu ja yritetty hyödyntää.
Ensimmäisessä kierrossa oli lähes kaikki klassiset oireet ja ehdin haalean mutta selvän plussankin saada, kuukautiset kuitenkin alkoi ja ilmeisesti kemiallinen raskaus.
Tässä kierrossa alusta asti oli tuntemus, että nyt ei raskauduttu. Nyt toiveet alkaa heräämään kun kuukautiset myöhässä, nega kuitenkin testattu.
Joitakin pieniä oireita on ollut, mutta ne saattavat olla mitä vain, koska pieni pääkoppani ottaa vallan.
Kovasti pelottaa taas pettyä.

Onnea muille yritykseen ja plussaukseen.
 
ON: Täällä kp 29/29 eikä menkkoja näy, testasin aamulla taas negan, plääh :|En edelleenkään luovuta koska siihen astihan on toivoa kun punaista ei näy. Sellaista venyvää keltaista limaa tulee ja alamahaa nippailee. Edellisten raskauksien kohdalla olen testannut plussan kun menkat oli myöhässä joten odottelen melkein rauhassa täällä.

haave_ilija: Tervetuloa mukaan ja paljon tärppionnea!! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Toi on just kauheen ahdistavaa, mullakin ne menkat myöhässä ja negaa näyttää. Ja osa musta uskoo et en oo raskaana vaan kuukautiset jostain muusta syystä hiukan myöhässä. Kuitenkin osa uskottelee/elättelee toiveita et jospa sittenkin, ja plussa tulis vasta myöhemmin. Ristiriitaiset on tunnelmat.
Ens maanantaina testaan vasta uudelleen jos ei kuukautiset ala ennen sitä. Sais vaan kunnon selvyyden tilanteeseen niin vois alkaa jo ensi kiertoa odottamaan.
 
Sanna-M ja haave_ilija b:)d

Mä en ala kanssa mitään, jos kierto lähtee venymään, niinkuin mulla on tupannut käymään : / Tässä ei ole vielä mitään menetetty, mutta pessimisti minussa nostaa päätään näköjään nyt tosi sitkeästi. Mikään kiire ei meille ole sitä vauvaa saada, mutta sitten ottaa päähän jos edes seuraava kierto ei käynnisty |O

kääkkis kp 30/?
 
KP 30 (30-32)

Täällä jotain ihmesählinkiä kierrossa. Hormoonit heittelee.
Viime kierrolla kp 29 tihrutti aivan hippusen vaaleanhailakkaa vuotoa tasan vrk:n. Sitten plussasinkin raskauden, mutta muutaman päivän päästä alkoi oikeen kunnon vuoto kipuineen. Nyt oli luomukierto, edellisessä oli Clomit. (kierto jolla raskauduin).
Eilen 29 taas pientä hailakkaa tuhruilua pupuilun jälkeen, siteeseen ei tule kuin aavistuksellisia viiruja...mitähän tää on? Mitään raskauteen viittavia oireita ei ole. No katsellaan...alkuviikosta testaan jollei punanuttu nyt kunnolla porhalla paikalle. Toisaalta pettymys mutta onpahan merkkejä siitä, että luomunakin kierto olisi suht tasainen ja positiivista sekin, että päästäis alottamaan uusi kierto uusin haastein.

Lumista viikonloppua!!!! PALJON PLUSSIA!!!!
[/B][/B]
 
  • Tykkää
Reactions: pink dream
TERVETULOS haavei_ilija!!!!!

Täällä ollaan. Kp 30 (30) ja masussa juilii siihen malliin että punanuttu kaahaa paikalle, mahaan koskenut jo 3 päivää. Olen ollut kamalan väsynyt työputken jälkeen ja iltaisin olen nukahtanut jo iltauutisten aikaan yöunille (haukotus). Paleltaa.
Maltan testailun alkuviikkoon ja odottelen rauhassa vaikka sormia syyhyttääkin. Jos jotain iloa voi poimia väsymyksen ja masunippailun lomasta niin on ihanaa olla miehen kanssa kokonainen viikko, kun molemmilla vapaata ja rankat työputket takana...

angelblue; mun sisko on saanu clomeilla 2 lasta, niin sillä oli samalla lailla hailakkaa ja tosi tihrua vuotoa kierron lopulla jo ennenkuin menkojen ois pitäny alkaa...ja plussat testasi molemmilla kerroilla...onnea kuitenkin sulle!!!!! jos vaikka siellä olisi masumatkalainen....:)


Kaikille ihanaa joulukuun alkua....!!!
 
  • Tykkää
Reactions: pink dream
Kyllä vain... minut saisi lisäillä tuolta taustailijoista ihan yrittäjiin ;) Ei mitään tikutella tms., vaan ihan tjot- meiningillä mennään.. Eli kp 6/28, ja yk1 siis menossa.. nii ja pikkunelonen saa tulla jos on tuloillaan :)

KERTOKAAPA MITEN SAA TUON TEKSTIN PUNAISELLA??
 
:) Piti kirjoittaa kuulumisiakin mutta nopeesti ehdin nuo tilannetiedot jo napsasta

TERVETULOA UUDET JA PLUSSANNEET!!!:hug:

Täällä siis kp 30. Kaikenlaisia oireita ollut olevinaan, mutta suureksi pettymykseksi stiksasin varhaisen negan eilen illalla : /...aika varma olin että näin käy mutta toiveet silti oli katossa ja etenkin kun niitä oireitakin oli...ja on edelleen; turvottaa, masua juilii, menkoja ei näy eikä kuulu, rintoja kutittaa, paleltaa, janottaa kokoajan ja naama rehottaa kun pahinkin takapihan rikkakasvipelto!!! Nyppyy ja näppyy.:O

Kaksossiskon raskaudessa mukana tiiviisti. Piti olla perjantaina eka uä mutta systeri joutu Kättärille tippaan jo torstaina, kun oli oksentanu niin paljon...no, siellähän tehtiin tietty ultrakin ja - ihanaa - siellä näky syke!!!! Liikuttavaa:heart:
Harmi vaan kun systeri niin huonona ollu ja ei ole päässy nauttimaan raskautumisesta. Tuota vauvaa on TODELLA kauan toivottu...ja IVF:lla se vihdoinkin on totta. Heinävauva tulossa. Mä oon ollu systerin tukena pari viikkoa, kun miehemme on työmatkoilla, systerin mies pidemmän pätkän kun on YK-joukoissa.

Mä odottelen vielä päivän, kax ja testaan sit uudestaan, jollei menkat ala...toivottavasti kierto ei kamalasti venyisi...

Plussatuulia ja tsemppiä kaikille!!!!
 
KP 2 (30-32) yk.5 (C) 1.yhteinen

Mä nyt sitten oletan menkojen alkaneen plääh:O eilen kun ilmaantui sellaista haaleaa tihrua jo aamusta, illalla hiukan enemmän pupuilun jälkeen, tänään ihan vähän tasaisesti, mutta kamalan vähän...
Testasin tänään ja negaahan se näytti: /...pettymys, sniiks!
Kierto jäi lyhyeksi mitä yleensä, eilen oli kp 29. Ja tämähän oli luomukierto km:n jälkeen. Keskenmenoa edeltävällä kahdella kierrolla oli Clomit. Molemmissa bongasin oviksen. Tällä kierrolla en ovisplussa. Onneksi ei tarvitse kauempaa odotella koska menkat alkaa, vaan päästään taas puuhiin=). Tälle kierrolle lisätään clomiannosta, joten katsotaan sitten mitä tapahtuu...mutta; jos tää jatkuu näin vaatimattomana vuotona ja testaan vielä kp 5 ennenkuin alotan lääkkeen. Tuskinpa se plussaa näyttäisi, mutta varmistaa täytyy....

Kaikille tsemppiä!!!

pink dream; mulla on pieni kutina että sä voisit vielä testaa plussaa...noi oireet! Ja onnea sun siskolle, toivottavasti hän toipuu ja pääsee nautiskelee raskaudesta!!!

mitähän kääkkikselle kuuluu, ja happy sunille?
 
Halaus kaikille tädin yllättämille :( Onneks täältä kuuluu välillä myös plussauutisia, niin ei ihan epätoivoon vaivuta!

Itse kävin epäsäännöllisten menkkojen takia takia yksityisellä gynellä torstaina, diagnoosina pco oikeessa munasarjassa. Terolut kuurin alotan jo ens viikolla ja kahen kk päästä clomit, joihin myös resepti valmiina. Itse hieman järkytyin koko käynnistä, mutta gyne antoi toiveita kuitenkin koska olen nuori ja normaalipainoinen (yllätyin myös siitä, että sain reseptit näin pian vaikka yritystä vasta tosi vähän takana :O).. Onko tällä palstalla pco kohtalotovereita??
 
Mut voi poistaa taustailijoista, elämäntilanne muuttunut ja sen mukana myös suunnitelmat. Toivottavasti ei kovin pitkäksi aikaa. :) Palailen siis ehkä jossain välissä.

Kovasti onnea kaikille yrittäville!
 
Kääkkis82 Mulla ruskea vuoto johtuu siittä, että aivolisäke ei kuulemma toimi vielä kunnolla? Jotain tuollaista se lääkäri puhu. :O Eli kun lopetin pillerit niin mulla meni hormoonit sekaisin. Luulin jo olevani masentunut, kun olin aina väsynyt ja mikään ei kiinnostunut ja kuukautisia ei tullut. Normaalisti kun olen energinen ja suhta aina iloinen. No gyne sanoi että se johtuu siittä aivolisäkkeestä, kun se ei toimi kunnolla. Nyt puolivuotta syönyt Proveraa ja aina kp13-14 ilmestyy ruskeaa vuotoa. Kun aloitan kp15 syömään proveraa vuoto loppuu. :) Eli näin lyhykäisyydessään! Nyt sitten parin viikonkuluttua gyneaika.

Kp16. Eilen tuli tasavahvat viivat ovistestiin. Tänään hieman jo haaleampi. Eli olisko tänään dpo0?? vai 1???Tänään aamulla kun peittoja heiluteltiin, niin oikeaa munasarjaa jomotti. Olisko oviksen takia. No nyt töihin!
 
Ny on pikkujoulut jouluiltu tältä vuodelta. Olo onneksi on siedettävä :)

Täällä ovista edelleen odotellen, tälle päivälle en oo vielä tikutellut. Kuiva kausi meneillään, jospa tämä nyt sitten sitä ovista enteilisi. On vaan sellainen kutina, ettei ovis oo vielä huomennakaan, mikä tarkoittaa sitä että joko kierto venyy tai luteaalivaihe jää tynkäversioksi.

Pahoittelut negoista ja tädistä jokaiselle!
 

Yhteistyössä